17- FIRE ALARM

70 10 6
                                    

"παιδιά σήμερα θα γίνει μια άσκηση φωτιάς λίγο μετά το φαγητό να είστε έτοιμοι" μας είπε η κυρία Ρόουζ.

"Γιατί πρέπει να κάνουμε άσκηση φωτιάς;" Παραπονέθηκε ένας τυπάς.

"Γιατί μπορεί να έχουμε φωτιά μια μέρα και να έχουμε πρόβλημα" είπε η κυρία Ρόουζ.

"Και γιατί το κάνουμε μετά το μάθημα πρέπει να το κάνουμε στο μάθημα" είπε ένας άλλος τυπάς

"Και εγώ αυτό θα ήθελα αλλά τι να κάνουμε" του είπε η κυρία Ρόουζ και κάθησε στην έδρα της "επειδή είμαι πολύ κουρασμένη δεν θα κάνουμε μάθημα σήμερα οπότε κάντε ότι θέλετε αλλά χωρίς φασαρία"

Όλη την εβδομάδα περίμενα να με πάρει τηλέφωνο η θεία μου και να μου πει τι έγινε με την δυκογραφικη. Έχουν περάσει πέντε μέρες από τότε που μου είπε ότι θα μιλήσει με τον φίλο της. Καλά δεν είναι πολλές αλλά με τρώει η αγωνία.

"Ακόμα σκέφτεσαι την θεία σου;" Είπε η Λιβ.

"Ναιπ, γίνετε να μην το σκέφτομαι;"

"Και όλα αυτά χάρη σε εμένα που είχα αυτή τη φοβερή ιδέα να τραγουδήσετε το Χάλοουϊν" είπε χαρούμενη.

"Καλά δεν ξέρουμε τίποτα ακόμα μπορεί να μην του αρέσουμε" της είπα και στριφογύρισε τα μάτια της.

"Είμαι σίγουρη ότι θα του αρέσετε"

"Ότι πείς"

"Τι μάθημα έχεις μετά;"

"Χημεία νομίζω"

"Ωραία θα πριζεις τον Νόα για την δισκογραφική και όχι εμένα"

"Εσύ το ανέφερες πρώτη"

"Ναι γιατί ήσουν γεμάτη άγχος"

"Ότι πείς"

Χτύπησε το κουδούνι και καθίσαμε λίγο στην βιβλιοθήκη με την Λιβ για όσο ήταν το διάλειμμα μας. Όταν πήγα στην τάξη της χημείας ο Νόα ήταν είδη εκεί.

"Μίλησες με την θεία σου;" Με ρώτησε με το που κάθησα.

"Καλημέρα και σε εσένα"

"Ναι ναι καλημέρα, μίλησες με την θεία σου;"

"Όχι δεν με έχει πάρει ακόμα " είπα και ο Νόα απογοητευτικε "αλλά είπε ότι θα με πάρει όταν του μιλήσει, μπορεί αυτός να είναι πολυάσχολος"

"Ή μπορεί να μην μας δέχτηκε και να μην θέλει να σου το πει η θεία σου"

"Θα μου το πει είμαι σίγουρη" είπα και μπήκε μέσα ο καθηγητής μας. Μας έκανε μάθημα αλλά δεν μπορούσα να προσέξω το μάθημα. Όλη την ώρα το μυαλό μου ήταν στην θεία μου και την δισκογραφική.

problemsOù les histoires vivent. Découvrez maintenant