Ema
Am rămas singura cu Tim sub cerul înstelat. Îl văd cum mă privește intens și se apropie încetul de mine. Îi simt respirația atât de aproape. După replica de mai devreme este normal ca el să vrea mai mult. Își apropie buzele de ale mele. Le simt cum se presează de ale mele. Acum este momentul sa îl sarut, la urma urmei dacă ne casatorim o să existe și astfel de interacțiuni si poate mai mult de atât. Mainele lui o să mă atingă peste tot și buzele si nu numai ele. O sa trebuiască să îmi petrec nopțile cu el, nopți albe. Recunosc că nu am iubit cu adevărat pe bărbații din viața mea. M-am simțit atrasă de ei si fluturași în stomac, doar atât. Nu acea dragoste descrisă cu atâta patos în filme și cărți. Am întreținut relații sexuale cu ei și mi-a plăcut. Nu ar trebui sa fie greu acum. Tim este un bărbat foarte atrăgător și multe ar dori să fie în locul meu, dar eu as dori sa fie David în locul lui acum. Porcul nesimțit! Mi-a dat lumea peste cap! M-a zăpăcit ca să mă lase cu ochii in soare pentru Ava! Acum îmi dau seama ca nici toți bărbații la un loc nu fac cât el. Acum îmi dau seama ca îl iubesc. Până acum toți erau la fel. Nu era mare diferență între ei. De data asta simt cum buzele lui Tim sunt reci, subțiri și rigide. Mie dor de buzele lui David, moi, cărnoase și fierbinți... de gustul lui mentolat. M-am învățat cu ele și buzele mele nu mai știu să răspundă unora străine. Gura mea refuza sa simtă un alt gust, în afara de al lui.
Fac un pas în spate să mă îndepărtez de el. Mă uit în ochii lui si citesc confuzie . Nu se aștepta să reacționez așa. De fapt sa nu reacționez deloc. Cred că sunt prima femeie care nu i-a răspuns unui sarut.
In aceea fracțiune de secundă in care buzele noastre s-au apropiat unele de celelalte, m-am gândit doar la David. La faptul că trebuie să șterg toate amintirile cu el din mintea mea, dacă într-adevăr vreau să fiu cu Tim. Nu pot să fac asta. Oricât de mult îmi impun eu să fac asta, corpul mă va trăda. S-a învățat cu el. Să fie răsfățat de atingerile lui, de săruturile lui. Cred ca fiecare celula din mine s-a îndrăgostit de el cu adevărat. Exact ca în filme și cărți. Singura care se împotrivește este rațiunea. Ea nu cedează. Ea luptă să facă din piese mici un puzzle din care sa înțeleagă ce cauta Ava în povestea mea. Ce este între el si ea? O să mi-l fure Ava si pe David?
David
M-am întors să îi înapoiez bricheta lui Tim. O aveam la mine pentru că m-am jucat cu ea cat am stat afară. Era singurul lucru care mă ajuta să îmi mențin calmul pe parcursul discuției de pe terasă. Cand am ajuns in pragul ușii i-am văzut pe Tim și Ema foarte apropiați unul de celalalt. Am înlemnit. Am simțit ca înnebunesc când buzele lor s-au atins. Ar fi trebuit să plec să nu mă supun unei asemenea torturi, dar am vrut să văd cum reacționează ea. Și nu a reacționat! Un zâmbet mi-a apărut pe față deoarece acum știu că este a mea. A mea si doar a mea! Îmi vine să mă duc să o sărut. Să îi arat lui cum se face. Nu-i așa ușor sa îmblânzești o pisicuta!
Am plecat în casă ca să nu mă vadă. Nu vreau să știe că am văzut această scena și că am înțeles că mă iubește. Vreau să văd când o să îmi zică ea. Cât o să mai joace pe dura până îmi va declara iubirea.
Seara asta este din ce în ce mai frumoasă pentru mine. Sunt foarte fericit că am descoperit că Tim și Christian nu sunt un pericol pentru mine, de asemenea si alcoolul contribuie la starea mea euforica. Sticlele de vin se golesc una după alta, crescând zâmbetele de pe fețele noastre.
Ava este singura care mai mă enervează când îmi face avansuri. Oricat de mult o îndepărtez de mine ea se întoarce. În alte condiții i-aș face o scenă de toată frumusețea și as expedia-o acasă , dar îmi place să o văd pe Ema cum fierbe. Dacă ea a vrut să ne jucam, atunci hai sa ne jucam!
"- Prea mult alcool nu ne ajuta dacă vrei o noapte lungă !" are ea grijă să mă atenționeze când imi umplu din nou paharul de vin.
"- Stai liniștită domnișoara, noaptea asta va fi lungă !" mă uit cu coada ochiului către Ema care trece pe lângă noi. Sunt sigur că ne-a auzit după privirea urâtă pe mi-a tras-o. Ochii sunt îi gri, iar fața roșie. Sunt sigur că acum este plină de draci. Vrea să spună ceva dar Izzy o trage de mânecă.
" - Ema eu vreau să merg la culcare. Mergi cu mine? " fetița are fața ei irezistibila și Ema se duce cu ea, dar nu înainte de a ne mai arunca o privire urâtă.
....
Felicitări David ai reușit să îți pătezi cămașă de vin. Pata asta iese de aici doar cu foarfeca.
" - A început să îți tremure mână? " râde Christian de mine. Nu mă supără gluma lui, chiar eâd cu poftă. Este un tip simpatic și mă bucură enorm că nu mai suntem în competiție.
" - Mă duc să mă schimb! " spun eu când se termina repertoriu de glume făcut pe seama mea.
Urc scările la etaj si mă duc în camera mea. Da, am o cameră la ai mei pentru că mi-am petrecut mult timp cu ai mei după moartea Angelei.
După ce am terminat de urcat scările incep să îmi deschid nasturii în dorința de a mă întoarce cât mai repede. Deschid ușă și întru în timp ce termin de deschis și ultimul nasture. Îmi dau jos cămașa și o arunc pe un scaun. Mă îndrept grabit spre dulap să imi iau ceva curat în schimb. În acel moment aud pe cineva intrând în cameră .
***
Oare cine este? 🤔
Aștept părerile voastre 😉
CITEȘTI
Cafeaua ta, iubire!
RomanceAceasta este povestea lui David și a Emei. Ema este o femeie independentă, puternică și care are următoarea părere despre bărbați :" Pe bune?! De ce toți bărbații frumoși sunt idioți, luați sau homosexuali? Nu mai exista nici un bărbat frumos, deșt...