Εκλεισα πισω μου την πορτα του δωματιου μου και ξεφυσιξα ανησυχα. Πως θα το επαιρναν οι γονεις μου;
Ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Σημερα πηρα την πρωτη μου ωριαια απουσια.
Ναι ξερω ακουγεται παραλογο που ενα φυτο πηρε απουσια, αλλα συμβαινουν αυτα. Και να ξεκαθαρισω οτι δεν εφταιγα καθολου.
Flashback
Το μαθημα ηταν κατι παραπανω απο βαρετο και δεν ελεγε να τελειωσει. Ξαφνικα ειδα την Ρεβεκκα διπλα μου να βγαζει κατι απο την παλια μαυρη τσαντα της.
Μολις καταλαβα τι ηταν γουρλωσα τα ματια μου. Ενα τσιγαρο. Εβαλε το χερι στην τσεπη της και εβγαλε εναν μαυρο αναπτηρα.
"Τι πας να κανεις;" ψιθυρισα σοκαρισμενος
Εκεινη γυρισε και με κοιταξε με απαθεια.
"Αυτο που βλεπεις" ειπε
"Θα αναψεις τσιγαρο μεσα στην ταξη;" ειπα κοιτωντας την εντονα
"Ναι ρε φιλε. Αντε παρατα με" ειπε αγρια και αναψε το τσιγαρο.
Το γεγονος οτι καθομασταν διπλα στο παραθυρο εκανε τα πραγματα πιο ευκολα για εκεινη. Ανοιξε διαπλατα το παραθυρο και εσκυψε κατω απο το θρανιο.
Λιγα δευτερολεπτα αργοτερα ειδα λιγο καπνο να βγαινει. Τον διελυσα διακριτικα με το χερι μου. Ημουν τοσο αγχωμενος που οι παλαμες μου ειχαν ιδρωσει.
Εκεινη με κοιταξε και εβγαλε ενα ειρωνικο γελακι, συνεχιζοντας αυτο που εκανε.
Ξαφνικα η καθηγητρια σταματησε το μαθημα της και γυρισε αποτομα προς το μερος της ταξης.
"Παιδια τι μυριζει;" ρωτησε αγρια
Η Ρεβεκκα εσβησε διακριτικα το τσιγαρο και το εκρυψε στην τσεπη της. Η καθηγητρια ξεκινησε να κανει βολτες μεσα στην ταξη και να ελεγχει τα θρανια για να βρει απο που προερχεται ο καπνος.
Μολις εφτασε στο δικο μας, ενιωθα πως η καρδια μου θα βγει απο το στηθος της. Μας κοιταξε εξεταστικα και εσμιξε τα φρυδια της.
"Anderson εσυ καπνισες;" τη ρωτησε
"Οχι" ειπε εκεινη ξερα κοιτωντας τη με ενα απαθες βλεμμα.
Τοτε η καθηγητρια γυρισε προς το μερος μου.
"Δημητριου εσυ;" ρωτησε απορημενη και εκπληκτη ταυτοχρονα.
Προσπαθησα να μιλησω αλλα η φωνη μου εβγαινε. Τοτε χωρις να το περιμενω η Ρεβεκκα πεταχτηκε.
"Δεν καταλαβαινω γιατι μας ρωτατε τοσο επιμονα. Σας ειπαμε οτι δεν ειμασταν εμεις και τελος." ειπε
Η καθηγητρια την κοιταξε θυμωμενη.
"Κανονικα θα επρεπε να παρετε αποβολη αλλα αυτη τη φορα θα τη γλυτωσετε με μια ωριαια, γιατι δε ξερω ποιος απο τους δυο το εκανε. Την επομενη φορα δε θα ειμαι τοσο επιηκης." ειπε και απομακρυνθηκε απο το θρανιο μας.
Η Ρεβεκκα ρολαρε επειδικτικα τα ματια της και ξαπλωε πανω στα χερια της.
Μολις χτυπησε το κουδουνι, σηκωθηκε και μαζεψε γρηγορα τα πραγματα της. Πριν προλαβει να φυγει την επιασα απο τον αγκωνα και τη γυρισα προς το μερος μου.
"Ευχαριστω που με βοηθησες" της ειπα
"Δε χρειαζεται. Θα ηταν μαλακια να σε μπλεξω ενω δεν εφταιγες." ειπε και χωρις να πει τιποτα αλλο εφυγε απο την ταξη, με την τσαντα στην πλατη της.
Τελος Flashback
Αναστεναξα και καθισα στο κρεβατι μου ανοιγωντας το κινητο μου. Μπηκα στο Instagram και ειδα ενα νεο μηνυμα απο μια κοπελα που δεν ηξερα.
Αμεσως πηρα τηλεφωνο τον Γιαννη για να τον ρωτησω αν την ξερει. Μαλλον ηταν απο το σχολειο μας, αλλα το ονομα της δε μου ελεγε τιποτα.
"Φιλε οντως τωρα δεν καταλαβες ποια ειναι; Η Ριτα ειναι" ειπε σα να ηταν κατι αυτονοητο
"Βοηθησε με λιγο ακομα" ειπα και εκεινος αναστεναξε
"Η Ριτα που πηδιεται με ολο το σχολειο" ειπε και το μυαλο μου πηγε σε μια ξανθια κοπελα που κυκλοφορουσε παντα βαμμενη και με πολυ προκλητικα ρουχα.
Εκλεισα το τηλεφωνο και αποφασισα να μη της απαντησω. Δεν ηθελα καινουρια προβληματα στη ζωη μου.
KAMU SEDANG MEMBACA
Her
Fiksi Remaja"Ε θα μου πεις;" ρωτησε γελωντας "Απλα ηθελα να δω αν εισαι καλα. Ξερεις επειδη ειχαμε μερες να μιλησουμε" ειπα διστακτικα Εκεινη ξανασηκωσε το φρυδι της και ένα παιχνιδιαρικο υφος απλωθηκε στο προσωπο της. "Σου ελειψα φυτο;" ...