23- Zevksiz...

163 22 51
                                    

Herkes salonda oturmuş birbirine bakıyordu.

Ceyda ve Miray ellerinde ki çayı mutlu mutlu içerken diğerleri sadece bekliyordu.

Ceyda gülerek konuştu. "Sırayla için tamam mı? Emori'cim sen başla."

Emori tedirgince kahvesini yudumladı. "Wow! Hakikaten güzelmiş." Dedi gülerek.

Ceyda Miller ve Jackson'a döndü. "Sıra sizde aslan parçaları."

Miller ve Jackson da kahvelerini içtiler. Ardından diğerlerine döndüler. "Sakın korkmayın efsane bir şey bu."

Ceyda sırıtıp Octavia'ya döndü. "Octavia'ım sıra sende."

Octavia derin bir nefes alıp kahvesini yudumladı. "Gerçekten güzelmiş."

"Murphy sıra sende" dedi Ceyda neşeli bir şekilde.

"Hakikaten iyiymiş." Dedi Murphy de diğerlerine katılarak.

Ceyda Miray ve Clarke'a bakıp derin bir nefes aldı. "Madi'cim?"

Madi kahvesini yudumladı. Sonra ise kimseye çaktırmadan tekrar fincana tükürdü. "Ehehe güzelmiş gerçekten."

Ceyda'nın gülümsemesi büyüdü. "Raven hayatım sıra sende."

Raven başıyla onaylanıp kahveyi yudumladı. Ardındansa öksürmeye başladı. "Aman tanrım! Bu mu güzel?"

Herkes ona güldü. Octavia "Zevksiz..." diye mırıldandı.

Ceyda bu sefer Echo'ya döndü. "Geldik neden burada olduğunu anlamadığım çiyana. Sıra sende Echo."

Echo ona sinirli bir bakış atıp kahvesinden bir yudum aldı. Ardından tükürdü. "Seni şeytan! Benimkine bir şey kattın değil mi?!"

Clarke hemen ayağa kalktı. "Benim evimde düzgün konuş Echo!"

Ceyda Clarke'a dönüp sırıttı. "Teşekkürler bebeğim."

En sonunda herkes Bellamy'e dönmüştü.

Miray mutlu bir şekilde konuştu. "Bellamy'cim bu kahveyi bitirmen gerekiyor hayatım. Bunu bir test gibi düşün. Clarke ile evlenmeye hak kazanmak için kahveyi içmen lazım."

Bellamy korkuyla onayladı. Ardından kahveyi içmeye başladı.

Daha en başından yüzü kıpkırmızı olmaya başlamıştı. Başını kaldırıp önce Clarke'a sonra kızlara baktı. Sonra ise derin bir nefes alıp kahveyi tekte bitirdi.

Ceyda ve Miray alkışlamaya başladı. "Helal olsun aslanım!" Diye bağırdı ikisi de.

Sonra ise Miray sırıttı. "Sebebi ziyaretimiz belli efendim..."

Devam Edecek!

Devam Edecek!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

•••

Jckwjdjwjd
Mükemmelim biliyorum
Gelecek bölüme erteledim kız istemeyi affediverin.
Hadi iyi günler!

𝗜𝗻 𝗧𝗵𝗲 100Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin