3.poglavlje

1K 39 5
                                    

"Saznao je da sam trazena od strane FBI  i mnogih drugih organizacija koje me zele mrtvu." Rekla sam a on se uznemirio.

"Zasto tebe zele mrtvu?"
"Zato sto sam jedni preziveli iz Avganistana pre 4 godine i jedina znam sta se sve tamo desilo, izdala sam par svojih ljudi da bih sebi spasila zivot."

Videla sam mu na licu blagi osmeh i iznenadjenje.
"A koja je tvoja specijalnost u vojsci?" Pitao me je i odmakao se i naslonio na sto ispred mene.

Vidi se da je odlicne gradje i da ima misica, moram proznati da je prilicno zgodan.

"Ja sam zavrsila za 2 smera kako bi uspela da prezivim i pomognem." Rekla sam malo tise a moj sef me je svo vremen posmatrao kao i Stefanovi ljudi.

"A koja su to 2 smera lepotice?"
"Ja sam zavrsila za pilota i hakera." Rekla sam a on se nasmejao.

"Mislis najboljeg hakera koga svaka organizacija trazi?" Pitao je a ja sam pogledala u stranu.

Prisao mi je i uhvatio me za bradu i okrenu mi lice ka njemu.
"Pitao sam nesto lepotice."
"Pitao si pa sta." Rekla sam a njegovi ljudi su se zacudili.

"Pa onda ocekujem odgovor i to odmah." Rekao je i prisao mi blize gledajuci mi u usne.

Uhvatila sam mu ruku i sklonila je sa moje brade.
"Ne dodiruj me."
"Onda mi odgovori na pitanje ili ce biti posledica ne samo za tebe nego i za druge." Rekao je i opet se naslonio na sto.

"Da ja sam taj haker koga traze." Rekla sam a on se nasmejao.
"Lepo je to znati lepotice, a sada gospodine ja bih sifru od sefa." Rekao je i pogledao u mog sefa.

"Sifru dobiti neces, a ti kako te nije sramota da izdas svoju drzavu." Rekao mi je sa pogledom punim mrznje.
"Pre su oni mene izdali ostavivsi me na milost i nemilost neprijatelju." Rekla sam i skrenula pogled.

"Ustanite." Stefan je rekao i oboje smo ustali a on je pogledao u Markovića.
"Izvini se gospodjici."
"Sanjaj." Rekao je a onda je pistolj uperen u njega.

"Ako se ne izvinis pucam ionako mi nisi od nikakve koristi." Rekao je Stefan a ja sam gledala u pistolj nadajuci se da nece da puca.

"Ona ne zasluzuje to ionako nema koristi od nje, draze bi mi bilo da te je Nikola silovao nego da te sada gledam." Rekao je i onda je pistoli opalio i metak ga je pogodio u teme.

Vrisnula sam a Stefan me je povukao ka sebi i zagrlio me, glavu sam sakrila u njegove grudi i pocela sam da se tresem.

"Ocistite ovo ja sam u kancelariji pored i ne ulazite bez moje dozvole." Rekao je i odveo me do druge kancelarije.

Osetila sam kako me je zagrlio obema rukama i kako me polako mazi po kosi.

"Zao mi je...nisam smeo da to uradim ispred tebe nadam se da mi je oprosteno lepotice." Rekao je a ja sam se polako izmakla.

"Sta tebi tacno treba od mene pa ovo radis?"
"Ovo mi je jedino potrebno." Rekao je i prisao mi i poljubio me.

Na veliko njegovo iznanadjenje ja sam poljubac uzvratila.
Stavio mi je ruku na kukove i privukao me je blize sebi.

Polako je prekinuo poljubac i preasao prstom preko mojih usana.
"Usne su ti tako mekane da se ne bih odvajao od njih ali moram da pozurim i da nestanem, samo se nadam da ces poci sa mnom." Rekao je a ja sam se iznenadila.

"Da podjem sa tobom? Zasto?"
"Jedina si zena sa kojom sam imao ovakav osecaj i zelim te pored sebe, ako osecas isto kreni sa mnom a ako ikada prekines da osecas bilo sta necu te sprecavati da odes." Rekao je i spustio ruke sa mojih ledja na moju zadnjicu.

"Hej! Ne spustaj ruke nize!" Rekla sam a on me je privukao sebi.
"Sto? Smeta ti?" Sapnuo mi je na uvo.
"Ne samo zelim da sacekam dok ne pobegnemo odavde." Rekla sam a on je iznenadjen.

"Krenuces sa mnom?"
"Ja bih ali ako si se ti predomislio..." Pocela sam da ga zadirkujem.

"Ne! Nikako! Naravno da ides sa mnom, sad hajde da vidimo jel su moji ljudi zavrsili sa sefom." Rekao je i poljubio me na brzinu.

Beg od svegaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant