Odveo me je do sefa drzeci me za ruku.
U sobi sa sefom je jedan haker koji se muci sa otvaranjem sefa."Koliko jos Mateja?" Stefan je pitao i ovaj je pogledao i kada je video da drzimo ruke brzo je skrenuo pogled.
"Brava je jaka i nece da se otvori ne znam zasto!" Rekao je iznervirano a ja sam prisla kompjuteru i savila se da vidim sta je pokusao da uradi.
Osetila sam Stafanovu ruku kako sa mojih ledja klizi sve nize.
"Jos malo nidze i dobices samar." Rekla sam i on se zaustavio i brzo me okrenuo i privukao sebi."Usudila bi se da me udaris?"
"Ako ti nesto kazem ocekujem da to postujes."
"U redu, izvini." Rekao je a Mateja se nasmejao."Sta je smesno?" Oboje smo pitali.
"Ovo je prvi put da njega cujem da se izvinjava." Rekao je a ja sam se nasmejala i opet naslonila na sto i pogledala u kompjuter."Normalno da nece da radi, trebao si da pokusas sa trijalnim putem tako bi se sef otvorio bez sifre."
"Ako to uradim aktivirace se alarm i policija ce biti obavestena." Rekao je a ja sam se nasmejala.
"Ne ako znas sta radis, mogu li?" Pitala sam i pokazala ka tastaturi a on je pogledao u Stefana.
"Ona je haker koga FBI trazi tako da ce otvoriti sef 100%, hajde ustaj da ona sedne." Rekao je a Mateja je ustao a Stefan me je uhvatio za ruku i seo u stolicu povukavsi me kod njega u krilo.
Pogledala sam ga a on je ruke stavio na moje kukove.
"Ja bih da sednem u stolicu a ne kod tebe u krilo."
"Stolica je tvrda pa sam mislio da ce ti biti udobnije." Rekao je a ja sam prevrnula ocima i krenula da kucam po tastaturi."Samo jos par momenata..." Rekla sam i pogledala u nesto sto je Mateja promasio.
"Da li da otvaram i tajni sef ili?" Pogledala sam sa osmehom a Stefan me je gledao sa otvorenim ocima."Ima dva sefa?"
"Da, i jel da ga otvaram?"
"Naravno." Rekao je i ja sam ukucala jos par stvari."Sta to radis? Nikada nisam video ovakav program." Mateja je rekao.
"Zato sto sam ga ja izmislila pre 4 godine da bih sebi zivot spasila." Rekla sam a Stefan me je pogledao."Kako to mislis?"
"A kako ti mislis da sam pobegla od svih njih, rodjena drzava me je prodala neprijatelju i ja sam morala da nestanem i da pobegnem od svih." Rekla sam."Ii gotovo!" Rekla sam i kliknula enter i odjednom se sef sirom otvorio.
"Svaka cast lepotice." Rekao je i poljubio me na brzinu.
"Pocnite da pakujete sve!" Rekao je i njegova 4 momka su pocela sve da pakuju."Kako planiras da bezimo?" Pitala sam.
"Trazili smo helikopter da nam se doveze na krov." Rekao je i onda su svi prisli i doneli torbe pune novca."Hajdemo na krov!" Stefan je rekao i svi smo otrcali na krov gde ce nas cekati spreman helikopter.
Popela sam se uz Stefanovu pomoc zbog stikli.
Cim smo izasli na krov pocela je pucnjava.
Iz helikoptera su pucali na nas."Pucaj!" Stefan je rekao i oni su poceli da pucaju nazad.
"Pazi gde pucas to nam je jedini nacin za beg." Rekla sam i oni su klimnuli glavama.Helikopter je sleteo j iz njega je izaslo 4 policajca i pilot.
Brzo su ih onesposobili i mi smo dotrcali do helikoptera."Vozaca ste onesvestili!" Rekla sam a oni su se pogledali.
"Jel umes da vozis ovu masinu?" Pitao me je Stefan.
"Pomoli se Bogu da se secam." Rekla sam i usla na pilotovo mesto.Pored mene, na mesto kopilota, je seo Stefan a ostala 4 su seli pozadi.
"E sad se drzite cvrsto i pomolite Bogu." Rekla sam a svi su me pogledali.
"Valjda nisi zabiravila da vozis? Nemoj da nas pobijes!" Rekao je jedan ove 4.
"Nisam zaboravila ali ste malo ostetili helikopter." Rekla sam i pokrenula ga."Drzite se!" Rekla sam i uzletela dok su se svi molili Bogu i drzali cvrsto.
Odjednom se culo pucanje sa krova, to mora da su ovi sto su bili u nesvesti.
Krenula sam da podignem helikopter kada sam osetila bol u desnoj butini.
ESTÁS LEYENDO
Beg od svega
RomanceJelena Stošić je jedna od najboljih radnica u celoj menadzerskoj firmi, koja je posle par godina u vojsci i haosa koji je videla u Avganistani odlucila da se skrasi. Ali njena proslost je sustize posto je FBI i razne organizacije traze. Uspeva da i...