1.kapitola

391 12 0
                                    

Pohled Caroline

Ležela jsem ve svoji cele. Neměla jsem sílu se pohnout. Před chvíli tu byl James, to je nechutný vůdce upíří party, která se rozhodla mě mučit, protože mě miluje ten nejvíc silný upír na celé naši planetě. Vlastně to není upír. Je to původní hybrid. Niklaus Mikaelson. Rozhodli se, že mě tu budou mučit. Pálí mě na slunci. Krev jsem dostala naposled, ani nevím kdy a James mě znásilňuje každý den, tak desetkrát. Sice má holku. Nikdy jsem ji neviděla, ale zmínil se o ní. Jmenuje se Charlotte. Nechápu, proč znásilňuje mě, když má svoji holku a navíc musím uznat, že je dokonce neuvěřitelný krásný. Medové vlasy a jasně zeleno oči, má roztomilé dolíčky, které si získá srdce každé dívky, ale moje ne. Moje srdce už někomu totiž patří a ten někdo je Klaus. 

*** 

Byla jsem svázaná na židli, když tam najednou vešla černovlasá dívky, která mě oči černé jako uhel, ale byla krásná. ,,Ty musíš být Caroline, že ano?" došla ke mně a zkoumavě si mě prohlížela. ,,Řekla bych, že jsme si měli promluvit už dávno. Já jsem Charlotte, Jamesova přítelkyně."

,,Věř mi, že kdybych měla na výběr, tak se znásilnit nenechám, ale nemám žádnou sílu a vlastně cítím, že už se pomalu, ale jistě vysušuji" zašeptala jsem upřímně a snažila jsem se rozluštit její oči. Nic v nich totiž nebylo. Žádná emoce. Strach, vztek, nenávist.

Charlotte přikývla a z kabelky vytáhla balíček krve. ,,Řekla jsem si, že by se ti to mohlo hodit," došla ke mně a pomocí brčka mi nechala veškerou krev z toho balíčku vypít. ,,Víš, my, holky bychom měly držet při sobě. Já Jamese skutečně miluji a proto nechci, aby se zajímal o jiné dívky."

,,Tak mi pomoc utéct. Slibuji, že se nikdy nevrátím. Já miluju Klause. Tady jsem si to konečně uvědomila" řekla jsem vážně.

,,Vy jste si nikdy lásku nevyznali?" zeptala se šokovaně Charlotte.

Povzdechla jsem si. ,,Když jsem ho poznala, tak jsem měla přítele a potom jsem ho nesnášela, potom odešel a když se vrátím, tak jsem se spolu vyspali a já jsem k němu od té doby skutečně něco cítila, ale nepřiznala jsem si to. Od té chvíle jsme se ale neviděli" zašeptala jsem upřímně.

,,Pomůžu ti utéct, ale dneska ne. James ví, že tě mám dneska mučit já, bylo by to moc okaté. Něco společně vymyslíme, ano?" řekla vážně a já jsem přikývla.

*** 

Pohled Klause. 

Dorazil jsem do Mystic Falls společně s Rebekou a Elijah. Hledali jsme odpovědi. Už to jsou tři roky co jsem tu byl naposled. Tři roky od doby, co jsem viděl Caroline naposled. Nikdy jsem na ni však nezapomněl. Teď však máme problém v podobě upíří skupinky, která se mě snaží zničit. Hayley odjela společně s Hope do bažin, kde je nikdo nehledá. Navíc je tam i ten pitomec Jackson, kterého si Hayley vzala. Bohužel.

,,Koho to sem čerti nesou," ozval se hlas Damona, který stál za námi. ,,Dostala se k vám ta tragický novinka?" 

,,Jaká tragická novinka by se k nám měla dostat?" zeptala se Rebekah a probodávala Damona pohledem. 

Damon se zasmál. ,,Páni, myslel jsem si, že o tom víme," ušklíbl se. ,,Caroline zmizela. Už je to několik týdnů. Unesli ji nějací upíří, kteří její smrtí chtějí ublížíš tady Klausovi."

,,O čem to zatraceně mluvíš!" zakřičel jsem a chytil jsem Damona za krk.

,,Myslím to přesně tak jak jsem řekl. Objevili se tu upíří. Zlomili nám všem vaz a Caroline byla pryč, zůstal tam jenom vzkaz, že ji potřebují a že ji musí zabít, aby ublížili tobě. Aby se ti mohli pomstít. Snažili jsem se ji najít, ale marně. Bonnie si myslí, že už je mrtvá" kašlal Damon, který nemohl moc dýchat. Naštvaně jsem ho shodil na zem a kopl jsem do koše, který odletěl několik metrů. 

Elijah hned stál u mě a chytil mě starostlivě za rameno. ,,Nevěřím, že je mrtvá. Pokud ti chtějí ublížit, tak určitě chtějí, abys její smrt viděl. Najdeme ji" řekl vážně a já jsem pouze přikývl. Musíme ji najít! 

Unesená✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat