10

12.2K 259 5
                                    

Tangan Adriel ditarik kearah pin bra Arabella. If you want me, do it" kata Arabella. "Bella" kata Adriel terkesima. "if you need me, just open it" kata Arabella.

Adriel menarik perlahan pin baju kecil Arabella. Arabella menolak Adriel ke katil sehingga terduduk. Tualanya dilurutkan Arabella lalu duduk diriba Adriel. Ciuman diberi tanpa henti, rambut Adriel diramas kasar.

Adriel pula asyik menggentel hujung rambut panjang Arabella. Puting Arabella dihisap sensual. Buah dada Arabella yang sederhana besar itu dipandang geram.

Seluruh badan Arabella diciumnya. Arabella tarik tangan Adriel ikat dekat kepala katil "Bella !" marah Adriel. "shutt 🤫" kata Arabella tutup mulut Adriel. Arabella tolak Adriel baring. "let me leads this" kata Arabella. its feel different when dua-dua saling mencintai.

mulut Arabella dan Adriel berebut bibir. Arabella ni pon boleh tahan gatal juga hari ni. Adriel sudah tersenyum sinis. Tangan Adriel dileraikan dari tali tersebut lalu peluk Arabella.

Tengku Adriel Eric

Bangun-bangun tidur je dah nampak bidadari cemana ? Adriel sendiri tak percaya yang dia buat keputusan yang mampu menghancurkan dirinya sendiri. Yang dia mahu hanyalah Arabella, perjalanan hidupnya di melbourne dulu memang tidak mudah kerana rindu akan Arabella.

Walaupun dulu dia masih kecil dah tidak mengetahui apa-apa tetapi perasaan sayang dan cinta akan Arabella tak pernah luntur.

Rambut panjang Arabella yang menutupi wajahnya dirapikan oleh Adriel perlahan lalu wajah bersih Arabella terpapar. Adriel senyum lalu mencium hidung Arabella. Arabella membuka matanya apabila tidurnya terganggu, wanita itu hampir menjerit tapi apabila sedar yang dia sudah bernikah dia menjadi tenang sedikit.

Adriel yang tidak berbaju itu cukup membuatkan alam sedarnya hilang separuh. "are you okay sayang?" soal Adriel. "okay" balas Arabella malu. "Jom mandi, nanti nak kena balik istana, sayang pon kena kerja kan ?" soal Adriel. Arabella angguk. Adriel bangun dan hulur tangan kat Arabella. Arabella hanya akur walaupun malunya masih tidak habis.

"nak malu apa? dont worry i love you okay" kata Adriel capai tuala Arabella dan tualanya lalu tarik pinggang Arabella masuk toilet.

Istana

Arabella masuk ke istana, suasana nampak sunyi sahaja apabila waktu masih pagi. "Ara" panggil ibunya. "ye ibu" terhenti di tangga. "lambatnya kamu balik, pergi mana?" soal Puan Aressa. "Ara siapkan kerja, ibu janganlah risau" kata Arabella. "apa taknya tak risau, kamu tu anak dara lagi tahu tak, kalau apa-apa jadi cemana" kata Puan Aressa.

"Ibu, janganlah risau. saya yang teman Bella malam tadi" kata Adriel masuk pintu utama. "oh yeke ? kalau macamtu lega la sikit, lain kali bagitahulah kalau kamu dengan Adriel tak ada lah ibu risau sangat" kata Puan Aressa. "maaf ibu" kata Arabella.

"okaylah ibu, Ara naik bilik dulu" kata Arabella. Puan Aressa angguk lalu tunduk sikit pada Adriel. Adriel senyum dan angguk naik atas.

"nanti i hantar you kerja, siap cepat i pon ada meeting" kata Adriel pegang pinggang Arabella. "okay" kata Arabella senyum lalu mereka masuk bilik masing-masing.

Tengku Adriel Eric

setelah urusan perbicaraan selesai ingatkan dia mahu mengambil Arabella dari tempat kerja terus sahaja dia ke hotel. Adriel mendekati receptionist. "nampak Cik Arabella ?" soal Adriel pada pekerja di situ. "dia di office Tuanku, nak saya tunjukkan ?" soal wanita itu. "its okay, let me serve myself" kata Adriel lalu mendekati pintu lift dan menuju ke bilik Arabella.

Arabella sedang kusyuk memeriksa duit keluar masuk hotel tidak langsung sedar dengan kehadiran suami sendiri. "sayang" panggil Adriel menghampiri Arabella. "bila awak sampai sorry2 saya tak perasan" kata Arabella mengemas meja dia pegang lengan Adriel. "rindu la" kata Adriel tarik pinggang Arabella.

"nak buat cemana, kita tak boleh nak sama-sama sangat" kata Arabella. "jom balik" kata Adriel menggenggam tangan Arabella.

Arabella Tiana

"Bella" panggil Bonda. "ye bonda" balas Arabella. "esok ikut bonda balik kampung ye, dah lama tak jumpa nenda Adriel. "baik Bonda" balas Arabella naik tangga. Adriel menyusul dari belakang membuka butang bajunya. "kamu yang ambil bella kerja ke ?" soal Bonda. "iye Bonda" balas Adriel.

"jangan selalu sangat hantar dan amik Bella, dia kan ada driver biarlah driver hantar, kamu tu tunang orang tak manis rakyat tengok" kata Bonda. "ye la bonda"

skip

"dah siap dah kemas barang semua ?" soal Bonda. "dah bonda" balas semua. "bonda naik ayahanda je, Adriel tumpangkan Bella okay ?" soal Bonda. "baik bonda" Adriel senyum lalu tanpa orang lain perasan dia kenyit mata kat Bella. Apabila semua selesai Arabella pon naik kereta Adriel. "Bonda tu kadang2 mood baik, kadang2 cam geram juga tak bagi kita sama-sama." kata Adriel.

"apa pon tu Bonda awak, kena ikut juga kan" kata Arabella. Adriel genggam tangan Arabella dan dibawa ke ribanya. "nak sentuh you tak boleh, nak tengok you tak boleh. Bila lah kita nak bebas ni sayang. i tak tahan tau nak berkepit dengan you je" kata Adriel usap belakang tangan Arabella dengan jari.

"sekarang kan dah berkepit?" soal Arabella. "cuba you fikir ea ? nanti kat rumah nenda i, lagilah nenda i strict orangnya, confirm lah i jumpa you time makan sama-sama je, waktu lain confirm batang hidung i pon you tak nampak" kata Adriel. "tak kan sampai macamtu sekali?" soal Arabella. "kalau dulu macamtu lah, kalau sekarang i kurang pasti" kata Adriel.

setelah lama memandu, Adriel berhenti sebentar di stesen minyak sampai meneguk kopi. "Awak, saya nak tanya boleh ?" soal Arabella. "apa dia?" soal Adriel. "majlis pernikahan awak dan dia semakin dekat, awak akan teruskan ke?" soal Arabella.

tapi meleset, Adriel tak jawab pon soalan tu hanya menikmati kopi itu tadi

to be continued

[C] ArabellaWhere stories live. Discover now