A mea

3.7K 196 3
                                    

David

Iau o șuviță de par și o dau la o parte. Doamne cât mă bucur că am găsit-o! Mi-a fost foarte frică să nu o pierd. Nu știu cum aș fi putut trăi fără să o găsesc. Abia acum când era să o pierd, am realizat cât de mult o iubesc.

Observ că o lacrima îi cade pe obraz. O șterg ușor și îi ridicat încet barbia. Îi văd ochii albaștri plini de lacrimi ținute bine sa nu cadă.

"- De ce plângi, pisoi mic?" o spun încetul, mai mult ca un reproș pentru mine. Eu sunt de vina. Eu trebuie sa am grija ca ochii ei să nu mai fie plini de lacrimi.

"- Nu m-a durut niciodată singurătatea. Dar azi mai mult ca niciodată mi-am dorit să fiu a cuiva..." lacrimile cad pe obrajii ei provocând durere în sufletul meu.

"-Dar ești a mea iubire! Este pisoiul meu mic și alintat!" îi iau capul în mâinile mele și îi sărut ochii. Sper ca acesta sa îi oprească lacrimile căci nu suport să o văd așa.

" - Nu sunt a ta! Pentru tine sunt pariu facut cu Tim atât! Tu ai pe altcineva! Vreau pe cineva doar al meu! " își retrage capul din mâinile mele și îl scutură ușor. După ce s-a uitat la mine preț de câteva secunde, își muta privirea în pământ.

"-Ce vrei să spui? " Sunt nedumerit. Nu înțeleg ce vrea să spună. Ea acum înseamnă totul pentru mine. O Iubesc!

" - Te-am auzit aseară cum vorbeai cu Tim. Îți aduci aminte?" se uită la mine, dar privirea ei mă doare căci este plină de suferință provocată de mine.

" - Ce ai fi răspuns dacă te întrebam ce simți pentru Tim? Sau pentru Christian? Ai fi răspuns? " se lasă o tăcere. Nu spune nimic, doar clipește de doua ori.

" - Trebuia să mă conving ca mă iubești, drept dovadă nu l-ai sărutat pe Tim." fața se luminează la auzul cuvintelor.

" - Nu ți-a fost frică să nu mă pierzi ? " o linie subțire apare intre sprincenele ei. O sărut acolo ca să dispară.

"- Dacă îl sărutai, înseamna că te pierdusem mai de mult. Acum doar realizam acest lucru. Trebuie sa realizezi că nu îmi permit să mă joc de a iubirea. " încerc să îi spun totul pe un ton cald, dar serios.

"-Am impresia că tocmai asta faci!" devine irascibila.

" - Ce fac eu ? Tu ești cea care acum vii în brațele mele si apoi pleci brusc, de ma zăpăcești cu totul. " încep să devin si eu nervos.

" - Si ce ai vrea să fac, să stau ca o amantă cuminte cât vorbești tu cu iubita ta? " sunt mai nedumerit ca niciodată. Ce iubită? Ce amantă? Ea este singura femeie, dar îmi scoate peri albi cat zece.

" - Ce iubită? "

" - Angela sau puiuțul cum vrei să spui! " mi-a luat ceva timp să realizez la ce se gândește. Acum îmi amintesc că de fiecare dată când Ema a fugit m-a sunat ea.

" - Este amuzant acum? " o văd că este foarte furioasă , dar eu nu ma pot opri din râs. Vrea să iasă din mașină de nervi, dar nu o las. Blochez ușile și trag aer in piept ca să mă liniștesc.

"-Hai să mergem! " o mângâi ușor pe mână după ce îmi revin. Dar ea se retrage și își pune mâinile la piept.

"- Unde?" mârâie nervoasa.

" - Acasă! La mine! " viitoare ta casa, pentru că nu o să-ți mai dau drumul să pleci și o să te leg dacă o să fiu nevoit.

" - La puiuț?" a răbufnit ea.

"-Da!" si ii fac cu ochiul. Sunt rău știu, dar este așa drăguță. Aș sărutat-o, dar sigur aș primi bonus și o palmă după aceea. Așa că mă abțin puțin până se mai calmează si atunci poate primesc alt bonus.

" - Hai să o sunăm!" iau telefonul și dau sa o sun. Nu apuc pentru că mi-l ia repede din mână.

"-De ce o suni? Ce vrei să îi spun? Bună eu sunt Ema, cea cu care se culca iubitul tău din când în când și vin la tine acasă . Să pregătești petrecerea de bun venit pentru că ajungem în cinci minute. E bine așa? " este ironica și plină de draci. Nu mai rezist și o sărut. Bine înțeles că am primit bonusul si nu cel pe care îl doream.

"-Nu cred că vrei să îi spui asta, nu este recomandat... Iar petrecerea de bun venit o dăm doar noi doi... " îi șoptesc la ureche.

Reușesc să iau telefonul si sun.

"-Bună tati, ai găsit-o pe Ema?" răspunde mai repede decât mă așteptam.

"- Da, acum venim acasă. Este aici lângă mine vrei să o saluți? " ma uit zâmbind triumfător spre Ema. Este mai mult decât uimită. Buzele ei rămân deschise pentru câteva secunde. Se întoarce spre mine și mă întreabă încet.

"- Izzy?" îi răspund afirmativ din cap. La orice se așteapta, dar nu la ea.

" -Ema, îmi este dor de tine! "

" - Si mie de tine! Hai ca venim puiuț mic!" în sfârșit zâmbește pisicuta mea.

"-O mie de pupici!" închide Izzy

Cafeaua ta, iubire! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum