Ayna

813 47 25
                                    

Kendimi sakinleştirmeye çalışırken tekrar mesaj sesi duydum.

Sevdiceq kişisinden mesaj ; 1) Nehir bak bana sakın kızma doğru olan bu.. Ben gidiyorum bi kaç aylığına Ankakaradaki teyzemlerde kalıcam daha uzun bir sürede olabilir. Bu olaylar beni yıprattı orda daha sakin endişe ve korku içinde olmadan yaşamak en iyisi.. Beni bir süre arama sorma mesajda atma kafamı toparlamam gerekiyo. Ayrılık mesajı değil bu ara verelim bir süre özleyelim birbirimizi kavuşucaz yine ama sadece uzak kalalım. Seni seviyorum :*

2) Ben ayrılmak istemiyorum dediğim gibi ayrılık mesajı değil ama sen ayrılalım diyosan bişey diyemem.

Ya inanmıyorum burda sadece korkan yıpranan o değilki ben daha kötü şeyler yaşadım bi kez olsun böyle bişey düşünmedim. Sinirden titriyodum resmen. Bende cevap olarak ;

- Samet bende kötü olaylar yaşıyorum sadece sen değilsin ya sen bencilsin kendini düşünüyosun sadece. Git ve bir dahada gelme sakın. Bitsin senin gibi biriyle olmak istemiyorum. Sakın karşıma çıkma okulunu değiştir. Ankarada yaşa ordanda sevgili bul ve asla kendini hatırlatma mesajda yazma aramada hiçbiyerden ulaşma. Siktir git!!.

********************* 3 saat sonra******************

Neyse ya daha ağlamanın gözlerimi harap etmemin bi faydası yok. Giden gitsin. En iyisi Zeynebimi cağırıyım hem moralimde düzelir derken bi ses geldi. Annem mutfakta beni çağırıyodu. Tam mutfağa giderken annemin yan odada olduğunu gördüm.

N- Anne sen beni çağırmadınmı?

- Hayır kuzum çağırmadım.

N- Ama mutfaktan sesin geldi???

- Tatlım iyi değilsin en iyisi yat uyu biraz. Niye ağladın sen noldu?

N- Samet gitmeye karar vermiş ayrıldık bitti işte. Aman ya banane öyle bi sinirle ağladım.

- Nereye gidiyormuş? 

N- Annecim sonra anlatıyım tamammı?

- Tamam yavrum.

Annem çağırmadım desede ses çok net bi şekilde gelmişti.Bilinçaltımın oyunudur ya . En iyisi zeynebe mesaj atıyım.

N- Aşkm bize gel çabuk 

Z- Geliyorum 5 dakkaya gülüw

N- Taaaam :*

Aslında şuan içimde tarif edilemez bi boşluk var tam Berkayı unutturuyo derken Samette gitti.  Allahım ne günah işledim yaaaa :( diye düşünürken mertin mesajını gördüm.

M- Bu gece senden bişey yapmanı istiycem Nehir.

N- Söyle ?

M- Gece herkez uyuduktan sonra lavoboyu suyla doldur. Işıkları kapat eline mum al aynada kendi yansımana bak ama gözlerinden gözlerini ayırma.

N- Neden böyle bişey yapıcakmışımki?

M- Söylersem korkarsın sadece yap sana zarar gelmiycek yararına olucak.

N- Tamam canım tşk tşk.

Seviyorum bu cocugu ya iyi cocuk gizli saklı şeyler falan.. Neyse Zeynep nerde kaldı yaa diye düşünürken zil çaldı. Kapıyı açtım Zeynebe hoşgeldin deyip öptüm. Salona geçtik.

N- Kanka sametle tamamen bitti bu sefer.

Z- Kanka ya üzülme boşver. Berkay döner belki hem mesaj atsana?

N- Üzülmedim amk bananee :DD... Ne yazıcamki berkaya?

Z- Naber yaz?

Telefonu elime aldım Whatsappı açıp Berkaya tıkladım. Ne yazsam diye düşünürken aklıma bişey geldi.

Metrodaki Lanet(Aşk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin