Bahçeye çıkmaktan vazgeçip sınıfa gitmiştim.Sınıfta gözümü gezdirdiğimde bir kaç kişi vardı.
Fırsat bu fırsattır deyip kafamı masaya koyarak gözlerimi kapatarak uykunun kollarına kendimi bıraktım.
Jk: BAŞKAN!
Bay Jeon'un bağırmasıyla olduğum yerde irkilmiştim. Sınıfta ki herkes halime gülüyordu.
Hr: Çok mu komik
X: Evet yüzünün aldığı hal çok komikti.
Orta sıradan gelen sese baktığımda adını bile bilmediğim bir çocuktu.
Hr: İstersen yüzünü dağıtayım her gün bakar bakar gülersin
Sınıf 'oo ooo'lamaya başlamıştı. Klasik ergenler işte ota boka oo'luyorlar
Jk: Tamam kesin konuşmayı!
Bakışımı o çocuktan çekerek Bay Jeon'a döndüm. Artık ona Bay azgın mı desem? Malum görüntüleri birleştirsem iyi po**o filmi çıkardı.
Jk: Başkanımız da güzellik uykusundan uyandığına göre tekrar testlerinize dönebilirsiniz.
Planımın ilk adımını uygulamaya geçmenin tam zamanıydı.
Çantamdan çıkardığım fizik test kitabıyla önceden çözemediğim bir kaç soruyu işaretleyip kitabı göğüslerimin üstüne bastırarak Bay Jeon'un yanına gittim.
Hr: Soru sorabilir miyim?
Başını önünde ki kitaptan kaldırarak bana baktı.
Jk: Tabi ki ver bakalım
Hr: Ama bir kaç tane var Bay Jeon
Jk: Tamam şuradaki boş sırayı getir
Test kitabını masanın üstüne bırakarak arkamı büyük bir sevinçle dönüp sırayı almaya gittim.
...
Sınıfa baktığımda herkes kendi halindeydi yanımdaki Jungkook ise bana soru anlatmaya çalışıyordu.
Bundan sonra ona Jungkook diyeceğim çünkü o saygı duyulması gereken bir hoca değil.
Jk: Bak bu soruyu da torktan çözmeliyiz.
Ben soruya bile bakmıyordum. Bu onunda dikkatini çekmiş olacak ki bana dönüp konuştu.
Jk: Sen beni dinlemiyor musun?
Bacağımı diğer bacağımın üstüne attım. Kısa olan eteğim iyice kısalarak bacağımı ön plana çıkarmıştı.
Jungkook'unda gözünden kaçmamıştı. Tam da planladığım gibi.
Hr: Dikkatimi veremiyorum hocam
Jk: Sabah ki olay yüzünden mi?
Ben bile unuttum adam sürekli aynı meseleyi hatırlatıyor ya
Hr: Beni değersizleştiren insanları neden önemsiyeyim ki
Elinde ki kalemi bırakarak bana doğru döndü.
Jk: Başka bir sorun mu var
Sınıfa tekrar bakıp ona biraz daha yaklaştım.
Elimi bacağına koyarak konuştum.
Hr: Evet sorun sensin.
Gözleri fal taşı gibi açılmıştı. Sert bir şekilde elimi iterek dişlerini sıkarak sinirli bir şekilde konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
APRİCİTY /JJK/
Fiksi Remaja[Victory] " O, kış gününde çıkan sıcak güneş gibiydi" Öğretmenim olduğu neyi değiştirirdi? Aşka bunca zaman kim, ne engel olabilmişti? Önümüze çıkan engeller sadece kendimizin koyduğu zorluklardan başka bir şey değil miydi? ~Pak Heran Başlama [18.1...