7.

1.7K 61 5
                                    

Medya Can ALTUĞ

Helllooo

Ben geldim!

Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız
Sizi seviyorum <33

Sabah uyandım yine her zamanki gibi kahvaltıyı ben hazırladım ve cana söz vermiştim kurabiye için kurabiye yapmıştım bahar uyandığında beraber kahvaltı yaptık.

Bahar bulaşıkları yıkarken bende odama gidip dizimin bir karış altında biten yeşil triko elbisemi giyip deri ceketimi ve siyah topuklu botlarımı giydim saçlarımı düzleştirip önden biraz örüp hafif makyaj yaptım çantam hazırdı bilgisayar çantamı da alıp mutfağa gittim.

Bahar kurabiyeleri kaba yerleştirmişti kabı da alıp dışarı çıktım.

Canın numarasını almıştım zar zor onu aradım çünkü ellerim doluydu.

- Can günaydın karakolun önüne gelsene

- Günaydın Arya peki geliyorum.

Bir kaç dakika canı bekledim.

- Oooo arya hanım baya şıksınız.

- Teşekkür ederim can hadi al bunları benim okula yetişmem gerek.

- Peki eline sağlık görüşürüz.

Okula gittiğimde öğretmenler odasına gittim herkese günaydın diyip fotokopi makinesinden çıktı çıkarmaya çalıştım öğrenciler için işim bitince sınıfa gittim.

Herkes gelmişti murat dışında sorduğumda kimse cevap vermedi
Herkese kağıtları dağıtıp bekledim hepside çok güzel yapmışt. Bitirdiklerinde onlara çikolata vermiştim.

Son ders onları dışarı çıkarmaya karar verdim hepsi dışarıda çok güzel oynuyordu.
Bende banka oturup onları izlemeye başladım karakola baktığımda tolga da bu tarafa bakıyordu.

Birden iç sesim hiç üstüne alınma arya ne yani çocukları izleyemez mi diye böldü hayallerimi.

Zil çaldığında eşyalarımı alıp çıktım. öğrencilerimden ahmet'le muratın evine gitmeye karar verdim.

Muratın evine geldiğimizde kapıyı çaldım kapıyı hatice teyze açmıştı.

- aa merhaba arya kızım geç buyur.

- yok hatice abla ben muratı sormaya geldim okula gelmemişti.

- geç kızım içeri benim torun da bacağını kırmıştı ondan gelmedi.

İçeri gidip sedire oturdum murat uyuyordu.
Hatice teyzenin gelini zeynep bize çay getirmişti murat uyanana kadar onlarla sohbet ettik.
Murat uyandığında ona bugün işlediklerimizi
Öğrettim yarın yine geleceğimi söyleyip evden ayrıldım.

Eve gidip bi duş alıp uyumak istemiştim
Yaklaşık 2 saat uyumuştum.
Uyandığımda bahar daha gelmemişti.
Bende bize hemen patates kızartması köfte pilav bir de salata yaptım.
Yemekler hazır olduğunda baharı beklemeye başladım gelmemişti aradım cevap vermedi bende sağlık ocağına gitmeye karar verdim.

- Bahar içerde misin?

- gel arya müşahade odasındayım.

İçeri gittiğimde tolgaya pansuman yapıyordu galiba vurulmuştu.

- Geçmiş olsun.

- Sağol.

Ben fazla beklemeden dışarıya çıkıp baharı beklemeye başladım ama içim bir kötüydü buzdağını öyle gördüğümden beri

Birden yanımdan geçip iyi akşamlar diyip geçmişti baharın yanına gidip.

- Bahar çok korkuttun beni aradım kaç defa ulaşamadım ve gelmeyince telâşlandım.

- özür dilerim arya fark etmedim telefonum kapanmıştı ve tolga komutan gelince ona pansuman yaptım hadi evimize gidelim.

Beraber eve geldik yemeklerimizi yiyip salona geçtik.

- Bahar havalar soğuyunca ne yapacağız evde kalorifer yok.

- soba yakarız arya kilerde zaten bir sürü odun var onlarla ısınacağız.

- hmm anladım.

Biraz daha oturup üstüme hırkamı alıp dışarı çıktım ve yürümeye başladım.
tekrar meydandaki banka ilerledim can yine ordaydı.

- Merhaba can napıyorsun?

- Merhaba arya seni bekliyordum.

- beni mi niye ki?

- Sana bi şey anlatmak istiyorum dinler misin?
- olur tabii ki.

- arya sen buraya ilk geldiğinden beri seni kendime çok yakın görüyorum neden diye soracaksan yıllar önce kız kardeşimi kaybettim ve tek çocuk olarak kaldım ve seni gördüğümden beri kız kardeşim rüyama giriyor Onu bana hatırlatıyorsun içimden bir ses sürekli yanında olmamı sana destek olmamı söylüyor onu kaybettim ama seni kaybetmek istemiyorum yanında olmama izin verir misin bir ağabey gibi.

Cana sok olmuş bir şekilde bakakaldım gözleri dolmuştu. Hemen cana sarıldım.

- Can belki kız kardeşinin yerini dolduramam ama hep yanında olacağım.

Canla biraz daha oturup eve geçtim can gerçekten hiç de bu acısını dışa yansıtmıyordu ama gerçekten üzülmüştüm benden birkaç yaş büyük olmasına rağmen ona artık abi demeye karar vermiştim.

Annemden cevapsız çağrı vardı Hemen onu aradım biraz konuştuktan sonra ınstagrama girdim tekrar tolganın fotoğraflarına baktım bi insan bu kadar mı tatlı olurdu hemen fake hesabımdan ona mesaj atmaya karar vermiştim.

Esin.Açar: merhabalar nasılsınız

Tolga ATEŞ: kimsiniz

Esin.Açar: ileride ki eşin

Tolga ATEŞ: rahatsız etmezseniz sevinirim.

Eşin.Açar: aa niye öyle dedin yiğidim ne
Konuşuruz bi kaç aya evleniriz
Fena mı olur?

Bu kişiye artık mesaj atamazsiniz

Ya harbi beni engellemişti ama baya saçmalamıştım neyse yaşı olmaz bu saçmalıkların hem böyle yapmasi iyi oldu hiç degilse bu tür mesajlara cevap vermeyecegini anlamıştım.

Hemen pencereye gidip onlarin evine bakmistim ışıklar hala yanıyordu uyumamıştı

Bende mavi pijama takımımı giyip uyudum.

Evet bölüm burada biter biraz kısa oldu.

Lütfen okurken oy vermeyi unutmayın.

Sizce tolga aryadan hoşlanır ?

Peki tolga aryaya niye bu kadar soğuk davranıyor?

İlerideki bölümlerde neler istersiniz ?

Canla ilgili düşünceleriniz neler?

Sizi seviyorum.

👇👇👇 şurada bir yerdeki yıldıza basmayı
Unutmayınız

DOĞUDA AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin