×17×

1.1K 69 67
                                    

Jungkook'un anlatımından

Bugün Busan'dan ailem geliyordu ama beraber vakit geçirmeden aile dostumuz olan Pak ailesine gidecekmişiz.

Ne kadar annemi ikna etmeye çalışsam da bana mısın demedi. Hayır benim ne işim vardı orda?

Neymiş beni merak ediyorlarmış neymiş burada ki şirketle ben ilgileniyormuşum ayıp olurmuş. Bunlardan banane peki.

Bu da yetmezmiş gibi bugün Yuna'yla kavga etmiştik. Dün gece beni aramıştı Heran banyodayken ama açmamıştım.

Heran demişken bugün okula da gelmedi. Dün ki olaydan sonra eminim utanmıştır. Kk.

Aslında o gittikten sonra düşündüm "acaba yanlış mı yaptım?" Diye ama bu yanlış olsa bile güzeldi..

Dudakları.. o dudakları bi daha öpmek için neler yapmazdım ki?

Benim tek günahım Heran'dı. 

Yuna'ya fotoğrafı sildiğimi daha söylememiştim. Aramıza birazda olsun mesafe girmesi belki de iyi olurdu.



×××


Yol boyunca Yujin'in saçma konuşmalarına dayanmak zorunda kalıyordum ama tabi ki dinlemiyordum.

Sadece dinliyormuş gibi yapıp kafamı sallayarak 'hıhı' gibi tepkiler veriyordum.

Bazen düşünüyordum da benim kardeşim kadar geveze bir insan var mıydı?

Can sıkıcı aile sohbetine bende dahil olmak zorunda kalıyordum.

Babam sürekli "öyle değil mi Jungkook?" "Sence ne yapmalıyız Jungkook?" gibi sorular soruyordu.

Bende Kwan amcaya ayıp olmasın diye fikrimi belirtip dinlemek zorunda kalıyordum.

Yj: Heran nerede Eunbi teyze?

Heran'ın adını duyduğumda odağım tamamen onlara kaymıştı.

Sadece isim benzerliğidir öyle değil mi?

Eminim şuanda Heran kendi evinde başını kaldırmadan derse çalışıyordur.

Eu: Hasta kızım bize yemekte eşlik edecek.

Yj: Aa nesi var?

Geveze ve meraklı küçük şeytan.. Evet evet kardeşim

Eu: Üşütmüş biraz ama ciddi bir şeyi yok endişelenme kızım.

Hah işte bizim Heran değil dün bizim ki valla sapasağlam duruyordu.

Hem hasta olsa bende olurdum öpüşmüştük sonuçta. Gerçi sadece ben öpmüştüm ama sonuç yine aynı.

...

Yemek masasına oturduğumuzda küçük prensesimizinde buraya teşrif etmesini bekliyorduk.

Hayır sanırsın kleopatra geliyor.

Yujin'in masadan kalkıp bir kıza sarıldığını görünce umursamadan yemeğimi yemeye başlamıştım.

Yj: Heran~shii sonunda gelebildin

APRİCİTY /JJK/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin