Celý den jsem seděla v autobuse, a i když byla přestávka nikam jsem nešla. Přemýšlela jsem. Přemýšlela jsem nad Zaynem. Co myslel tím, že tam chce zůstat s námi ležet? Co myslel tím jak mluvil s Tomasem a koukal se na mě? Chce mi snad něco říct? Nebo co tím do háje myslel?
Momentálně sedím sama v autobuse, pořád na stejném místě kam jsem si sedla ráno, před sebou mám talíř se špagetami, který mi přinesl Louis, abych se aspoň najedla. Ale já se jich ani nedotkla. Všichni jsou teď venku. A já sedím sama v autobuse.
Přemýšlím jaké by to bylo, kdyby tady byla máma, jaké by to bylo kdyby jsem se měla komu vyzpovídat a vyplakat na rameni? Vážně nesnáším Zayna, zabil mi mámu! To on za to může! Začnou mi téct slzy.
"All," ozve se za mnou až sebou cuknu a otočím se.
"Ano Loui?" pousměji se a rychle setřu slzy.
"Co se děje? Od rána jsi s nikým nemluvila, nevystoupila z autobusu. Vůbec, ani jsi se nehnula z místa. Jen sedíš a... ty brečíš? All co se stalo?" sedne si vedle mě a obejme mě.
Schoulím se do klubíčka a začnu brečet na plno. Máma mi chybí, tak strašně moc!
"All, řekni mi to," zašeptá Louis a hladí mě po zádech.
"Ne... Nemůžu," zavzlykám, určitě tu jsou kluci.
"Ale můžeš, kluci jsou venku," odpoví jako by mi četl myšlenky.
"Chy... chybí mi. Máma mi chybí," odpovím po chvilce a rozbrečím se ještě víc.
"All, no tak neplakej. Bude to dobrý, uvidíš," obejme mě silněji a dá mi pusu do vlasů.
"Loui, ne! Už nikdy to nebude dobrý, už nikdy tady nebude."
Chvíli bylo ticho, asi nevěděl co říct. A já už nic říkat nechtěla, byla jsem schoulená a brečela.
"Víš co! Pojď jdeme ven. Ty se převlíkneš, přestaneš brečet a jdeme se někam projít, ukážu ti tady jedno místo," rozhodne po chvilce. Vstane a mě tahá taky na nohy.
"Vždyť za chvíli jedeme dál," snažím se mu odporovat.
"Nejdeme, máme první koncert, budeme tu dva dny," začne se smát a táhne mě do "ložnice". Otevře můj kufr a hledá oblečení.
"Tak dobře, běž si hodit rychlou sprchu, já ti vyberu něco sexy na sebe," při téhle větě se na mě ušklíbne.
"A pak spolu někam půjdeme." Rozhodne přesvědčeně i za mě, takže nemám na výběr. Z malého kufru si vezmu spodní prádlo a jdu do sprchy. Pustím na sebe ledovou vodu, to teď nejvíc potřebuji. Rychle se umyji, vlasy si jen namočím. Vylezu ze sprchy, natáhnu na sebe spodní prádlo a podívám se na odraz v zrcadle.
"Dobře, udělej se sebou něco," řeknu sama sobě a popadnu hřeben. Vlasy si jen rozčešu a ani je nesuším, venku je jak jsem si všimla moc hezky. Obličej si natřu krémem, pak si dám korektor na kruhy pod očima. Řasy párkrát přejedu řasenkou a dám si rudou rtěnku.
"Loui? Podáš mi to oblečení?" z koupelny natáhnu jen ruku, aby mě neviděl ve spodním prádle.
"Jo, tady to máš. Sice to není sexy, ale je to hezký a venku je stejně teplo." Ještě, že tak. Nechci vidět co by mi vybral. ( http://www.polyvore.com/cgi/set?id=140945275 ) Co? Musel vzít ty nejkratší kraťasy? A crop top? Dobře, za postavu se stydět nemusím, taky na ní pěkně makám, ale nerada nosím ve společnosti crop top, ráda je nosím jenom doma nebo mezi známýma.
Nakonec jsem si to oblékla a musím uznat, že Louis má dobrý výběr. Dokonce mi to i slušelo.
"Tak jo, kam mě chceš vzít?" vyjdu z koupelny směrem k němu. Už bylo dost lítosti, tyhle prázdniny si užiju. I s těma blbcema, který tak nesnáším. Až na Louise.
"Wow, na tobě to sexy je," zapíská Louis a začne se smát.
"Ty jsi pako," začnu se smát taky a dám mu malý pohlavek za hlavu.
"Na jedno moje oblíbené místo, vždycky když jsme tu a chci být sám nebo máme před koncertem tak jsem tam," usměje se na mě a chytne mě za ruku. Jen se podívám na naše ruce, potom na Louise a zase zpět.
"Tak ne no," začne se smát při pohledu na mě a pustí mou ruku. "Ale už pojď."
Venku bylo opravdu teplo a já byla i ráda, že mi Loui vybral toto. Než jsme šli na jeho oblíbené místo stavili jsme se na zmrzlinu, poflakovali se po parku a dělali kraviny.
Na konci parku kde už tolik lidí nebylo, Louis odbočil do malého lesíka a tál mě za sebou.
"Wow," bylo jediné co jsem ze sebe dostala, když jsme vyšli z lesíka a stáli před u řeky kde byli jezy ( http://nd01.jxs.cz/380/362/7b5fc5552f_7348295_o2.jpg )
"Já vím, je to tu nádherné, našel jsem to náhodou, když jsme tu s kluky poprvé hráli schovku," začne se smát při vzpomínce a já taky.
"Jo je to opravdu nádherné," usměji se a sednu si na kraj kamene. Sundám si boty a spustím nohy do vody. Louis udělá to samé. Chvíli tam jen mlčky sedíme a koukáme na vodu.
"Omlouvám se," zašeptá Louis.
"Za co Loui?" podívám se na něj nechápavě.
"Mi můžeme za to, že tady nemáš mámu," řekne smutně a sklopí zrak.
"Louisi podívej se na mě! Ty za to nemůžeš!" pousměji se na něj.
Ještě chvíli si povídáme. Louisovi tak zazvoní mobil.
"Ano?" zvedne to Louis a odejde opodál. "Dobře, jsem tu s All, tak mi přijdeme." Zaslechnu než mobil položí.
"Volal Zayn, že máme přijít do hotelu, potřebují něco vyřešit," vrátí se Louis a obouvá si boty. Já udělám to samé a spolu se vracíme do města a Louis mě vede k hotelu.
Tenhle den jsme si spolu parádně užili. Louis je strašně milej a hodnej kluk.
ČTEŠ
Od vraždy k lásce
FanfictionAlice Higgins, většinou jmenována jako All je 17letá, vysoká, hubená, hnědovlasá, hnědooká dívka, které zemřela matka. Má dva bratry. Mika tomu je 19. A Tomase tomu jsou teprve 3. Její otec je Paul Higgins. Ano ten Paul. Manažer One direction. Zrov...