Tanıtım

8.1K 515 349
                                    



Uzun yıllar önce Kralların ve soyluların bir arada bulunduğu köylüler ve kölelerden oluşan krallıklardan birinde herkesin merak ettiği ağızdan ağza dolanan bir efsane vardır.

Kim Krallığında.

Her şey Kim Krallığında ki bir çiçekle başlar.

BazılarıSmeraldo'nun yalnızca bir efsanede ortaya çıkan,kurgusal bir çiçek olduğunu söyler.

Bazıları ise arkasında yatan hüzünlü ve güzel bir hikaye yüzünden onun gerçek olduğunu savunur.

Ancak en önemlisi , Smeraldo şu anda mevcut olmadığıdır

Belki de halk öyle biliyordur.

Çünkü onu yetiştirmenin imkansız olduğu söylenir. 

Günlerden birinde italyada bir adamın gayri-meşru bir çocuğu olmuştur. Çocuğun bir aşkın meyvesi olduğu söylenir ancak Çiçekçi Amelda , doğumda ölmüş ve babayı yalnız bırakmıştır. 

Hem evlilik dışı olması hem de eşinden dolayı babası, çocuğu öldürmeye çalışır ancak yapamaz. Bu yüzden onu uzak bir yere yollar. 

Bu kısımda oldukça fazla söylenti vardır ama hiç birinin doğruluğu kesin değildir.
Çocuğun büyüdükten sonra kendini bir kaleye kapattığı ve maske taktiği söylenir.

Çünkü kendisini "çirkin" bulur. Yapayalnızdır ve muhtemelen yaşamı boyunca mâruz kaldığı kıskançlık ve kinden dolayı kalbini kimseye açmaz

Lakin bilmez ki kaderin ona bir oyunu vardır.

Kalbindeki acıyı götüreceğini düşünürken, onu derinden yaralayacak bir acı.

********
Merhaba bu benim ilk kitabım sürekli kafamda yazıyordum yazıya dökmek istedim bu hikaye Smeraldo Çiçeğinin hikayesinden esinlenilmiştir

The Trutu Untold'da bu şekilde yazılmış.

Kitabım omegaverse karışımı bir kitap olacaktır.Yazım yanlışlarım varsa şimdiden üzgünüm daha iyisi için çalışacağım

Lütfen kitabımı sevin! Beklemede kalın sizi seviyorum♥️♥️

Anlatılmamış Gerçek • TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin