Perspektywa Lily:
Po wyjściu Stefana z mojego pokoju postanowiłam wziąć relaksacyjną kąpiel i choć na chwilę zapomnieć o dzisiejszym dniu i przykrościach jakie doznałam odkąd tu przyjechałam. Po przygotowaniu kąpieli rozebrałam się i weszłam do wody. Siedząc w wannie starałam się o niczym nie myśleć, ale to było dość trudne, gdyż wspomnienia z dzisiejszego dnia wracały do mnie jak bumerang, przez co zrobiło mi się strasznie smutno. Po przywołaniu do siebie nie miłego wspomnienia z obiadu zaczęłam się zastanawiać, dlaczego Marco i Luna są do mnie tak bardzo wrogo nastawieni. Tak sobie myślę, że może tu chodzić o moją nieśmiałość, ponieważ od Luny oczekuje się tego, by była to kobieta przebojowa, pewna siebie i oczywiście otwarta na kontakt z watachą, a ja niestety taka nie jestem. Nigdy nie uważałam się za odważną osobę, a wręcz przeciwnie, byłam dość nieśmiałą dziewczyną i między innymi dlatego rodzice traktowali mnie tak jak traktowali, bo nie dawałam rady się im postawić.
Wyszłam z wody dopiero kiedy była już zimna. Nie miałam zamiaru schodzić dziś na kolacje, więc od razu ubrałam piżamę i położyłam się na łóżku, gdzie wzięłam do ręki telefon i napisałam sms-a do alfy o mojej nieobecności. Jako, że nie za bardzo chciało mi się spać, to postanowiłam pooglądać jakąś komedię na poprawę humoru. Oglądając film strasznie mnie znużyło i nawet nie zauważyłam w którym momencie zasnęłam.
Obudziłam się w środku nocy nie wiedząc co się dzieje. Strasznie bolało mnie całe ciało jak i serce, a moja wilczyca cicho skomlała z bólu.
- Co się ze mną dzieje - pomyślałam kiedy ból zaczął powoli ustępować.Kiedy ból minął poczułam się pusta w środku, to tak jakby ktoś wyrwał mi kawałek duszy i zostawił po sobie pustą powłokę.
Nie wiedziałam czym było spowodowane moje złe samopoczucie, ale domyślałam się, że to co mi się stało było ściśle powiązane z Marco. Wiedziałam, że po takim przeżyciu już nie zasnę, więc postanowiłam pójść i sprawdzić co się stało, ale nawet nie zdążyłam dojść do drzwi, ponieważ zrobiło mi się słabo i zemdlałam.
CZYTASZ
Ta gorsza beta
FantasyLily Peterson jest młodą betą, której życie z pewnością nie jest bajką. Niechciana przez rodzinę, niezauważana przez watachę stawia czoło przeciwnościom losu. Jak potoczą się losy dziewczyny? Czy w końcu odnajdzie upragnione szczęście? A może znowu...