O voce sexy

4.7K 222 23
                                    

        Cu zâmbetul pe buze merg pe hol în căutare biroului meu. L-am găsit! Pe ușa din dreapta scrie pe o plăcuță 'Departamentul financiar '. Trag aer în piept și deschid ușa. Nimeni nu mă observă. Cele două doamne, de aproximativ de 30 de ani, sunt prinse în munca lor și parcă absorbite de calculatoare. Cu un zâmbet discret spun tare:

-Bună ziua!

       Se întorc amândouă spre mine și cu un zâmbet mare pe față mă salută.

- Bine ai venit!

-Bine v-am găsit! Le răspund zâmbind .

- Acesta este biroul tău.

       Îmi prezintă repede totul. Este foarte multă muncă și puțin timp, așa că nici o secundă nu poate fi pierdută. Sunt atât de multe informații încât mă simt pierdută. Nu știu când a trecut timpul că deja este prânzul.

- Acest bilet la ordin este pentru garanție. Trebuie dus la avocat pentru a fi atașat contractului. Vezi tu, noi lucrăm cu firma de avocatură din clădire. Ei se ocupă de contractele noastre, mai ales David Wilson. Apropo să aduci și contractul cu IMH. Este urgent! Mă lămurește una din colege.

- Din fericire pentru noi lucrăm cu un avocat foarte frumos. Ridic dintr-o sprinceană când o aud pe colega vorbind.

- Da, da... este foarte drăguț. Deși lumea spune că fratele lui este mai frumos , eu rămân la părerea mea, David este mai drăguț. Este profesionist, corect și are o inima mai bună. Dar aștept părerea ta. Îmi zâmbește femeia.

- Dar ai grija dacă îl superi este foarte rău. Este foarte de treaba până îl calci pe coadă ! Spune femeia mai în vârstă fără să scoată nasul din calculator.

       Este bun sfatul ei. O să țin cont de el și o să mă pun bine pe lângă el. Până la urmă urmei întotdeauna am avut o relație buna cu colegii mei, mai ales cu băieții. Doar relații profesionale fără implicație emoțională sau sexuala. Nici odată nu am avut un iubit care să îmi fie coleg. Nu amestec munca cu plăcerea.

       Urc cu liftul până la etajul în care firma de avocatura își are sediul. Este chiar firma la care lucrează și Ana, iar renumitul avocat este șeful ei.

       O văd pe prietena mea și îi fac un semn subtil. Ajung la secretara lui, o doamnă foarte drăguță, care fără să lase telefonul mă întreabă din priviri ce vreau.

-Vreau să las ceva domnului avocat. spun sigură pe mine și cu un zâmbet drăguț. Bineînțeles că puteam să îi las ei, dar curiozitatea nu m-a lăsat. Am vrut să îl cunosc pe el.

        Secretara îmi face semn să întru în biroul. Este o camera mare cu o bibliotecă uriașă pe un perete, pe peretele următor un minibar și o canapea cu o măsuță. Urmează un perete de sticlă în fața căruia se află biroul de lemn masiv. Toată încăperea inspira masculinitate și putere.

       Uitându-se pe geam, domnul avocat vorbește la telefon.

- Da, sunt la birou. Azi o să stau la birou toată ziua. Spune el.

       Are o voce atât de caldă și de sexy încât simt instant cu picioarele se înmoaie. Mă îmbărbătez și îmi revin. Continui să îl privesc și să îl examineze, deși stă cu spatele la mine. Îmi place că este înalt cred că are 1,80 înălțimea. Este brunet cu părul un pic lunguț, dar așezat perfect. Ma mir că are doar cămașă, mă așteaptam să aibe costum, poate că azi are o zi mai ușoară și a renunțat la el. Oricum cămașa stă foarte bine pe spatele lui lat și bratele lui puternice. Mă pricep destul de mult cât sa spun că sub cămașa aceea este un corp lucrat și sculptat. Tot pentru că este doar în cămașă observ foarte bine fundul lui sexy. Recunosc că nu prea mă uit la asta la bărbați, dar ăsta chiar îmi place. Iar acum mi-ar plăcea enorm să îi văd fața. Te rog întoarcete.

Cafeaua ta, iubire! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum