×22×

1.1K 73 24
                                    


Chanyeol oppanın evine geldiğimde çoktan akşam olmuştu bile. Gelmeden önce onu arayıp geleceğimi söylemiştim.

Kapıyı çalıp bekledim.

Kapı aniden açılıp iki kol beni sardı.

Ch: Heran iyi misin canım?

Hr: İyi olmaya çalışıyorum oppa.

Beni içeriye sürükleyerek elimde ki valizleri de almıştı.

Ch: Ben odana valizleri bırakayım sende salona geç.

Kafamı salladım.

Bir süre sonra gelince o da yanıma oturmuştu.

Ch: Dün öğretmenimde kalıcam dedin. Bir sorun olmadı değil mi?

Hr: Yok oppa ailesi de oradaydı zaten ailesi aile dostlarımız.

Ch: Güzel güzel sen artık burdasın seni hiçbir yere salmam ona göre.

Hr: Bana bir kaç hafta kalsam yeter. Ondan sonra kendim ayrı bir ev tutarım.

Ch: Olmaz öyle şey. Kız başına bir evde napıcaksın. İtiraz istemiyorum.

İstemesemde buradan eninde sonunda gidecektim. Sosyal hizmetler bir kaç güne kalmaz.. Ah her neyse.

Ch: Sen git şimdi duş al kendine gel sonrada uyu dinlen hadi.

Ona sarılıp konuştum.

Hr: Teşekkür ederim oppa. Senden başka kimsem kalmadı. Sende olmasan-

Ch: Şş tamam artık. Geçti her şey artık önümüze bakıcaz öyle değil mi?

Ondan ayrılıp kafamı salladım.


×××


Tam bir haftadır buradaydım.  Dışarıya çıkmıyordum. Sürekli Yujin, Jimin Young amca ve Jia teyze arıyordu ama açmıyordum.

Herkes arıyordu ama o aramıyordu. Zaten arasa da açmazdım. Konuşacak bir şeyim yoktu çünkü.

Şimdide canımın sıkıntısından valizimde ki kıyafetleri boş dolaba yerleştiriyordum.

Elime gelen dosyalarla kaşlarım çatılmıştı. Sonra o belgeler olduğunu hatırladım.

Yaptığım işi yarım bırakarak dosyaları elime alıp yatağa oturdum.

Bir sürü tapu belgesi vardı. Onları bir köşeye bıraktım. Diğer dosyayı elime aldım. İş senetleri yazıyordu.

Karıştırmaya başladım. Geneli inşaat için mimarlar, mühendisler, mülk satın alındığına dair anlaşmalardı.

Son dosyayı elime aldım. İş adamlarıyla yaptığı ortak işler hakkında belgeler ve onlar hakkında bilgiler vardı.

Ama bu dosyanın sonunda kaçak yapılan işler vardı. İzinsiz yapılan büyük suçlar vardı.

Babamın adı geçmiyordu Young amcanın da öyle ama ama bu adam Seul belediye başkanı Yie Sung'a aitti.

Bu ortaya çıkarsa büyük ihtimalle adam koltuğundan olur hapise bile girebilirdi.

APRİCİTY /JJK/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin