20.poglavlje

1.1K 30 2
                                    

5 godina kasnije

"Petre dodji ovamo!" Stefan je rekao jureci naseg petogodisnjeg sina Petra po snegu.
"Necu, uhvati meee!" Petar je rekao je i krenuo jos brze da trci.

"Mamaaaaa! Reci tati da hocu da se igram!" Petar je poceo da me zove u pomoc.

"Hajde da jedes a onda cemo svi zajedno da se igramo, jel moze?" Pitala sam ga a on je sav mokar dotrcao do mene a Stefan odmah iza njega.

"Moze!" Rekao je i utrcao u sobu da se presvuce mokru odecu.

"Kako ga tako lako ubedis da udje u kucu? Ja ga jurim vec pola sata po celom imanju." Stefan je rekao i seo u najblizu stolicu.

"Lepo, samo moras da igras po njegovim pravilima. Ako hoce da se igra reci mu da ce moci posle rucka i da cemo mu se pridruziti." Rekla sam.

"Znaci posle jos trcanja za mene?" Pitao je a ja sam se nasmejala i sela kod njega u krilo.

"Nije valjda da si ostario?" Pitala sam sa malim smeskom.
"Molim?" Rekao je i ustao sa stolice drzeci me u narucju.

"Nije lako juriti pola sata za detetom." Rekao je.
"A lako je drzati mene?" Pitala sam a on se nasmesio.

"Tebe cu moci da drzim i kad budem imao 60." Rekao je i poljubio me.
"Eww prekinite!" Culi smo Petra a Stefan me je polako spustio.

"Tako ces i ti kad porastes sa svojom devojkom." Stefan je rekao.

"Pa sta! Moju mamu samo ja mogu da grlim i ljubim! Jel tako mama?" Pitao me je i dotrcao do mene a ja sam ga podigla i zagrlila.

"Pa ja sam tvoja mama ali sam i tatina zena, zar ne mislis da bi bilo malo nepravedno da me ti grlis a tata ne?"

"Nije nepravedno! Ti si samo moja mama i ja cu da te grlim!" Rekao je a ja sam se nasmejala.

Stefan je brzo prisao i poljubio me na blic a Petar ga je besno pogledao i isplezio mu se.

"Nemoj da ljubis moju mamu!" Rekao je i poljubio me u obraz.
"Mama hoces da me poljubis?" Pitao je u inat Stefanu.

"Naravno srce mamino." Rekla sam i poljubila ga u obraz a on je pogledao u Stefana i nasmesio se.

"Ja sam dobio poljubac a ti ne!" Rekao je podsmehivajuci mu se.

"E pa ja sam sad ljut na vas." Stefan je rekao u sali i okrenuo glavu.

"Mama jel tata stvarno ljut?" Petar je pitao.
"Mislim da i tati treba poljubac, hajde idemo zajedno." Rekla sam i otisla do Stefana koji se pravio da je ljut.

"Tata! Mama kaze da i tebi treba poljubac." Petar je rekao a Stefan ga je uzeo u narucje.

"I ja tako mislim." Stefan je rekao a Petar ga je poljubio.
"Evo!" Petar je rekao.

"A od mame?" Stefan je pitao a Petar je izgledao kao da dobro razmislja.
"Dobro, ali samo ovaj put!" Rekao je a ja sam prisla i poljubila Stefana.


Petar

Petar

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.
Beg od svegaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant