Chapter Nineteen

665 36 10
                                    

~Okay kochani. To mamy rozdział!

Jeszcze tylko trzy ogłoszenia parafialne! TRZECIE OGŁOSZENIE JEST NAJWAŻNIEJSZE

1. Zapraszam na Instagrama i teraz UWAGA!

-są dwa:

pierwszy wanessa_w._ jest to moim prywatnym kontem do którego was zachęcam oraz

drugi wanessa_wattpad gdzie będzie wszystko związane z Wattpadem i moją twórczością.

Szczególnie was tam zapraszam, bo przysięgam, że ostatnio Wattpad przynajmniej u mnie nie działa poprawnie i nie widzę wielu powiadomień. Również tam będzie najlepsza droga komunikacji. Zróbcie to dla mnie i wpadajcie.

2. Komentujcie! Niech będzie jeszcze więcej komentarzy i dziękuję za te, które już się pojawiły. Komentujcie i obserwujcie mnie, a pojawi się jeszcze więcej opowiadań.

3. Okay kochani to jest najważniejsze więc przeczytajcie z łaski swojej w całości. Jak mogliście już zobaczyć dwie książki zostały zawieszone, a dziś zawieszam jeszcze jedną (Love Me Like You Can- Jeon Jeongguk, Imagine Danger Man- Park Jimin oraz The Perfect Player-Jeon Jeongguk)

Naprawdę była to trudna decyzja, ale powodów jest kilka. Po pierwsze nie mam czasu przez egzaminy, a wolę być regularna w dodawaniu niż później mieć wyrzuty sumienia, że nie dodałam rozdziału. Poza tym mam masę pomysłów, a niestety weny, żeby usiąść i coś stworzyć nie za bardzo. Po prostu nie mogę się zmotywować, żeby siąść i napisać coś.

Podjęłam decyzję, że gdy napiszę wszystkie obecnie pisane książki, poza Naughty Story, które pisze co tydzień w niedzielę.

A przysięgam, że niektóre książki już niedługo się kończą. Mogę wam nawet podać mniej więcej ilość rozdziałów do końca. Co zrobię na koniec.

Ah kochani jak mam tyle pomysłów. Między innymi chcę rozszerzyć King Of The Drugs- Jeon Jeongguk. Chcę również dodać drugą część Imagine That...- Park Jimin oraz co ważniejsze dodać trzeci tom BTS: Szkolna Miłość- Jeon Jungkook. Sami widzicie, że jest tego masa, a czasu naprawdę mało. Dlatego liczę, że będziecie przy mnie i będziecie mnie wspierać.

A teraz przestawię wam ile zostało rozdziałów do końca danych serii:

BTS: Życie Zmienione O 180°...- 100 rozdziały

Mermaid And Vampire- 6 rozdziałów

Fifty Shades Of...- 10 rozdziałów

You Are Only Mine.... Baby- około 7 rozdziałów

Kochani piszcie komentarze i miłe, a czasem niemiłe słowa.~

~

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Mermaid And Vampire II Park JiMin II [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz