5.

1.9K 69 7
                                    

Medyada Gökhan yıldız

HELLOOOO

Yeni bölümle geldim umarım beğenirsiniz.

Oy vermeyi yorum yapmayı unutmayınız <33

Sabah uyandığımda saat altı buçuktu hemen Elimi yüzümü yıkayıp mutfağa geçtim hızlıca Bahar ve kendime poğaçalar yapmaya başladım yaklaşık yarım saatte Zeytinli ve peynirli poğaçalarım hazırdı.

İçeriden sesler geliyordu sanırım Bahar Uyanmıştı.
- oo birileri erkenci galiba hem enfes bir koku geliyor.

- uyku tutmadı poğaça yaptım zeytinli ve peynirli hadi sen kendine çay yap ben de masayı kuralım.

Beraber kahvaltıyı hazırlayıp yedik bulaşıkları beraber topladık.

- Arya benim erken çıkmam gerek hadi görüşürüz.

- Görüşürüz bahar.

Bahar gittikten sonra kısa bi duş alıp hazırlanmaya başladım saçlarımı açık bırakıp hafif bir makyaj yaptım mavi çantamın içine birkaç kalem not defteri ve telefonumu koyup evden çıktım hava güzeldi.
Okula doğru yürürken karakolun önünde yine can vardı.
- Günaydın can nasılsın?

- iyiyim arya sen nasılsın bu arada hayırlı olsun ilk günüm olacak galiba.

- sorma çok heyecanlıyım bugünü hep iple çekiyordum.

- anlıyorum allah kolaylık versin.

- teşekkür ederim seni daha fazla tutmayayım sana da kolay gelsin görüşürüz.
- Görüşürüz Arya.

Mutlu bi şekilde okula girdim öğretmenler odasına gittim okul eskiydi ama yeni tamir edilmişti çok büyük de değildi odaya girdiğimde diğer üç öğretmende gelmişti.

- Günaydın.

Hepsi bir ağızdan
- Günaydın.
Dedi

Halimizi hatırımızı falan sorduk daha sonra hepimiz bahçeye gidip istiklal marşı okuyup öğrenciler sınıfa dağıldı
Öyle çok kalabalık değildi zaten öğrenciler
Bende çantamı alıp sınıfıma gittim

Sınıfıma girdiğimde on kişi tek vardı
Hepsine günaydın diyip oturttum
Teker teker tanıştım onlarla hepsi çok tatlıydı.
İlk ders böyle geçmişti teneffüs olunca hepsi dışarı çıkmıştı bende bahçeye gidip onları izledim.

Çok masum ve temizdiler onlar ve ben onlara ışık olmak için gelmiştim buraya.
Sek sek oynayanlar,kovalamaca oynayanlar hepsi çok tatlıydı merkeze gittiğimde onlara top almayı aklımın köşesine yazmıştım.
Zil çalınca herkes tekrar içeri geçmişti.

Ilk günüm baya güzeldi son ders zili de çalmıştı ben eşyalarımı toplayıp öğretmenlerle vedalaşıp dışarı çıktım ama dışarıda beni öğrencilerim bekliyordu.

- Çocuklar neyi bekliyosunuz?

Aralarından iki kişi

- Öğretmenim sizinle beraber eve gitmek istedik olur mu?

- Olur tabi hemde çok güzel olur.

Onlarla beraber yürüdüm karakolun önünden geçerken askerlere de selam vermeyi unutmamışlardı.

Yavaş yavaş herkes evine dağıldı ben de evime girdim.
Yorgundum ama tatlı bir yorgunluktu
Üstümü değiştirmeden kendime kahve yapmıştım.
Kahvemi içerken babam aradı biraz onunla ve annemle konuştum
Onlar da benim kadar heyecanlanmıştı.

DOĞUDA AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin