Phokagr Yetimhanesi'nde 18 yaşına gelince kovulurcasına çıkarırlar sizi binadan. Dış dünyaya ne kadar çabuk ayak uydurabilirseniz yaşama şansı o kadar yüksektir. Yoksa ölürsünüz..
Dış dünyayla daha önce uzun süre başbaşa kalmamıştım. 18. doğum günümde müdüre hanım beni yanına çağırıp "Gitme vakti genç bayan, eşyalarını topla" dediğinde ne yapacağım hakkında bir fikrim yoktu mesela. Nereye gidecektim ki? Kimsem yoktu bu koca şehirde. Eşyalarımı toplarken bile düşünüyordum. Şimdi ne yapacaktım ben.
Bütün yüzsüzlüğümü kullanıp müdürenin odasına geri gittim. "Şey ben, ben, param yok, gidecek bir yerim yok."
Hala düşünüyorum da eğer o gün utanıp o odaya gitmeseydim neler olurdu? Müdüre bana bir miktar para verip, Manhattan'a kalkan bir uçağa bindirmeseydi şu an nerde olurdum kim bilir..
Şimdi nerde miyim?
Manhattan'a geldim, 42.Cadde sonlarında eski bir apartmanın 6.katında küçük bir daire de kalıyorum 5 yıldır.
Yıl 2015 ve ben küçük yeşil koltuğumda oturmuş boş gözlerle televizyona bakıyorum.Ellen Degeneres her zaman ki neşesi ve enerjisiyle çıkmıştı ekranların karşısına, bir iki dakika dans etti her bölümde seyircilerin arasında yaptığı gibi.
"Merhaba" dediği anda alkış tufanı kopuyor işte. "Merhaba, hey! Dostum bugün iyi görünüyorsun. Bugün aramızda son 7 yıldır genç kızların değişmeyen favorisi, WILLLLL CURIANNNNNN!!!" İşte, tüm muhteşemliğiyle çıktı ekranlara, o kadar yakışıklı ki...Nefesimin kesik kesik olmasına engel olamadan izlemeye devam ettim.
"Will, nasılsın bakalım."
"İyiyim Ellen, seni sormama gerek yok her zaman ki gibi muhteşem görünüyorsun." Başını öne eğdi, hafif bir tebessümle ellerini saçlarında dolaştırdı. Kalbimin atış sesini duyabiliyordum artık.
"Ah, teşekkürler Will. Hayranlarından gelen onlarca mesaj var yine." Ellen elindeki tabletle ilgilenirken Will'e döndü.
"Hayranlarım beni hiç yalnız bırakıyor. Keşke hepsiyle tek tek tanışma imkanım olsaydı."
"Will, hadi sorulardan bir kaçını okuyalım sende cevapla. En sevdiğin yemek? demiş Kanada'dan Grogieh."
"Imm.." Bitter Ganajlı Makaron diye fısıldadım kendi kendime."Bitter Ganajlı Makaron en sevdiğim sanırım." Hala değişmemişti damak zevki. Ve ben hala hatırladığım için içime dolan gurur ve aşk karışık bir duyguyla doğruldum koltukta.
"Sarışın kızlar mı, esmer kızlar mı tercihindir Will."
"Sanırım kumral."diğer soruyu beklercesine Ellen'a bakıyordu.
"Tamam son mesajı açıyorum. Ovv, Will , Meksika'dan ismini vermek istemeyen bir hayranın sormuş, geçmişini anlatır mısın bize?"
Geçmişini. Beraber olduğumuz geçmişi. Soru karşısında çok heyecanlanmıştım, beni de hatırlardı belki.
Beni..Pilli bebeğini..
(Multimedia da Will'in Ellen'e konuk olduğu an)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PİLLİ BEBEK
RomanceKimsen yokken, aşık olduğun insan senin herşeyin olur. Ailen, arkadaşın, öğretmenin, herşeyin işte. "Seni seviyorum pilli bebeğim." Yetimhanede herkesin kaderi aynıdır. Tek fark bazıları ailesini tanır, bazıları seslerini bile duymaz. Alex'in tüm ai...