×1×

3.7K 109 87
                                    


Ormanın içinde beyaz elbiseyle yürürken sanki cennetteymişim gibi hissediyordum.

Yemyeşil çimenlere basarak devam ederken kuş cıvıltıları ve uçuşan kelebekler bana eşlik ediyordu.

Çiçeklerle donatılmış patikayı takip ederken ağaçta yaslanmış uyuyan Bay Jeon'u gördüm.

Kiraz çiçekleri uçuşurken bu anı dahada özel ve mükemmel kılıyordu.

Mj: Heran! Heran!

Sarsılmamla kafamı kaldırdığımda büyük bir 'oh' çektim.

Salak saçma rüyalar görmeyi ne zaman bırakacaktım acaba?

Hr: Ya! Minji! İnsan böyle uyandırılır mı?

Mj: Kaç kere uyandırmayı denedim biliyor musun şekilden şekile girdim şurda.

Hr: Ders başlamadı daha değil mi?

Mj: Bir de sınıf başkanı olucaksın ama sınıftan haberin yok. Akşam ders çalıştığın için uyuyamadın mı yine

Hr: Malesef biliyorsun sınıf başkanı olmam için sınav notlarımın yüksek olması gerektiğini ayrıca ailem okul 1. liğini kaptırmamı istemiyor.

Mj: Hyunjin eve gitti. Sen uyuduğun için uyandırmak istemedi.

Hr: Sabah hasta gibiydi zaten. Bugün çıkışta ona uğrasam iyi olacak

Mj: Oo birisi sevgilisini mi düşünüyor

Hr: Senin bugün çenen düştü herhalde

X: Bay Jeon geliyor!

Her zaman olduğu gibi bizim sınıfın haylazları koridorda hocayı gördümü taban raylara kuvvet deyip topuklarlardı.

Hr: Herkes yerine otursun ve fizik kitaplarını çıkartsın

Otoriter çıkan sesim herkesi dize getirirken ben de çantamdan kitabı çıkartıp masanın üstüne koymuştum.

Hoca kapıdan içeriye girdiğinde ayağa kalkıp herkese selam verdirttim.

Jk: Tamam çocuklar. Malesef bugün ders işliyemiycez

Sınıftan sevinç nidaları yükselirken ben de sevinmiyor değildim. En sevmediğim ders fizikken en başarılı olduğum derstte fizikti. Nasıl bir ikilemde olduğumu ben bile anlamış değildim.

Jk: Başkan sen benimle geliyorsun

Sevinmiştim değil mi? Benim sevincim iki saniye bile sürmüyordu böyle.

Önüme gelen kahverengi saçlarımı arkaya atarken aynı zamanda ayağa kalkıp konuşmuştum.

Hr: Bay Jeon ben sınıfta olmadan sınıf düzeni kuramaz benim yerime başka bir öğrenciyi almanızı tavsiye ediyorum.

Jk: Ben seni istedim başkan! Sınıfa bir derslik başka bir öğrenci de bakabilir.

Onunla ters düşmek benim zararıma olacağını bildiğim için öfkemi yutarak Bay Jeon'a doğru adımladım.

Jk: Sen sağdan ikinci sırada ki öğrenci, bu derslik seni görevlendiriyorum. Şikayet gelecek olursa seni sorumlu tutar sözlünü de düşük veririm.

Bay Jeon derste ne kadar başarılı olsa da soğuk nevalenin önde gidenidir. Karakterinden asla ödün vermez.

Öğrencilerinin hiçbirisinin adını bilmez çünkü onun için gereksiz her bilgi beynini kaplayacak boşluktan ibarettir. İlk derse girdiğinde söylemişti.

Hj: Bay Jeon neden sizinle geliyorum

Jk: Bu sene son seneniz biliyorum ama müdür bu sene ki bahar sonu projelerini benim kontrol etmemi istedi.

Hj: Bunun benimle alakası ne tam olarak

Jk: Bu hafta girdiğim bütün dersliklerin başkanlarıyla yapıyorum bunu

Konuşarak geldiğimiz odasına onun açmasını beklemek için durmuştum.

Bu senenin başında gelmişti Bay Jeon diğer fizikçi emekli olmuştu. Fazla yaşlı değildi ama burası Kore'nin ileri gelen kolejlerinden olduğu için burda ki hocalar dinamik ve zeki olması beklenir ayrıca belli bir seneden sonra okuldan ayrılırlardı.

Ondandır ki okulumuzda yaşlı hoca yoktu. Hepsi genç ve profösörleri imrendirecek zekaya sahiptiler.

Jk: Daha ne kadar orda takılacaksın başkan

Hj: Pardon Bay Jeon dalmışım

İçeriye geçip koltuğa oturduğumda konuşmaya devam etti.

Jk: Nasıl olurda okul birincimizin aklı başka yerde olur.

Ne bekliyordu? Ben de insanım sonuçta robot değilim.

Hj: Proje dosyaları nerde hocam?

Jk: Şurda ki dolabın içinde hepsi

Eliyle gösterdiği dolabı açtığımda üstüme kağıtların yıkılması bir oldu.

Jk: Diğer dolaptı

Bay Jeon kalkarak yanıma gelip yere düşen kağıtları aldı

Bende yardım etmek için eğilip toplayacaktım ki bunların mektup olduğunu anlamam uzun sürmedi.

Hj: Bunlar ne Bay Jeon

Kafasını kaşıyıp cevap verdi

Jk: Öğrencilerden gelen aşk mektupları.

Bay Jeon okulda popülerdi. Okulda ki yakışıklı erkek öğrencilerden bile rövanştaydı.

Öyle olacak ki ilk haftadan İngilizce hocası Yuna'yla sevgili olmuşlardı. Buna rağmen öğrencilerin böyle davranması rezillikten başka bir şey değildi bence.

Hepsini kaldırıp dolabı kapattığımızda bana döndü.

Jk: Umarım sen de bana yazmamışsındır.

Hj: Üzgünüm Bay Jeon ama onları yazan öğrenciler kadar seviyem düşük olsaydı okul birincisi olmazdım. Ayrıca tipim değilsiniz.

Söylediklerime biraz bozulmuş gibiydi. Ne yani sevgilim varken bir de bu adama mı bakayım ki bu normal bir insanda değil o benim ÖĞRETMENİM!




İlk bölümümüz hayırlı olsun canlarım. Umarım bu hikayeyi de severek okursunuz. 💜🤗

Kitap hakkında yorum yapar ve vote verirseniz sevinirim şekerler😚😊

APRİCİTY /JJK/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin