Evet arkadaşlar arkadaşlarım için atıyorum...İyi okumalar
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
=Irmak= (08:37)
Gözlerimi alarmın sesiyle açtım.Okula gidecektin.Hemen kalkıp elimi yüzümü yıkadım.Sonra dolabımı açtım.Üstüme en sevdiğim renk,siyah t-shirt giydim.Altıma da siyah pantolon,saçlarımı açtım,biraz taradım.Saçlarımın öndeki tutamlarını alıp arkada birleştirip arkadan tutturdum.Siyah ayakkabılarımı giydim,çantamı da alıp çıktım.Hava soğuktu.Mont almamıştım.Kollarımı birleştirip yürümeye devam ettim.Yolda giderken savaşın sesiyle irkildim.-Yeşil gözlüm!
deyince arkamı döndüm koşarak bana sarıldı.
-İyi misin?
Dedi bende ona sarıldım.
-İyiyim
dedim ve yavaşça ondan ayrıldım.
-Hadi gel beraber gidelim
dedi yavaşça başımı salladım.Ve yürümeye başladık.Okulun kapısından girerken Mert'i gördüm.Bize çok sinirli bir bakışı vardı.Sonra biraz Savaş'tan uzaklaştım. Mert ona bir şey yapmasın diye.
-Ne oldu?
dedi Savaş,ona döndüm.
-B-ben geç kalmış olabilirim, o yüzden hızlıca gitmem lazım.
dedim ve hızlı adımlarla yürümeye başladım.Merdivenlerden çıkarken Mert kolumu tuttu.
-Bu konuyu seninle konuşacağız küçük hanım.
dedi,ben kolumu ondan kurtardım.Ve sınıfa doğru gittim.Sınıftan girince herkes başka şeylerle ilgileniyordu.Hoca daha gelmemişti.Kimin yanı boş diye baktım.Bir kızın ve bir erkeğin yanı boştu.Ben tabi ki kızın yanına gittim.
-Merhaba oturabilir miyim?
dedim sevecen bir şekilde,kız bana bakıp gülümsedi.
-Tabi ki
dedi.Çantamı sıraya bırakarak yanına oturdum.Bana elini uzattı.
-Ben Elif
dedi gülerek,bende gülerek uzattığı elini tuttum.
-Bende Irmak
-Ne kadar güzel bir ismin var
dedi şaşırarak,
-Saçmalama,seninki de çok güzel
dedim inandırmaya çalışarak,gülümsedik ikimizde sınıfın kapısı bir hışımla açıldı.Gelen kişiyi görünce yüzümdeki gülümseme sönüp gitti.Ben Mertle aynı sınıfta mıydım? Hay! şansıma tüküreyim! Mert beni görünce dudağının kenarını kıvırdı.Ve hızla yerine geçti.Ardından da hoca girdi.Derse başladık...Zil çalınca dışarı çıkarken Mert beni kolumdan tutup tuvaletin yanındaki duvara yasladı.
-Konuşacağız
dedi Emir kipinden nefret eder hale geldim.Dün bir bugün iki,
-Ne konuşacağız?
dedim kaşlarımı yukarı kaldırarak,
-Ben daha dün erkeklerle konuşmayacaksın demedim mi?
dedi.Bak bak birde hesap soruyor.
-Sana bana karışma hakkını kim veriyor?
dedim.Soruya soruyla cevap vererek,Mert'in çenesindeki kaslar seğrilmişti. Sinirliydi ve sinirini bastırmaya çalışıyordu.
-Sorumu tekrar ettirme!
dedi sabrı tükenmiş bir sesle,
-Sana hesap vermeyeceğim!
deyip çıkmak için onu ittirdim ama milim oynamadı.Mert'in çok sinirlendiğini sıktığı parmaklarının eklem yerlerinin beyazlığından anlıyordum.Çok çok sinirliydi.Ama umrumda değildi. Arkadan bir erkek sesi geldi.Mert ve ben bakışlarımızı çocuğa çevirdik.
-Olum gelsene
dedi.sonra Mert bakışlarını bana çevirdi.Ben çocuğu inceledim.Sarı saçlı,mavi gözlüydü oldukça yakışıklıydı.Herkes yakışıklı heralde bu okulda,Mert hala var olan siniriyle,
-Oğuz gelmeyeceğim!
dedi ama oğuz bırakmayacak gibiydi.Yanımıza geldi.Bana birkaç saniye baktı.
-Hadi hadi
dedi Oğuz,Mert bakışlarını benden ayırmıyordu Oğuz Mert'in kolunu tuttu.Bense fırsatı kullanıp yanlarından ayrıldım.Sınıfa doğru gittim.Önüme dört tane çocuk geldi.Hepsi gençti.
-Çekilin içeri giricem
dedim hepsi kahkaha attı.İçlerinden biri
-Yok güzelim,öyle kaçmak.
dedi arkadan Mert'in sesi geldi.
-Rahat bırakın lan kızı!
Devam edecek.....
Arkadaşlar yorumlarınız çok güzeldi yazarsanız ben motive oluyorum.
Hadi bakalım <333 Kendi yazdığım sözleri bölümlerin sonuna yazacağım.
***********************************************************************************************
"Bir rüzgar gibiydim,
Toza,Dumana karıştım.
Kalpten,kalbe sürüklendim.
Estim,Estim herkese zarar verdim.
Aşağı,yukarı felaketlere sebep oldum.
Ama süzülüp,Süzülüp seni buldum..."