İyi okumalar~❤Hr: Jimin biraz sessiz ol!
Jm: Hani evde değildi. Hırsız gibi giriyoruz eve.
Hr: Ne biliyim ya normalde eve hiç gelmeyen adam ben yokken geleceği tutmuş.
Kendi evime hırsız gibi girdiğime inanamıyorum.
Yarın 3 günlük tatile gideceğimiz için kıyafetlerimi almaya gelmiştik. Jungkook evde olmaz diye düşünürken şuanda salonda televizyon izliyordu.
Bizde mutfak kapısından girip salondan sessizce geçip yukarıya çıkmıştık.
Hr: Ben seni ne diye yanıma aldıysam. Taehyung'a gel deseydim keşke.
Önümden yürüyen Jimin şaşkınlıkla bana bakmıştı.
Jm: Taehyung'un eli ayağına dolaşırdı. Kimse benim gibi profesyonel değ-
Demeye kalmadan yaslanmaya çalıştığı vazo düşüp kırılmıştı.
Hr: Ben senin şom ağzına tüküreyim. Gerizekalı.
Adım seslerini duyar duymaz Jimin'i ittirip karşıdaki odaya girdim.
Ama lanet olsun burası Jungkook'un odasıydı.
Hr: Sen yatağın altına gir bende dolaba giricem.
Jm: Neden saklanıyoruz ya adam gibi çıkalım karşısına.
Kafasına vurdum.
Hr: Aptal. Rezil olmak istemiyorum. Gir çabuk şuraya.
...
Tuttuğum nefes resmen götüme kaçmıştı. Jungkook tam dolabın önünde duruyordu.
Dolabı tıklattı. Salak mıydı acaba? Tıklatınca hırsız da buradayım diyecekti herhalde.
Benden ses gelmeyince mantıklı olanı yapıp dolabın kapağını açtı.
Kaşlarını çatarak bakarken sanki ben haklıymışım gibi onu iterek dışarıya çıktım.
Hr: Jimin çıkabilirsin.
Jimin yatağın altından çıkınca Jungkook olabildiğince kaşlarını kaldırıp sonra yandan bir gülüş attı.
Jm: Hyung bunda benim bir suçum yok.
'Sus' dercesine ona baktım.
Jk: Benim odamda hırsız gibi ne yaptığınızı sorabilir miyim?
Hr: Soramazsın çünkü burası benimde evim
Jimin'in elinden tutup çıkıyordum ki önüme geçmesiyle durdum.
Jk: Nereye küçük hanım? Burası sizinde eviniz olabilir ama burası sizin odanız değil.
Tanrı bir yerden belamı veriyordu işte. O kadar oda içinden gire gire Jungkook'un odasına girmiştim.
Jk: Sizinle ne yapıcam ben?! Sabah sahtekarlık şimdi de hırsızlık! Söylesenize sırada ne var?!
Bağırıyordu birde ya! Yüzsüz herif!
Hr: Kenara çekil!
Jk: Çekilmiyorum! napıcaksın?!
Bacağına tekme atmamla ayağını tutup iki büklüm olmuştu. Kabul biraz sert vurmuş olabilirim ama sonuna kadar hakketi.
Jimin şaşkınca dururken onunla birlikte kendimi de odama atmıştım.
Ben küçük valizi yatağın üstüne koyarken Jimin hala aynı şekilde duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
APRİCİTY /JJK/
Novela Juvenil[Victory] " O, kış gününde çıkan sıcak güneş gibiydi" Öğretmenim olduğu neyi değiştirirdi? Aşka bunca zaman kim, ne engel olabilmişti? Önümüze çıkan engeller sadece kendimizin koyduğu zorluklardan başka bir şey değil miydi? ~Pak Heran Başlama [18.1...