×27×

1K 65 22
                                    

Size İyi okumalar~💜
Bende gideyim yeni bölüm yazayım😌

Mn: Bunun hala iyi bir fikir olduğunu düşünmüyorum.

Gizlice çalışanların odasına girip boşta olan kıyafetleri ve giriş kartlarını almıştık.

Hr: Artık çok geç oppa. Siz burada kalıp ortalığa göz kulak olun. Ben yukarıya çıkıcam.

Jk: Olmaz öyle şey. Bende geliyorum.

Göz devirdim.

Hr: İstersen Minseo oppa da gelsin hazır gelmişken de piknik yaparız. Nasıl fikir?

Ses çıkarmayınca tekrar konuştum.

Hr: Şimdi seni arıyorum Jungkook. Bir şey olduğunda ses çıkartman yeterli.

Telefonu açık bir şekilde tutarak kimseye çaktırmadan merdivenlerden yukarı çıktım.

Odaya girmeden önce tıklattım.  Birisi de içerideyse artık bir şey uydururum.

Ses gelmeyince şanslı günümde olduğuma şükredip içeriye girip kapıyı kapattım.

Sadece çalışma masası olması işimi kolaylaştırmıştı.

Çekmeceleri açıp çıkan dosyalara göz gezdirmek yerine hepsinin tek tek fotoğrafını çekmiştim.

Telefondan öksürük sesi gelince elim ayağıma dolanmıştı.

Hr: Tamam Heran sakin ol!

Dosyaları tekrar çekmeceye koyarken kapının yanındaki temizlik malzemeleriyle gülümsedim. Gerçekten şanslı günümdeydim.

...


Maskemi biraz daha yukarıya kaldırıp sesimi değiştirerek konuştum.

Hr: Efendim siz yokken odanızı temizliyeyim demiştim.

Koca göbekli adam kafasını belli belirsiz sallamıştı.

X: Tamam çıkabilirsin.

Derin bir nefes verirken tam çıkıyordum ki adamın tekrar konuşmasıyla ecel teri döktüğümü farkettim.

X: Masamı neden bu kadar dağıtıp toplamadın.

Rahatlamıştım. Bir şeyi fark ettiği falan yoktu.

Hr: Siz biran gelince toplamayı unuttum efendim.

X: Tamam çıkabilirsin ben hallederim gerisini.

Kafamla onaylayıp hızla çıkmıştım.

Etrafa baktığımda ne Jungkook ne de Minseo oppa vardı.

Bende fabrikadan kendimi atıp üstümdeki kıyafeti çıkartıp giriş kartıyla birlikte çöp konteynerına atmıştım. 

Telefonumdan gelen bildirim sesine bakmıştım.

Jk: Arabada seni bekliyoruz.

Koşarak Fabrikanın giriş kapısından çıkıp arabayı gördüğümde daha da hızlanarak arabaya bindim.

Jk: Bir an yakalandın sandık.

Göz devirip konuştum.

Hr: Ondan mı beni bırakıp kaçtınız?

Mn: Hayır bir terslik olursa yardım çağırmak için dışarıya çıktık. Ayrıca içeride olsaydık bizi de yakalayabilirlerdi.

Kafamla onu onayladığımda Jungkook araya girdi.

APRİCİTY /JJK/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin