×2×

1.7K 96 37
                                    


Jk: Çok fazla konuşuyorsun başkan

Beni es geçerek yanımdaki dolaptan dosyaları çıkarmıştı.

Masanın üstüne koyduğu dosyalardan anlaşılacağı üzere uzun süre burada olacaktım

Jk: Gözün korkmasın sadece birazını yapacağız şurdaki kaşeyle onaylasan yeterli.

Hr: Siz ne yapacaksınız Bay Jeon

Jk: Ah benim bir telefon konuşması yapmam gerekiyor ama burada olacağım.

Kesinlikle o Bayan götü yani Yuna'yı arayacaktı. Çünkü ne zaman boş olsa onu konuşurken görürdük.

Ben koltuğa geçip oturmama kalmadan konuşma seslerini duymuştum bile

Jk: Öğrencimle odamdayım canım
..
Jk: Ne saçmalıyorsun Yuna o bir öğrenci
..

Bay Jeon kafasını çevirip bana baktığında göz göze geldiğimizde gözümü kaçırarak işime odaklanmıştım.

Jk: Hayır o diğerleri gibi değil.
..

Bayan Yuna'nın ne konuştuğunu duymasamda Bay Jeon'a konuşmasından neyi kasteddiğini anlıyordum.

Jk: Sen derste değil misin?
..
Jk: Hayır buraya gelmene gerek yok!

Bay Jeon'un sinirlendiği kasılan çenesinden ve alnındaki belirginleşen damarlardan belli oluyordu.

Burnundan soluyarak koltuğuna oturduğunda çekinerek konuşmuştum

Hr: İyi misiniz?

Ateş eden gözlerle bana baktığında gerilmiştim.

Jk: Hayır. Sen gidebilirsin öğrenci sonra çağırtırım seni.

Önünde saygıyla eğilerek tam çıkacağımda Bayan Lee'nin hızla kapıyı açıp Bay Jeon'un üstüne atlayarak ateşli öpmesi bir anda gelişmişti.

Ağzım beş karış onları izlediğimi fark ettiğimde kendime gelerek  cebimde ki telefonu çıkartıp fotoğraflarını çekmiş kapıyı çarparak çıkmıştım.

Onlar öğretmendi bir ilişkileri olabilirdi evet ama öğrencilerin gözüne böyle sokmaları yanlıştı. Bu fotoğrafı müdüre göstererek ikisininde okuldan atılmasını sağlayacaktım.

Jungkook'un anlatımından

Yuna'nın odaya dalıp üstüme atlamasıyla donakalmıştım. Beni öpmeye başladığındaysa kendimi tutamayıp karşılık vermiştim.

Kapının hızla kapatılmasıyla Yuna'yı üstümden atarak öğrencinin peşinden gittim.

Bu kız çok zekiydi kesinlikle şimdi bizi gidip müdüre şikayet edecekti.

Kapıdan çıktığımda koridorda onu görmemle bağırdım.

Jk: Öğrenci!

Beni duymamazlıktan gelerek hala yürümeye devam ediyordu. Bende peşinden gitmeye başladım

Jk: Başkan!

Yine duymazlıktan gelmişti

Jk: Pak Heran!

İsmini söylememle olduğu yerde kalmıştı bende fırsattan istifade koşarak yanına gittim.

Heran'ın anlatımından

Bay Jeon'u takmayarak müdürün odasına gidiyordum ta ki adımla seslenene kadar.

Jk: Sana seslendim neden duymuyorsun

APRİCİTY /JJK/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin