"Şimdi siz buraya yeni geldiniz di mi Clarkecım?" Diye sordu Ceyda ağzı kulaklarında.
Clarke kaşları çatık bir şekilde başıyla onayladı.
"Hiç kötü bir haber aldınız mı peki?" Diye sordu kumral saçlı kız olayı anlamak istercesine.
O sırada yarım saattir sessiz sakin duran Raven ayaklandı. "Acımızla dalga mı geçiyorsun?!" Diye bağırdı sinirle. Sesindeki acı Ceyda'yı bir anlık üzüntüya boğsa da aklına gelen gerçekle bunu boşverdi.
"Oh. Hayır. Yani... Çok yanlış anladın. Bellamy'nin ölümü için üzgünüm." Son cümleyi söylerken Clarke'a delici bakışlar atmıştı.
"Fakaaaaat!" Diye devam etti Ceyda coşkuyla. "Size mükemmel haberlerim var!" Gözlerinin içi tam anlamıyla parlıyordu ve konuşurken bir yandan rüyada olup olmadığını anlamaya çalışıyordu.
"Ikimizin mükemmel kelimesinden çıkardığı anlamın çok farklı olduğuna eminim." Diye mırıldandı Octavia sessizce.
"Ya Octavia!" Dedi Ceyda gözlerinden kalplar fışkırarak. "Kızım ben sen neyi seversen onu severim. Favorimsin kız sen benim!" Dedi neşeli bir ses tonuyla.
"Daha önce tanıştığımızı sanmıyorum." Dedi Octavia kuşkucu bir sesle.
"Anlatcam kız. Sabret önce Bellamy gelsin." Dedi Ceyda kapıya doğru bakarak.
Echo kaşlarını çatarak konuştu. "Ne saçmalıyorsun sen?" Ses tonu agresifti.
O sırada kapı açıldı ve içeri birkaç adam ile beraber Bellamy girdi.
Clarke şaşkınlıkla konuştu. "Bellamy?"
Ardından hızla Bellamy'e doğru ilerleyip sarıldı.
Bu sarılmaya gözlerinden kalpler çıkartarak bakan Ceyda bile şaşırtıcı bir detay değildi Bellamy'nin yaşamasının yanında.
O sırada Bellamy konuştu. "Öncüm ateş Clarke'ta değil."
Ceyda elini boşver dercesine salladı. "Biliyorum aslanım biliyorum."
Ardından 5 karış açık ağzı ile etrafa bakındı.
Sonra ise bir çığlık kopartıp Bellamy'e sarıldı. "Ay! Sen gerçeksin di mi lan?!"
Bellamy hızla geri çekildi. "Öncüm iyi misiniz?"
"Aslanım be! Boya posa bak hey Maaşallah!"
Ardından kasklı adamlara döndü. "Hepiniz hemen dışarı çıkın!"
Sonra ise odada yalnız kaldığı kişilere baktı. "Murphy'i falan da getirin toplu anlatam yav uğraştırmayın beni!"
Herkes sorgularcasına Ceyda'ya bakıyordu. "Yav şaşkınlar! Benden size zarar gelmez! Hadi hadi hızlı!"
•••
Çok eğleniyorum lan xjsjjdjwjxjjwjdjw
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗜𝗻 𝗧𝗵𝗲 100
FanfictionBir Türk (aynı zamanda Bellarke shipper) kendini The 100 evreninde bulursa. (Öylesine yazıyom fazla takılmayın xnsjdjdj) Kapak: @Aquilalala