"Stefane ako mi i u jednom trenutku pustis ruku ubicu te!" Rekla sam i sela na sediste.
"Necu ti pustiti ruku obecavam ti." Rekao je i zatim seo pored mene.
Uhvatio me je za levu ruku i ja sam se odmah opustila.
"Krecemo!" Rekao je vozac i odmah je krenulo brzo.
Vrisnula sam a Stefan me je samo drzao cvrsto.
"Ne brini tu sam lepotice." Rekao je i ja sam se osmehnula.
"Hvala." Rekla sam i pocela da uzivam u voznji.Nakon voznje smo ustali i ja se jos nisam usudila da pustim Stefanovu ruku.
"Hajde dodji da sednemo malo." Rekao je i seo na klupu.
Ja sam sela pored njega i stavila glavu na njegovo rame.
"Jesi li dobro?" Pitao je zabrinuto.
"Da naravno, voznja je bila super ali sam se ipak malo uplasila." Rekla sam i uhvatila ga za ruku."Jelena?" Pitao je i poceo da se igra sa mojom rukom.
"Hm?""Volim te." Rekao je i ja sam se nasmejala.
"I ja tebe." Rekla sam tiho ali je on svakako cuo."Hajde idemo jos malo da prosetamo pa imam jos jedno iznenadjenje." Rekao je i onda smo ustali.
Krenuli smo da setamo ka plazi kada su dva lika prosla pored nas.
"Au brate ja bih ovu jebo." Jedan je prokomentatisao i Stefan je cuo.
U sekundi se okrenuo ka njima a oni su gledali u njega.
"Koga ces ti bre?!" Pitao je iznervirao i udario ovog sto je rekao to.
"Stefane prekini!" Rekla sam i uhvatila ga za ruku i on se polako smirio.
"Kakva picka, pa zar devojka da te kontrolise." Rekao je ovaj drugu.
"Koga ti vredjas majmune jedan!?" Povikala sam i krenula ka njemu ali je Stafan obavio svoje ruke oko mog struka i podigao me.
"Nije vredan lepotice." Stefan je rekao.
"Ma koga ce on to da naziva pickom!? Pa sad cu ja da ti pokazem ko je picka smarade jedan!" Rekla sam a Stafan me je i dalje drzao u vazduhu.
Ova dvojica su se brzo pogledali i pa onda pogledali u nas.
"Brate ajmo mi odavde." Prvi je rekao.
"Ajmo!" Drugi je odgovorio i odmah su otrcali."Sada me mozes spustiti." Rekla sam i on me je vrlo nezno spustion na zemlju.
"Izvini, samo nisam hteo da ubijes nekog." Rekao je i ja sam se nasmejala.
"Pa nisi ni ti bio nesto mnogo bolji." Rekla sam mu a on je pogledao na sat.
"Hajde sad ce to iznenadjenje." Rekao je i odveo me na obalu plaze.
Vec je noc i vrlo je mracno tako da se slabo vidi.
Ne razumem sta radimo ovde po ovolikom mraku."Hajde sedi pored mene." Rekao je i seo na pesak a ja odmah pored njega.
Naslonila sam glavu na njega a njemu nimalo nije smetalo."Gledaj u nebo." Rekao je i ja sam polako podigla pogled.
Odjednom je krenuo da leti vatromet na sve strane i sve izgleda prelepo.
Svaka boja se oslikala na nebu i sve se vidi tako savrseno.
"Prelepo je..." Rekla sam a on se blago nasmesio.
"Da ali ima jedna stvar koja je meni lepsa cak i od vatrometa." Rekao je."Pa koja je to stvar?" Pitala sam ga zacudjeno.
"Ti lepotice." Rekao je i ja sam se nasmejala."Hvala ti na ovome." Rekla sam i poljubila ga u obraz.
"Drago mi je da si uzivala i nadam se da ti se danas sve svidelo." Rekao je i zagrlio me kako bi me povukao blize sebi.
"Danasnji dan je bio savrsen i ne bih ga menjala ni za sta. Ovo je bilo prelepo iskustvo i savrseno vreme provedeno sa tobom."
Gledali smo kako svaki vatromet izglece i rasprsava se, i sve to dok nisu svi bili ispaljeni.
"Hajdemo." Rekao je i onda smo usli u auto.
Vozio je sve do kuce a ja sam bila vrlo pospana i malo mi je hvalilo da zaspim.Nisam ni primetila kada se parkirao vec tek kad me je uzeo u narucje i poceo da nosi.
Odneo me je do moje sobe i spustio na krevet a zatim poljubio u celo.
"Laku noc lepotice." Rekao je i izasao a ja sam odmah zaspala.
BẠN ĐANG ĐỌC
Beg od svega
Lãng mạnJelena Stošić je jedna od najboljih radnica u celoj menadzerskoj firmi, koja je posle par godina u vojsci i haosa koji je videla u Avganistani odlucila da se skrasi. Ali njena proslost je sustize posto je FBI i razne organizacije traze. Uspeva da i...