Chapter 52: Transparent

149 44 4
                                    

꧁✍︎✍︎✍︎꧂

ᕼᗴᒪᒪO ᖇᗴᗩᗪᗴᖇՏ.
ᖴIᖇՏT, I ᗯᗩᑎT TO ᒪᗴT YOᑌ KᑎOᗯ TᘜᗩT ᗯᗴ'ᐯᗴ ᑕOᗰᗴ TO Tᕼᗴ ᗰIᗪᗪᒪᗴ Oᖴ TᕼIՏ ՏTOᖇY, ՏO... TᕼIՏ IՏ ᒪIKᗴ Tᘜᗴ IᑎTᗴᖇᐯᗩᒪ Oᖴ TᕼIՏ ᑎOᐯᗴᒪ.

ᗩ ᒪOT Oᖴ TᕼIᑎᘜՏ ᕼᗩᐯᗴ ᗷᗴᗴᑎ ᘜOIᑎᘜ Oᑎ Iᑎ ᗷOTᕼ ᘔᗩIᑎᗩᗷ ᗩᑎᗪ ᕼᑌᗰᗩIᖇᗩᕼ'Տ ᒪIᖴᗴ. ᕼᗩᑭᑭY ᗪᗩYՏ, Տᗩᗪ ᗪᗩYՏ, ᘜᖇᗩTᗴᖴᑌᒪ ᗩᑎᗪ TᗴᗩᖇY ᗪᗩYՏ, ՏUᑎᑎY ᗩᑎᗪ ᖇᗩIᑎY ᗪᗩYՏ ᗩᑎᗪ ᒪOTՏ ᗰOᖇᗴ.

ᒍᑌՏT ᗩՏ Iᑎ ᖇᗴᗩᒪITY, ᗯᗴ ᘜO TᕼᖇOᑌᘜᕼ TᕼIՏ. ᗩᑎᗪ, ᑎOᗷOᗪY IՏ ᑭᗴᖇᖴᗴᑕT ᑎO ᗰᗩTTᗴᖇ ᗯᕼᗩT. ᑎO Oᑎᗴ ᕼᗩՏ Tᕼᗴ ᑭᑌᖇᗴՏT ᗩᑎᗪ ᗰOՏT ՏIᑎᑕᗴᖇᗴ ᕼᗴᗩᖇT. ᗯᕼᗩT I ᗰᗴᗩᑎ IՏ... ᑎO Oᑎᗴ IՏ ᗩᗷOᐯᗴ ᗰOՏTᗩKᗴՏ Iᑎ ᒪIᖴᗴ. Tᕼᗴᖇᗴ ᗯOᑌᒪᗪ ᗷᗴ ᗩ TIᗰᗴ THᗩT YOᑌ, YOᑌᖇՏᗴᒪᖴ ᗯOᑌᒪᗪ ᘜᗴT TᗴՏTᗴᗪ ᗩᑎᗪ YOᑌ ᗯOᑌᒪᗪ ᗰᗩKᗴ ᗩ ᗰIՏTᗩKᗴ. ᗩ ᗰIՏTᗩKᗴ TᕼᗩT ᗰIᘜᕼT ᖇᑌIᑎ OTᕼᗴᖇՏ Oᖇ ᑕᗩᑌՏᗴ ᗰOᖇᗴ ᑭᖇOᗷᒪᖇᗰՏ ᖴOᖇ YOᑌ ᗩᑎᗪ OTᕼᗴᖇՏ.

ᗯᗴ ᗩᒪᒪ KᑎOᗯ ᗩᗷOᑌT ᗩᒪᕼᗩᒍI ᗰᑌՏᗩ (Tᕼᗴ ᗪᗴᐯIᒪ ᕼIᗰՏᗴᒪᖴ), ᕼIՏ ᗯIᖴᗴ, (Tᕼᗴ IᗪIOT), ᘔᗩYᗪ ᗩᑎᗪ ᘔᗩYTOOᑎ (ᑎᗩ Tᕼᗴᗰ ՏᗩᗷI), ᗩᗰIᑎᗩ, (Tᕼᗴ ᗷITᑕᕼ Oᖴ ᗩ ᗯIᖴᗴ), ᗰᖇ. ᗩᗷᗪᑌᒪᒪᗩᕼI... (OᑎᒪY ᘜOᗪ KᑎOᗯՏ ᕼIՏ ᕼᗴᗩᖇT) ᗩᑎᗪ ᕼᑌᗰᗩIᖇᗩ, Oᑌᖇ IᑎᑎOᑕᗴᑎTIᗴ.

OKᗩY, ᗯᕼᗩT ᗩᗷOᑌT ᘔᗩIᑎᗩᗷ?...
ᕼᗩՏ Տᕼᗴ ᗰᗩᗪᗴ ᗩᑎY ᗰIՏTᗩKᗴՏ YᗴT? ՏO ᗯᕼY IՏ Տᕼᗴ ՏᑌᖴᖴᗴᖇIᑎᘜ TᕼIՏ ᗰᑌᑕᕼ?  YOᑌ'ᒪᒪ ᗷᗴᘜIᑎ TO ᗩՏK YOᑌᖇՏᗴᒪᖴ. ᒪIᖴᗴ I ՏᗩIᗪ ᗴᗩᖇᒪIᗴᖇ, ᗴᐯᗴᖇYTᕼIᑎᘜ IՏ ᗪᗴՏTIᑎᗴᗪ. ᗩᑎᗪ ᗩ TᗴՏT ᑕOᗰᗴՏ ᖴOᖇ ᗴᐯᗴᖇYOᑎᗴ. YOᑌ ᒍᑌՏT ᑕՏᑎ'T ᗴՏᑕᗩᑭᗴ IT.

OKᗩY, ᗯᕼᗩT I ᗯᗩᑎT IՏ... TᖇY TO ᖇᗴᒪᗩTᗴ TᕼIՏ ՏTOᖇY TO YOᑌᖇ Oᗯᑎ ᒪIᖴᗴ ᗴ᙭ᑭᗴᖇIᗴᑎᑕᗴ ᗩᑎᗪ Տᕼᗩᖇᗴ ᗯITᕼ ᑌՏ Oᑎᗴ OᖇᐯTᗯO ᗰIՏTᗩKᗴՏ YOᑌᐯᗴ ᗰᗩᗪᗴ ՏO ᖴᗩᖇ.

*ᗰIᑎᗴ, I'ᐯᗴ TᖇᑌՏTᗴᗪ ᗩ ᖴᖇIᗴᑎᗪ TᘜᗩT ᗴᑎᗪᗴᗪ ᑌᑭ ᗷᗴTᖇᗩYIᑎᘜ ᗰᗴ.... Yᗴᗩᕼ, ՏOᗰᗴOᑎᗴ ᒪIKᗴ ᖴIᖇᗪᗩᑌՏI.
*I'ᐯᗴ ᗩᒪՏO ᗷᗴᗴᑎ TᖇᗴᗩTᗴᗪ ᒪIKᗴ ᘔᗩIᑎᗩᗷ... ᗷY ᑭᗴOᑭᒪᗴ I ᗩᒪᒪ ᗰY ᖴᗩᗰIᒪY.

ᑎOᗯ, ᗯᕼᗩTՏ YOᑌᖇՏ? ᑭᒪᗴᗩՏᗴ, ᗪOᑎT ՏᑭOIᒪ THᗴ ᖴᑌᑎ!!!

꧁✍︎✍︎✍︎꧂

㋛︎㋛︎㋛︎

Zainab looked threatened at his words and action.

"I made yam porrage sir?"

"You made yam Porrage... You surely did. Now, I understand that you're a changed person but I just can't understand why. You intensionally did this right? Why don't you taste what you cooked?!" He spat out with fury.

It was the first time Mr. Abdullahi has ever shouted at her. Her eyes turned watery with the way he blamed her in front of his sons. How unfortunate? She gets blamed for almost everything. Burning tears poured from her eyes as she suddenly broke down in resignation. She'd tried to fight back but the sad feelings were unstoppable.

"Yes, yes! What are you waiting for again? Stupid girl! Do you expect me to feed you or what?!"

"No..  siir." She squivered to lift ha spoon into her mouth.

UNDER 168 HOURS  [BOOK 1, 168 HOURS SERIES]Where stories live. Discover now