Evet, yanlış görmediniz, çok yakında kitap oluyoruz ve ben çok heyecanlıyım. Zalim serisinin ilk kitabıyla çok yakında sizlerle olacağız.Bilgi ve iletişim için: instagram/1hadizade
💲
Dudakları müthiş bir istekle dudaklarıma yapıştığında, kendimi ona sıkıca sarılmış ve karşılık verir halde buldum. Ona doyamıyor, ona dayanamıyordum.
Nefeslerimiz bir birine karışmıştı, bunun tehlikeli olduğunu bile bile kendime engel olamıyor, ona karşı koyamıyordum.
Sevmek hangisiydi? İyiliği için çekip gitmek mi, yoksa ondan vazgeçmemek mi?
Arafta kalmıştım, ne yapacağımı bilemiyordum. Ona zarar gelsin istemiyordum, fakat, o da ona güvenmemi söylüyordu. Belki de en doğrusu, ona her şeyi anlatmaktı.
Ellerimi yanaklarına koyup, onu kendimden yavaşça ittim ve geri çekildiğinde orman yeşili gözlerinin içinde büyüyen siyah noktalara baktım. "Tamam," dedim nefes nefese, "Sana her şeyi olduğu gibi anlatacağım ve tüm bunlara rağmen hâlâ beni istediğini söylersen, seninle evleneceğim Akın."
"Biliyordum işte," dedi, "bir şey olduğunu biliyordum, bu yüzden bana yalandan o sözleri söyledin! Yalan olduğunu biliyordum! Zaten yalan olduğuna inanmasam peşinden gelmezdim..."
"Evet yalandı." dedim ve elini tutup onu salona doğru getirdim. Beraber koltuğa oturduğumuzda ona doğru dönüp iki elini de tutarak gözlerinin içine baktım. "Sana kendimle ilgili anlatmadığım bazı şeyler var."
Aslında ona kendimle ilgili neredeyse hiçbir şey söylememiştim ama evleneceksek ona bu haksızlığı yapamazdım, kiminle evleneceğini bilmesi gerekiyordu.
"Anlat dinliyorum." dedi Akın.
"Ben bir mafya babasının kızıyım," dediğimde yüzünde şaşkınlık belirdi. Ama ben onu şaşırtmaya devam ettim: "Beni az önce evinden alıp getirdiğini Boris Pavlov babamın sağ kolu, aynı zamanda arkadaşının oğlu. Bunlar çok tehlikeli insanlar ve babam benim Boris'le evlenmemi istiyor. Bilirsin işte... saçma sapan bir şey ama miras bölünmesi vesaire... Boris seninle evleneceğimi öğrendi ve beni tehdit etmeye başladı. Seninle ayrılmazsam sana zarar vereceğini söyledi. Mecbur kaldım Akın, senin iyiliğin için senden vazgeçmek zorunda kaldım..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÂLİM (KİTAP OLDU)
General FictionZÂLİM'in 2.kitabı burada yayınlanacaktır. İlk kitap Odessa Yayınevi ile kitaplaştırılmıştır. "Sen nasıl bir insansın ya?!" Diye bağırdım. "Böyle biriyim, çünkü sen kibarlıktan anlamıyorsun." Kendimi tutamadım ve yüzüne tükürdüm. Gözlerini kapatıp aç...