Thank you!

460 24 0
                                    


Αυτο ειναι ενα μικρο κεφαλαιο για να ευχηθω ενα μεγαλο ευχαριστω.

Σας ευχαριστω λοιπον απο τα βαθη της καρδιας μου που δωσατε μια ευκαιρια σε αυτην την ιστορια. Ηταν η πρωτη μου προσπαθεια στο Wattpad και πραγματικα δεν περιμενα οτι οντως θα ειχε ανταποκρηση. Αν και το σεναριο "εμπαζε" σε καποια σημεια, παρ'ολο που δεν ηταν καλογραμμενη και μολονοτι ανεβαζα τα κεφαλαια με ρυθμους πιο αργους και απο τους βραδυποδες στη ζωουπολη, εσεις ανοιξατε αυτο το "βιβλιο" για να το διαβασετε. Και καποιοι απο εσας εφτασαν μεχρι το τελος! Δηλαδη ελπιζω καποιοι να το διαβασαν μεχρι το τελος...χεχ.

Το γεγονος οτι τελειωσε αυτη η ιστορια δεν σημαινει οτι τελειωσα και γω απο το wattpad

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Το γεγονος οτι τελειωσε αυτη η ιστορια δεν σημαινει οτι τελειωσα και γω απο το wattpad. Θα επιστρεψω με νεες ιστοριες, οι οποιες θα προσπαθησω να ειναι πιο καλες. Ειδικα τωρα που επιτελους ειμαι φοιτητρια θα εχω λιγο περισσοτερο χρονο να ασχοληθω με τη συγγραφη. Θελω επισης να σας ευχαριστησω για τα αστερακια και τα σχολια που αφησατε καθως διαβαζατε ετουτη την ιστορια που θα μπορουσε να παρομοιαστει με τηγανιτο αυγο που διαλυθηκε ο κροκος καθως επεσε μεσα στο τηγανι. (Λολ δεν ξερω που τα βρισκω αυτα 😂...μαλλον απο την προσωπικη μου εμπειρια...)

Ευχομαι σε ολους σας να ειστε παντα καλα (ιδιαιτερα τωρα που ο κορωναβαιρους θεριζει) και φυσικα να περνατε οσο πιο καλα γινεται! 

Καπου εδω σταματαω γιατι σε λιγο θα βγαλω λογο για να με ψηφισετε στις επομενες εκλογες. 

Αυτα!

Κισιςςς 🧡

-Ανδριανα



𝐌𝐈𝐃𝐍𝐈𝐆𝐇𝐓 𝐌𝐄𝐒𝐒𝐀𝐆𝐄𝐒Where stories live. Discover now