Hr: Durumu nasıl doktor bey?Dr: Merak etmeyin şok geçirip bayılmış ve vücudunun bazı yerlerinde ezikler var özellikle de sırt bölgesinde. Ama endişe edilecek bir durum yok reçete yazacağım. Kafası yumuşak bir yere düşmüş olmalı bu yüzden fazla sorun teşkil etmemiş
Düştükten sonra bir süre kendime gelemeyip onu öldürdüğümü düşünsemde ambulansı aramayı akıl etmiştim.
Ambulans kısa sürede gelip ikimizde hastaneye götürmüştü.
Doktor elimi fark etmiş olacak ki ellerimi tutarak konuştu.
Dr: Sanırım sizin ellerinize düşmüş bir röntgen çekelim kırılmış olabilir baksanıza nasıl şişmiş.
Onu onaylayarak peşinden gitmiş elimin röntgenini çekmişti.
....
Dr: Kırık değil ama sağ elinizde çatlak var. Bu yüzden 2 hafta boyunca alçıda kalması gerek.
Ben o panikle elimin acısını bile unutmuştum. Doktor fark edince ağrı yapmaya başlamıştı.
Doktor sağ elimi alçıya alırken sol elimi de sargı beziyle sarmıştı.
×××
Bay Jeon kendine geldiğinde odaya ben de girmiştim.
Hr: Bay Jeon iyi misiniz?
Jk: Ne oldu bana?
Hr: Merdivenlerden düştük hatırlamıyor musunuz?
Bay Jeon biraz düşünür gibi yapıp konuştu
Jk: Aa doğru üstüme düşmüştün
Dr: Şanslıymışsınız Beyefendi. O kadar yükseklikten kafa üstü düşen birisi normalde beyin sarsıntısı geçirebilirdi ama bu kız sayesinde kurtuldunuz.
Jk: Neden üstüme düştüğü için mi kurtuldum
Doktor biraz kıkırdıyarak söze girdi
Dr: Hayır. Ellerini başınızın altına siper etmiş.
Bay Jeon ellerime baktığında sarılı olduğunu görünce şaşırmıştı.
Jk: Kırıldı mı? İyi misin? Bir şeyin var mı?
Hr: Hayır Bay Jeon ben gayet iyiyim sadece biraz çatlamış birazda zedelenmiş.
Dr: Ben gideyim siz de taburcu olabilirsiniz.
Doktor odadan çıktığında tekrar konuştum.
Hr: Bay Jeon Bayan Lee'ye haber veremedim o panikle isterseniz onu arayayım.
Jk: Gerek yok Heran.. Biz ayrıldık.
O yüzden mi bugün bu kadar dalgındı? Acaba neden ayrıldılar?
Bay Jeon ayağa kalkarken biraz sendeleyince yardımcı olabilmek için kolunun altına girip ona destek oldum.
Jk: Sana da zahmet veriyorum
Hj: Öyle olur mu hocam benim yüzümden bu haldesiniz.
Çıkış işlemleri için danışmaya geldiğimizde reçeteyide almıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
APRİCİTY /JJK/
Ficção Adolescente[Victory] " O, kış gününde çıkan sıcak güneş gibiydi" Öğretmenim olduğu neyi değiştirirdi? Aşka bunca zaman kim, ne engel olabilmişti? Önümüze çıkan engeller sadece kendimizin koyduğu zorluklardan başka bir şey değil miydi? ~Pak Heran Başlama [18.1...