"Ιασονα χαλαρωσε λιγο. Δε θα σε αποδεχτουν αν αλλαξεις για αυτους. Πρεπει να αλλαξεις για σενα όχι για τους αλλους. Δεν αλλαζεις για να αποδειξεις κατι στους αλλους γιατι παντα θα βρισκουν κατι για να σε κρινουν" ειπε και σκεφτηκα τα λογια της
"Δεν είναι μονο ότι θελω να αποδειξω κατι. Είναι και το γεγονος ότι δε μου αρεσω ετσι όπως ειμαι" ειπα και εγνεψε
"Τοτε ενταξει. Θα σε βοηθησω" ειπε αφου το σκεφτηκε για λιγα δευτερολεπτα.
"Ωραια. Εχω μια ιδεα" ειπα και γυρισε να με κοιταξει συνοφρυωμενη
"Ακουω" ειπε απλα
"Τι θα ελεγες για ένα μπανιο στην πισινα;" τη ρωτησα χαμογελωντας
"Τι λες ρε φυτο; Εχεις καταλαβει ότι εχουμε χειμωνα;" ειπε κοιτωντας με σα να ειμαι ηλιθιος
"Στην εσωτερικη εννοουσα. Είναι θερμαινομενη, εχει μπαρ και μασαζ. Αλλα αν δε θες μπορουμε να κατσουμε εδώ" της ειπα γελωντας πονηρα και με κοιταξε αγρια
"Σκασε. Δεν εχω μαγιο" ειπε
"Παμε κατω και ισως βρουμε κατι" της ειπα και πηρα δυο πετσετες.
Ανοιξα την πορτα και κατευθυνθηκα προς τα κατω, με τη Ρεβεκκα να με ακολουθει. Φτασαμε στο ισογειο και φωναξα την Μαρθα, μια από τις οικιακες βοηθους.
"Μαρθα"
"Μαλιστα κυριε"
"Μηπως εχουμε καποιο μαγιο στο μεγεθος της;" τη ρωτησα δειχνοντας τη Ρεβεκκα
"Φοβαμαι πως όχι κυριε. Θα ριξω μια ματια αλλα δε νομιζω" ειπε και εφυγε
Ξεφυσιξα και εξυσα το πιγουνι μου προβληματισμενος.
"Δεν πειραζει. Θα μπω ετσι" ακουσα τη Ρεβεκκα να λεει και γουρλωσα τα ματια μου
"Τι εννοεις ετσι;" ρωτησα τρομαγμενος
"Ηρεμησε φυτο. Με τα εσωρουχα εννοω" ειπε γελωντας και εβγαλα μια ανασα που δεν ειχα καταλαβει ότι κρατουσα.
"Ωραια παμε. Μπορεις να ερχεσαι εδώ οποτε θες. Στην πισινα, στο μασαζ, στο γυμναστηριο, στο σινεμα, στο πλειρουμ. Οπου θες. Παρτο σαν ευχαριστω για αυτό που θα κανεις για μενα" της ειπα και το μονο που εκανε ηταν να κουνησει καταφατικα το κεφαλι της.
Μπηκαμε στο ασανσερ και κατεβηκαμε στο -2 που ηταν η πισινα.
Μπηκα στα αποδυτηρια και λιγα λεπτα αργοτερα βγηκα φορωντας μονο το μαυρο μαγιο μου. Κοιταξα προς το μερος της Ρεβεκκας και την ειδα να ξεντυνεται.
Πηρα μια κοφτη ανασα και γυρισα αλλου το βλεμμα μου. Εκεινη εβγαλε το μαυρο τζιν της και το πεταξε πανω σε μια ξαπλωστρα μαζι με το κοντο μπλουζακι της.
Πλεον ειχε μεινει μονο με τα μαυρα δαντελωτα εσωρουχα που με το ζορι καλυπταν τα απαραιτητα. Ξεροκαταπια και πλησιασα τη σκαλα της πισινας. Ακουσα τα βηματα της πισω μου και λιγο αργοτερα ενιωσα ένα αποτομο σπρωξιμο.
Επεσα με δυναμη μεσα στο νερο και ευτυχως προλαβα να κλεισω τη μυτη μου πριν μπει ολο το νερο της πισινας στο στομα μου.
Εβγαλα το κεφαλι μου και εστρωσα τα μαλλια μου προς τα πισω. Εκεινη καθοταν ακομα στην ακρη της πισινας και χαμογελουσε πονηρα.
"Αντε ελα" γκρινιαξα και εβαλε το ένα της ποδι στο νερο.
Λιγα δευτερολεπτα αργοτερα ειχε μπει μεχρι τη μεση. Χωρις προειδοποιηση εκανε ένα μακροβουτι και χαθηκε από το οπτικο μου πεδιο.
Γυρισα το κεφαλι μου από την άλλη μερια και εκεινη τη στιγμη βγηκε μεσα από το νερο.
Τα καστανα μακρυα μαλλια της ηταν τραβηγμενα προς τα πισω, ενώ οι βλεφαριδες της ηταν βρεγμενες τονιζοντας ακομη περισσοτερο τα καταπρασινα ματια της.
Και τοτε ηταν που καταλαβα πως την ειχα πατησει ασχημα μαζι της. Δε μου αρεσε απλα.
Ημουν ερωτευμενος μαζι της.
"Γιατι με κοιτας ετσι φυτο;" η φωνη της με ξυπνησε από τον λιθαργο μου
"Ε; Όχι τιποτα όλα καλα" ειπα γρηγορα
Εκεινη με κοιταξε περιεργα αλλα δεν ειπε κατι.
Ξαφνικα χωρις να το περιμενω ένα κυμα νερου ηρθε κατά πανω μου και λιγα δευτερολεπτα μετα το γελιο της Ρεβεκκας ακουστηκε σε ολο τον χωρο.
"Ετσι εισαι; Καλα..." ειπα και της πεταξα και εγω νερο.
Ξεκινησαμε να πεταμε νερο ο ενας στον άλλο γελωντας. Ποτε δεν πιστευα ότι θα περνουσα τοσο καλα μαζι της.
"Στοπ στοπ" φωναξα γελωντας και απομακρυνθηκα.
Εκεινη εβαλε τα χερια της στην ακρη της πισινας και σηκωθηκε αποτομα. Καθισε στο πλακακι και με κοιταξε.
"Κοιτα" μου ειπε δειχνοντας με το δαχτυλο της εξω
Γυρισα το βλεμμα μου προς τα εκει και ειδα ότι χιονιζε.
Χαμογελασα πλατια και πλησιασα κοντα στη Ρεβεκκα.
"Πως και χιονιζει τοσο νωρις;" αναρωτηθηκα αλλα δεν πηρα απαντηση.
"Λοιπον μου υποσχεθηκες ένα μασαζ" ειπε μετα από μερικα λεπτα και βουτηξε μεσα στην πισινα κολυμπωντας προς τη σκαλα.
Την ακολουθησα και βγηκαμε εξω. Τα εσωρουχα της ειχαν βραχει με αποτελεσμα να μην καλυπτουν σχεδον τιποτα.
Κοιτωντας την ενιωσα μια καψα χαμηλα στην κοιλια μου. Ξεροκαταπια και τυλιξα την πετσετα στη μεση μου. Πηρα τα ρουχα μου και αφου εκανε και η Ρεβεκκα το ιδιο πηγαμε προς την αιθουσα του μασαζ.
ESTÁS LEYENDO
Her
Novela Juvenil"Ε θα μου πεις;" ρωτησε γελωντας "Απλα ηθελα να δω αν εισαι καλα. Ξερεις επειδη ειχαμε μερες να μιλησουμε" ειπα διστακτικα Εκεινη ξανασηκωσε το φρυδι της και ένα παιχνιδιαρικο υφος απλωθηκε στο προσωπο της. "Σου ελειψα φυτο;" ...