HELLLOOOO
yeni bölümle karşınızdayım.
Oy ve yorum atmayı unutmayınız keyifli okumalar.Medya Can ENGİN
Sabah uyandığımda saat dokuzu geçiyordu.
Bahar çoktan çıkmış olmalıydı banyoya gidip islerimi hallettim mutfağa gittiğimde kahvaltı hazırdı zaten canım arkadaşım benim beni de pek düşünürmüş. Dolaptan meyve suyu alıp bardağa doldurdum pek iştahım yoktu.Mutfağı toparlayıp odama geçtim annemle biraz konuştum .
Biraz telefonda takıldım çabuk sıkıldım daha sonra sağlık ocağına gitmem gerektiği aklıma geldi.
Ceketimi giyip telefonumu alıp çıktım hava güzeldi.Karakolun önünden geçerken iki asker nöbet tutuyordu onlara selam verip sağlık ocağına ilerledim.
Sağlık ocağına geldiğimde bahar ilaçları düzenliyordu.
- ben geldimmm.
- Hoş geldin canım geç otur.
- Ee napıyorsun ?
- Napayım öyle ilaçları duzenliyordum kahve içer misin?
- olur.
Bahar kahveleri yaparken ben dışarı çıkıp dışarıyı izledim tolga ve diğerleri tempolu bir şekilde koşuyorlardı
- ne oldu gözün daldı.
- ödümu kopardın bahar ya.
- kızım pür dikkat kesilmissin tabi duymazsın beni.
- Neyse hadi içeri gidelim kahveler olmadı mı?
İçeri geçip kahvelerimizi içtik bahar sargımı çıkardı pansuman yaptı pek ciddi bir şey değildi Allah'tan.
Ben pansumanımı bitirip eve sağlık ocağından çıktım karakolun önünde bu sefer farklı bir asker vardı.
- kolay gelsin.
- sağolun öğretmen hanım.
- Arya ben bence böyle daha iyi olur.- memnun oldum ben de can nasıl oldunuz.
- daha iyiyim teşekkür ederim sordugun için.
- Bir şey söyleyeyim mi seni ilk gördüğümde hiç asker olduğuna inanmamıştım.
-niye ki asker tipim yok mu?
- yok ondan değil böyle baby face durunca tahmin etmek zor ayrıca eğlenceli bi mizacin var.
- ben hep eğlenceli biriyimdir ama operasyonda ciddiyimdir.
Canla sohbetimiz baya koyulaşmıştı takii
Tolga komutan onu çağırmadan önce- Can nerdesin sen seni çağırıyorum kaç defadır.
Can hemen hazır ola geçti.
- Burdayım komutanım duymamışım kusura bakmayın.
-görev basında kaytarma Can!
Eyvah galiba benim suçumdu
-Aslında benim yüzümdendi kusura bakmayın neyse size iyi günler.
Arkama bakmadan ilerledim bu adam nasıl bir şey böyle hiç Can ve Gökhana benzemiyor.
Eve geçip yemek yapmaya çalıştım
Elimden geldiğince bahar gelince beraber yemek yiyip sohbet ettik.Ve uyumaya odalarımıza gittik.
*****************************************
Aradan geçen üç gün boyunca çok sıkıcı geçmişti nihayet okullar yarın açılıyordu.
En az çocuklar kadar ben de heyecanlıydım doğrusu.Akşam yemeklerimizi yemiştik anladım ki Gökhan ve tolga aynı evde yaşıyorlardı. Bahar onlara benim yaptığım yemeklerden götürüyordu o da işini biliyordu hani güzel yemek yaparım en sevdiğim özelliklerimden biriydi.
Odama geçince yarın ne giysem diye düşündüm.
Dolaptan mavi kumaş pantolonumu ve mavi ceketimi çıkardım içine düz beyaz bir tişört ve beyaz ayakkabı
Yarın ki kombinim hazırdı geçen üç günde okula gitmiştim benden başka üç öğretmen ve bir müdür vardı okulda ben üçüncü sınıfların öğretmenliğini yapacaktım bu sene diğer öğretmenler gidiş geliş yapacaklarmış.
Bunu da öğrenmiştim ve ayrıca gayet iyi arkadaş olmuştuk onlarla.Masamın başına geçip bilgisayarda yine birkaç etkinlik hazırladım ilerdeki zamanlar için.
Lisedeki arkadaşım zeynebi aradım o da eczacılık okumuştu şuan antalyada bir tane eczanesi vardıHer ne kadar görüşemesek de sık sık telefonda konuşurduk onunlada da baya bir konuştuk pencereye gidip nedense dışarı bakma ihtiyacı duymuştum.
Yine tolga komutan benim odamın olduğu tarafa bakıyordu.
Kaç gündür onu hep bu tarafa bakarken görüyordum.
Neyse altından kötü bi şey çıkmasında
Perdeyi kapatıp yatağıma uzandım.Ve hayatımı düşündüm hep sınavlara hazırlanarak geçmişti yıllarım ve nihayet yarın mesleğimi elime alıyorum.
Umarım buradaki çocuklara ışık olurum onların hayatlarına dokunabilirim.
Bunu gerçekten çok istiyordum.Neyse bu gece baya fazla düşündüm.
Baya yorgundum ve gözlerim kapanmak üzereydi bu işkenceye son verip gözlerimi yumdum ve kendimi uykunun rahat kollarına bıraktım.Evet bir bölüm daha bitti umarım kitabı beğeniyorsunuzdur.
Bu benim ilk kitabım bir hatam olursa duzeltmekten cekinmeyin lütfenArada yazım yanlışları olabiliyor elimden geldiğince gidermeye çalışıyorum.
Bölüm hakkında düşüncelerinizi alayım bakayım.
Hadi yeni bölümde görüşmek üzere.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın
Sizi seviyorum.Yeni bölümde görüşmek üzere hoşça kalın. ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞUDA AŞK
ChickLitÖğretmen bir kızın eğitim aşkıyla doğudaki çocuklara ışık olma isteği ile karsa gitmesi Ve orda yaşadığı maceralar Ve tabiki asker aşkı