Obukla sam farmerke i majcu i otisla da prosetam po dvoristu.
Odjednom mi je prisla jedna crnokosa devojka sa plavim ocima."Izvini jel Stefan tu?" Pitala me je.
"A ko ga trazi?"
"Izvinite bas sam nepristojna, ja sam Iva Jovanovic njegova verenica."Kada je to izgovorila osetila sam se vrlo zbunjeno i povredjeno.
"Verenica?"
"Da, vereni smo vec godinu dana a i rekao mi je da ga cekam ovde." Rekla je a ja sam pocela da pucam po svim savovima."E ovako on vam je na drugom spratu prva soba desno, i kad ga vidite mozetete li mu poruciti nesto?"
"Naravno, sta da mu kazem?"
"Recite mu da se nosi u 3 lepe picke materine, dovidjenja." Rekla sam i otisla u auto i odvezla se na plazu.Sela sam na pesak i posmatrala mirno more i ljude koji se igraju i plivaju.
Ja ne znam sta sam drugo mogla da ocekujem od obicnog lopova i teroriste, sama sebe sam zajebala ovog puta.
Otisla sam do jedog bara koji je odmah pored plaze.
"Dajte mi nesto jako molim vas." Rekla sam i doneo mi je neki koktel koji je stvarno jak."Jos jedan." Rekla sam i onda mi je prisao jedan momak sa plavom kosom i plavim ocima.
"Stavite njeno pice na moj racun." Rekao je i seo pored mene.
"Zasto ovako jedna lepa dama sedi i pije sama?"
"E pa ova dama je ovde sama zato sto su je posteno zajebali, i zato sto je kao idiot verovala ljudima." Rekla sam i eksirala pice.
"Daj mi jedan viski i jedan koktel za damu." Rekao je i nasmejao se.
"Pa sta se to desilo?" Pitao me je."Zaljubila sam se i doselila ovde sa jednim covekom za kojeg sam upravo saznala da je jebeno veren, a ti sto pijes ovde?"
"Au kakva prica, pa mene je verenica ostavila zbog njenog sefa."
"E pa izgleda da su nas oboje zajebali i to ni krive ni duzne."
"To si u pravu, samo me zanima sto te je tvoj slagao."
"Pa zato sto je bezobrazan i moze mu se, e pa ako je mislio da ce i mene tako da zajebava grdno je pogresio. Nisam ja kurva pa da mu sluzim za zabavu, platice on meni za ovo kad-tad."
"Au pa ti si bas opasna, ja da sam na njegovom mestu ja bih se dobro pazio."
"Veruj mi da i treba da se pazi pogotovo posle ovoga sto mi je napravio." Rekla sam i uzela jos jedno pice.
*Stefanova perspektiva*
Ustao sam i nasao prazan krevet, mora da je Jelena vec ustala i otisla na dorucak.
Obukao sam se kada mi je neko usao u sobu, okrenuo sam se i video Ivu, kurvu koju sam placao pre nego sto sam otisao u ovu pljacku.
"Sta radis ti ovde?!" Pitao sam je besno.
"Pa dosla sam da te vidim, a i da ti prenesem poruku.""Kakvu poruku ti meni ima da preneses?"
"Pa ona lepa devojka ti je porucila da se nosis u 3 lepe picke materine i onda je otisla." Rekla je a ja sam se razbesneo."Gde je otisla?! Sta si joj rekla?!" Pitao sam besno.
"Otkud znam ja gde je ona otisla, a ja sam joj samo istinu rekla."
"Sta si rekla pricaj!" Prodrao sam se ovog puta a ona se uplasila.
"Da smo vereni." Rekla je a ja sam hteo nekog da ubijem.
"Imas li pojma sta si uradila?! Unistila si nesto savrseno! Oterala si jedinu osobu koju volim! Gubi se odavde pre nego sto te nisam ubio, i da se nikada vise nisi pojavila ovde!" Rekao sam i ona je istrcala napolje.
Uzeo sam kljuceve od auta i nazvao Mateju.
"Mateja proveri GPS i nadji mi Jelenin auto odmah!" Rekao sam a on je za sekundu nasao gde je.
"Na treba ti GPS sad sam je video na plazi, u baru je pije sa jednim likom."
"Sta radi?!" Pitao sam vrlo iznervirano.
"Eno je pije, popila je dosta ali je jos nije uhvatilo. Jel se nesto desilo?"
"Iva se desila!"
"Au jebote pa pozuri pre nego sto se ne izljubi sa ovim ovde. Objasni joj lepo i bez ikakvih igara i ljubimornih scena."
"Dobro cujemo se." Rekao sam i spustio slusalicu.
Odvezao sam se na plazu i nasao je kako sedi sa nekim likom i pije.
YOU ARE READING
Beg od svega
RomanceJelena Stošić je jedna od najboljih radnica u celoj menadzerskoj firmi, koja je posle par godina u vojsci i haosa koji je videla u Avganistani odlucila da se skrasi. Ali njena proslost je sustize posto je FBI i razne organizacije traze. Uspeva da i...