×8×

1.2K 71 32
                                    

Bir iki adım sendelemiştim ki bir elin kolumu çekiştirmesiyle kafam allak bullak olmuştu.

Okulun arkasına geldiğimizde kolumda ki el çekilince arkamı dönüp kim olduğuna baktım.

Hr: Bay Jeon?

Jk: İşte bu sahneyi görmemek için açıklama yapman gerekirdi Heran.

Gözlerim dolmuştu.

Hr: Minji benim çocukluktan beri en yakın arkadaşımdı bunu bana nasıl yapar?

Jk: İlk dost kazığını yedin demek. En yakının olsa bile kimseye güvenmemelisin Heran.

Hr: Ben bunu hak edecek ne yaptım.. B-Ben çok mu kötü birisiyim?

Elleriyle yanaklarımı avuçlayarak sol gözümden akan göz yaşımı sildi.

Jk: Hayır.. aksine etrafında ki insanlar kötü.

Hr: Peki ya siz? Siz de o kötülerden misiniz?

Dudakları yana kıvrılmıştı.. Ellerini yüzümden çekip gitmeden önce konuştu.

Jk: Bunu sadece zaman gösterir Heran

Gözden kaybolduğunda sırt çantamı köşeye fırlatıp duvara yaslanarak yere oturmuştum. Sadece biraz düşünmeye ve kendimi toplamaya ihtiyacım vardı.



×××



Sınıfa girdiğimde o iki yüzsüzü de görmüştüm. En arka sırada birlikte oturuyorlardı.. Komik.

Yanlarına giderek Minji'ye bakmadan Hyunjin'e bakarak konuştum.

Hr: Tenefüste spor salonuna gel. O merak ettiğin gerçeği anlatacağım.

Hj: Neden senin söyleyeceğin yalanları dinliyeyim.

Hr: Keyfin bilir beni dinlemek için geleceğini ikimizde biliyoruz.

Mn: Hyunjin gitmeyeceksin değil mi?

Yan taraftan gelen itici sesle göz ucuyla oraya baktım. Göz göze geldiğimizde tiksinircesine gözlerimi devirerek yerime oturdum.

Kapıdan giren Bay Jeon'la şaşırmıştım. Dersimiz biyolojiydi.

Selam verdikten sonra herkes otururken ben ayaktaydım.

Hr: Bay Jeon dersimiz fizik değildi 

Jk: Biliyorum öğrenci. Bayan Park'ın bir işi çıkmış. Müdür bey de benim dersim olmadığı için girmemi istedi.

Hr: Peki efendim

Diyerek yerime oturmuştu.

Jk: Evet arkadaşlar herkes test kitaplarını çıkarsın ve soru çözmeye başlasın.

...


Görüş açıma bir el girdiğinde gözümü test kitabından çekerek elin sahibine baktım.

Elimde ki kalemi alarak kitaba bir şeyler karaladı. Elini çektiğinde yazdığı yazıyı gördüm.

"İyi görünüyorsun"

Bu benimle neden bu kadar ilgili?

Elinde ki kalemi alarak bende hemen altına yazdım.

"Daha iyiyim"

Yazdıktan sonra kafamı kaldırarak gülümsedim. O da aynı şekilde gülümseyerek bir elini kafamın üstüne koyup hafif okşamıştı.

Zilin çalmasıyla spor  salonuna giderek Hyunjin'in gelmesini bekledim.

APRİCİTY /JJK/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin