Já jsem zmizela zpět do "obýváku" a konečně zapla notebook.
"Tomasi," zaječela jsem přes celý autobus. Z kuchyně se ozval pláč a ve mě všechno vřelo.
"To nemyslíš vážně? Děláš si ze mě srandu?" ječela jsem přes celý autobus.
"Co se stalo?" vběhli kluci do "obýváku", až na Zayna.
"Kde je Tomas?" procedila jsem skrz zuby.
"Prvně se uklidni a řekni nám co se stalo," mluvil v klidu Louis."Jak se mám do háje uklidnit, když to malý střevo mi smazalo všechny návrhy za celou střední a k přijímacímu řízení na vejšku! Jak se mám uklidnit! Víš jak dlouho jsem na tom dělala? A všechny moje práce za 4 roky jsou teď v... pryč," už jsem neječela, ale naštvaná jsem byla pořádně.
"Třeba to je někam přesunul." Podívala jsem se na Liama vražedným pohledem.
"To bylo první co jsem udělala. Nikde to tam nemám," procedila jsem skrz zuby.
"Tak já se kouknu, dřív jsem se o počítače trochu zajímal," prohodí Harry a sedne si na židli k počítači.
"Prosím, prosím, najdi to," chodím po "obýváku".
"Tak se prosím uklidni a nerozptyluj," procedil Harry.
"Promiň," pípla jsem a zastavila se v pohybu.
"Pojď sem," přitáhl si mě Louis do náruče. "On to najde," zašeptá mi do ucha a povzbudivě se usměje. Jen přikývnu.
"My si jdeme pustit film a dáme ti čas, Harry," oznámil Louis tak nějak všem a mi se odebrali vedle.
"Můžeme se přidat?" ozve se Zayn a v náručí drží ubrečeného Tomase.
Zvednu se a jdu k nim.
"Co jsi vyváděl šmudlo?" zeptám se když jej držím náručí. I když vím že neodpoví.
"Bude to v pohodě," usměje se na mě Zayn. A společně s Tomasem mě obejme.
Společně se posadíme na gauč a kluci pustili pohádku kvůli Tomovi. Ten mi pak stejně usnul na klíně tak tam pustili filmy. Byla jsem přikrytá dekou a opírala si hlavu o Zaynovo rameno.
Vynutila jsem si u kluků Kamarád taky rád, můj oblíbený. Zayn se mnou nakonec ležel pod dekou a kluci seděli a leželi kolem nás.
I když to byl můj oblíbený film, trochu jsem se začala nudit, dobrá a možná jsem věděla co má přijít za scénku. Napadl mě šílený nápad. Ruku, kterou jsem měla položenou na Zaynově hrudi, za tu dobu jsem už několikrát vyměnila polohu, jsem začala cestovat. Nejprve na jeho břicho, kde jsem přes triko obkreslovala jeho buchty, potom jsem vytáhla ruku zpět nahoru, chvíli s ni hrála jen na hrudi, ale když docházelo ke chvilce, pomalu jsem sjela z hrudi, přes břicho, do jeho "véčka", už jen po sexuální scénce v televizi a mé ruce jsem cítila, že začíná pomale nabývat na velikosti. Když ve filmu došli na vrchol, zajela jsem rukou pod tepláky, takhle mi ulehčit práci, nemá si brát tepláky. Stiskla jsem jeho chloubu a pomalým mučícím pohybem po ni přejela. Zayn se snažil zadržovat vzdechy a cokoliv jiného.
"Přestaň," sykl na mě, když jsem pomale objížděla prstem kolem lemu boxerek.
"Nebo?" ušklíbla jsem se. Ráda jsem ho provokovala a bylo to lepší než naše hádky.
"Si tě tady hned vezmu. A je mi jedno jestli tady kluci jsou nebo ne," zavrčí mi do ucha. Film mi jen napomáhal v mém škádleni. Znovu jsem pomale přejela přes okraj boxerek, potom po jeho zvětšující se bouli a nakonec ji trochu zmáčkla.
Přerývavě mi vydechl do ucha a skousl mi ušní lalůček, aby vzdech potlačil.
"Líbilo by se ti, kdybych pod tebou ležela a vzdychala tvé jméno?" zašeptám znovu a rukou vjedu pod boxerky.
ČTEŠ
Od vraždy k lásce
FanfictionAlice Higgins, většinou jmenována jako All je 17letá, vysoká, hubená, hnědovlasá, hnědooká dívka, které zemřela matka. Má dva bratry. Mika tomu je 19. A Tomase tomu jsou teprve 3. Její otec je Paul Higgins. Ano ten Paul. Manažer One direction. Zrov...