Part 3

241 10 46
                                    

"Srna!" Poznati ženski glas uzvikne moje ime. "Hej Vanja!" Pozdravim svoju dobru drugaricu. "Danas si kod mene." Obavesti me, potvrdno klimnem glavom i podjem za njom.

"Gde idemo?" Upita Uroš tiho. "Idemo da me Vanja našminka." Odgovorim mu. Klimne glavom i nastavi da me prati.

Sednem na stolicu, a Vanja krene da me šminka. "Znaš kako će da izgleda haljina, zar ne?" Upitam, jer ne bih baš da mi šminka bude narandžasta, a haljina roze. "Ne brini, znam." Kaže uz blagi osmeh pa krene da me šminka.

***

Nakon petnaestak minuta bude gotova, pogledam se u ogledalo. Vau. Na usnama mi je crven karmin, a na očima crna senka, koja je naglašavala moje zelene oči. Okrenula sam se i pogledala u Uroša. "Uroše, šta misliš?" Upitala sam ga, pogled sa telefona je usmerio na mene. "Lepa si." Kaže, pa pogled vrati na telefon. Ustanem, zahvalim se Vanji i krenem ka liftu. Sledeća je frizura, znači trojka.

Klimnem dugme za broj tri i ponovo krenem da se ogledam, imam tik. Začujem zvonce koje nas obaveštava da smo stigli pa izadjemo iz lifta. Uroš i dalje gleda nešto na telefonu. "Hej Srnice." Pozdravi me Sara. "Hej!" Kažem i sednem za sto. Ona mi na svakoj reviji pravi frizuru tako da znam gde trebam da sednem. Krenemo sa pričom.

Nakon dvadeset i pet minuta, Sara završi. Moju dugu crnu kosu je skupila u visok rep. "Hvala Saro, moram da idem trebam da se presvučem." Kažem. "Nema na čemu, ajde požuri. Očekujem da budeš najlepša, samo da znaš." Reče pa se nasmeje zajedno sa mnom.

Udjem u lift i pritisnem broj devet. Sad se nisam gledala u ogledalo, gledala sam u Uroša, koji se dopisivao sa nekim i mrštio. "Jel sve okej?" Upitam ga, prilazeći mu. "Da, da." Kaže pa pogled vrati na telefon. Pridjem i zagrlim ga. "Čemu to?" Upita me i uzvrati zagrljaj. "Kako je mogao da me proda?" Kažem na ivici suza. Još više me pribije uz sebe. Čuje se zvonce, ali ga ja ne puštam.

"Srna, razmadješ šminku!" Drekne Tiana na mene. Uhvatila me je za ruku i povukla ka kabinama. Stavila mi je haljinu u ruke i ugurala me u kabinu broj 13. Presvukla sam se i obula štikle koje mi je takodje dala.

Izašla sam i pogledala ih. "Khm khm." Zakašljala sam se da bi me primetili. Okrenuli su se i oboje me odmerili, Tiana je imala ponos u očima, caklile su se. "Bez plakanja." Upozorim je. Pogledam u Uroša, koji me je i dalje besramno odmeravao. "Prelepa si." Kaže. Stidno se nasmejem pa krenem za Tianom. "Mislila sam da ovo uradimo posle revije, ali imaš još vremena." Kaže pa udjemo u lift. Uroš je upita gde idemo, na šta ona odgovori da idemo u trinaesticu. Slikanje, uvek sam to mrzela. Nameštaju te za jednu sliku pola sata, rade sa tobom šta hoćeš. Svoje misli skrenem na ogledalo. Krenem da se gledam i ne mogu da verujem kako Tianina kreacija lepo stoji na meni.

 Krenem da se gledam i ne mogu da verujem kako Tianina kreacija lepo stoji na meni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Srna, idemo." Kaže Uroš, pa me povuče za ruku. Udjemo u salon za slikanje. "De si, mala? Odavno te nisam video." Kaže Marko prilazeći mi u zagrljaj. "Odavno nisam ni imala reviju." Kaže dok se grlimo. Uroš se zakašlje, pa se odvojimo. "Opusti se stari, ona mi je samo drugarica," kaže Urošu, pa pogled usmeri ka meni, "vidim našla si dečka." Kaže mi kroz smešak.

"On mi nije dečko." Kažem i pogledam u Uroša. Opet se dopisivao sa nekim, i opet se mrštio. Prišla sam mu i stavila svoju ruku na njegovu podlakticu. "Kaži mi, Uroše." Kažem nežno, pogleda me, a oči mu postaju svetlije. "Nije tvoja briga, sve je okej." Kaže i pomazi me po obrazu. "Ne možeš da kažeš da je sve okej, ako nije." Rekoh mu sa dozom tuge u glasu. Želim da mu bude žao i da mi kaže. "Nemoj da brineš o tome." Kaže pa stavi svoju ruku na moj struk. Približi mi se, dahovi nam se mešaju. "I dalje sam ljuta, jer si me kupio." Kažem okrznuvši njegove usne. "Ne radi mi to." Kaže, a oči mu opet postanu tamne. "Ne ljuti se." Kažem i blago se nasmejem, oči mu postanu svetlije, prelepe su.

"Srna...imaš slikanje." Kaže sklopivši oči i naslonivši svoje čelo na moje. "Uroše...ne radi to." Kažem na šta on otvori oči. "Izludećeš me." Kaže, pa se uz teški izdah odvoji od mene. Okrenem se i vratim nazad kod Marka.

Namesti me u neku nelogičnu pozu, kao i svaki put, i krene da škljoca aparatom. "Dosta, ajde idemo." Kaže Tiana. Krenemo ka liftu i udjemo u njega. "Jeste nervozne?" Upita nas Uroša, obe odrično klimnemo glavom. "Tadija mi je javio da dolazi." Reče Uroš. "Okej, sad sam nervozna." Znam da je Tiana zaljubljena u njega, vidi se iz aviona. Samo on to ne primećuje. Kreten.

Izadjemo iz lifta i odemo iza piste. "Hej devojke!" Pozdravim ostale manekenke, sve ih poznajem. "Mašo!" Razdere se Tiana. Maša je Tianina asistentica. "Uvedi devojke u raspored molim te." Zamoli je, pa ode da se pozdravi sa nekim gostima. "Ovako ide prvo crna kolekcija, to su Srna, Tamara i Klara. Klara ideš prva, pa Tamara, pa Srna. Posle toga ide roze boja, znači Anđela, Natalija i Jelena, ide Natalija, pa Jelena i Anđela na kraj. Posle idu venčanice, Ljubica, Lara i Rea, Ljubica ide prva, pa Lara pa Rea. I na kraju je jesenja kolekcija tu su Mila, Nena i Vanda, ide Vanda pa Nena pa Mila. Srećno devojke." Rekla je pa otišla. Dobro je to što sam treća, mogu da skinem ove štikle veoma brzo. Izašla je prvo Tiana da predstavi sve kolekcije, posle toga je usledio gromoglasan aplauz.

Klara je izašla i počela da hoda, posle Tamara i na redu sam došla ja. Okej, udahni-izdahni. Popela sam se na pistu i uzdignute glave krenula da hodam. Kad sam došla na kraj, malo sam pozirala okrenula se i vratila nazad. "Bravo devojke." Pohvalila nas je Tiana. "Vas tri ste slobodne." Presvukla sam se u odeću u kojoj sam došla ovde i otišla da pronadjem Uroša. "Bila si odlična." Kaže Tadija držeći buket crvenih ruža u rukama. "Tiana je iza, idi." Kažem mu na šta mi se on osmehne i ode. "Prelepa si." Kaže Uroš i pruži mi buket ruža, tu su crne, crvene i purpurne ruže. "Znaš li ti značenja boja ruža?" Upitam ga. "Znam, crna je novo razdoblje, crvena ljubav, a purpurna ljubav na prvi pogled."

Nasmeje se i stavi svoje ruke oko mog struka. "Pogledaj ih samo kako su slatki." Kaže glas iza mene, okrenem se i vidim Tianinu i moju baku. "Bako." Kažem i zagrlim je. "Srna dušo moja. Žao mi je što sam dozvolila tvom ocu da te proda." Kaže sa tugom u glasu. Zagrlim je u tiho joj kažem da je u redu. Pozdravim se sa bakom i vratim nazad kod Uroša. "Uroše?" Dozovem ga. "Hm?" Kaže i pogleda me. "Spava mi se." Kažem pospano, tiho mi na uho šapne da idemo čim se revija završi, mora da sačeka Tadiju koji čeka Tianu.

Sedne na, jedino prazno, mesto i mene povuče da mu sednem u krilo. Naslonim svoja ledja na njegova čvrta prsa, i posmatram ostatak revije. Tiana je ovaj put stvarno rasturila. Vidim šokirane poglede i čujem zapanjujuće uzdahe sa svih strana. O aplauzu neću ni da govorim.

Evo i Mile, ona je zadnja što znači da uskoro idemo kući. Tiana je izašla i poklonila se.

"Hej." Kaže Tadija tiho. Ustanem i pogledam u Tianu koja stoji do njega. Zagrlim je i čestitam joj. "Bila si odlična." Pohvali me. Trenutno se osećam kao malo detence koje je bilo hrabro kod zubara. Krenemo ka liftu i udjemo u njega. U liftu se nalazimo mi i još dva dečka, koji doslovno skidaju Tianu i mene pogledima.

Tiana uhvati Tadiju za rukua, pa oni pogled prebace na mene. Malo mi je neprijatno. Bukvalno me likovi jebu pogledom. Osetim čvrstu ruku oko struka i pogledam u Uroša. Pogleda ih besno pa oni samo skrenu pogled. Začujem zvonce, pa zajedno sa Urošem, Tianom i Tadijom izadjem iz lifta, a potom i iz velike bele zgrade.

"Vidimo se sutra." Dovikne mi Tiana pre nego što sedne u Tadijina kola....

Evo ga još jedan nastavak....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 25, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Moj MafijašWhere stories live. Discover now