*Stefanova perspektiva*
Izasao sam iz auta i krenuo pravo u bar i do Jelene.
"Pa sta ces da uradis sad kad neces da se vratis kod njega?" Taj tip ju je pitao.
"Iskreno...nemam pojma, verovatno cu otici u hotel imam svoje racune u banci tako bar sa novcem nemam problema." Rekla je i popila neki koktel.
"Kako si jos svesna, toliko si popila da se meni vrti u glavi. Ja sam popio 4 case i vec me hvata a ti si najmanje 8 popila."
"Mene alkohol ne hvata tako lako, treba ti mnogo alkohola da bi mene napio ali i ja vec osecam da me hvata. A i popila sam 11 pica a ne 8." Rekla je i popila jos jednu.
"Samo mi nemoj reci da si autom dosla." Rekao joj je.
"Jesam, zato cu odsesti ovde u hotelu." Rekla je i pozvala konobara.
"Da platim." Rekla je i konobar joj je prisao, izvadila je karticu ali sam ja bio brzi.
Dodao sam mu karticu a ona se okrenula i pogledala me.
"Sta trazis ovde?" Pitala me je.
"Dosao sam da razgovaramo." Rekao sam joj a konobar mi je vratio karticu.
"Ja mislim da te ceka verenica pa sa njom razgovaraj." Rekla je i ustala.
"Nije mi ona verenica." Rekao sam a ona me je pogledala.
"Nosi se Stefane, ja sam ovde sa drugom tako da bih te molila da me ostavis na miru." Rekla je i okrenula se ka onom momku i sela na drugu stolicu.
"Jelena daj samo hocu da razgovaramo, samo me saslusaj molim te." Rekao sam a ona me je samo pogledala i okrenula glavu.
Uzela je telefon od ovig lika i nesto ukucala u njega.
Ustala je i poljubila ga na blic a ja sam je brzo povukao.
"Sta radis to?!"
"Nije tvoj problem, vidimo se Marko." Rekla je i krenula ka autu."Ako te vidim blizu nje ubicu te jel ti jasno?" Rekao sam a on je samo klimnuo glavom.
Okrenuo sam se i otrcao za njom, stigao sam je tacno kod auta.
"Stani! Saslusaj me samo!" Rekao sam i povukao je ka sebi.
Ruke su mi oko njenog struka a njene ruke na mojim grudima.
"Saslusaj me, molim te..." Rekao sam tiho.
"Sta da slusam?! Izgovore ili lazi! Kako te nije sramota?! Doveo si me ovde a imas verenicu! Ko zna mozda i dete imas jebote! Sa tobom se nikad ne zna! Do sada verovatno imas toliko zena i dece da mozes vojsku da napravis!" Prodrala se a ja sam je samo drzao uz sebe.
Krenula je da me udara u grudi da je pustim a kada je nisam pustio udarila mi je samar.
Zacudio sam se i pogledao je, a ona me je gledala sa bolom u ocima.
"Kako te nije sramota da me pogledas u oci?" Pitala me je a suza joj je kanula.
"Nije mi verenica! Sa njom sam spavao pre nego sto sam tebe upoznao. Nemam ni dece ni zena ni verenica. Ona je sa mnom bila zato sto sam joj placao, nisam imao devojaka nikada zato sto se nisam vezivao. Kako ne shvatas da te volim jebote!" Rekao sam a ona me je samo gledala.
"Lazes...kako da ti verujem kada placas kurve da spavaju sa tobom i kada se tako ponasas."
"Kako se ponasam?!" Pitao sam je i prisao joj.
"Kao kriminalac i idiot." Rekla je.
"Pa jesam idiot zato sto sam mislio da si drugacija od ostalih kurvi sa kojima sam bio ali izgleda da sam pogresio." Rekao sam a ona je prebledela.
"Znaci to sam ja za tebe...kurva. Svaka cast gospodine svaka cast...razocarao si me kao nikada, vise nego kada si ubio coveka ispred mene." Rekla je a ja sam udario auto.
"Zazalio sam sto sam ikada i bio sa tobom! Bolje bi mi bilo da sam kurvu neku doveo sa mnom a ne tebe!"
"E pa ti onda dovedi kurvu a na mene slobodno zaboravi, ovo je tvoje." Rekla je i dala mi kljuceve od auta.
Okrenula se i zaustavila taksi, okrenula se i pogledala me jos jednom i video sam joj suze na obrazima.
Skrenula je pogled i usla u taksi, uleteo sam u auto i krenuo za njom.
ESTÁS LEYENDO
Beg od svega
RomanceJelena Stošić je jedna od najboljih radnica u celoj menadzerskoj firmi, koja je posle par godina u vojsci i haosa koji je videla u Avganistani odlucila da se skrasi. Ali njena proslost je sustize posto je FBI i razne organizacije traze. Uspeva da i...