#14 Úžasná a moje

122 11 6
                                    

"Co se tady děje?" objeví se tu i Zayn.
Dobře ten tu ještě tak chyběl.
"All?" podívá se na mě nechápavě. "Hazz, zavři pusu," procedí přes zuby.
"Harry mi sem vtrhl, když jsem se převlékala. Pak přišel zbytek a teď nechtějí odejít," řeknu mu zkráceně a překřížím si ruce na prsou.
"Pojď sem," pojde spíš on ke mě a obejme mě.
"stejně už toho viděli dost," řeknu potichu, spíš sama pro sebe.
"Ven," zavrčí na kluky, kteří se teda neochotně začnou ztrácet, až na Hazzy.
"Řekl jsem ven," řekne trošku víc nahlas Zayn a podívá se na Harryho. Ten nakonec taky odejde a zavře za sebou dveře.

"Díky," špitnu, když Hazz zavře dveře.
"Nemáš zač, nikdo tě nebude očumovat," řekne s úsměvem a prohlédne si mě.
"A ty můžeš?" zasměji se, i když je mi to nepříjemné. I když co, stejně už mě viděl.
"Ano, já můžu, mám to dovolené."
"JO? A od koho?" zeptám se udiveně.
"Tak dobře nemám, ale já můžu," přistoupí ke mě a kouká mi do očí. "A stejně už jsem tě viděl, i když tohohle pohledu se nenabažím," zašeptá těsně u mých rtů a pak je něžně otře o ty moje.

Chvíli váhám, ale nakonec začnu spolupracovat. Po chvíli se Zayn odtáhne a usměje se na mě.
"Měla by jsi se obléct, za chvíli budeme na místě," krátce otře svoje rty o moje a odejde z pokoje.
Musím se smát jak sluníčko, možná že bych mu mohla dát nějakou šanci ne? Sice se trochu obávám, protože je to pro mě opravdu nové, ale myslím, že to zvládnu. Obleču si tedy svoje věci a jdu za klukama. Sedí na gauči a sledují televizi.

"Sluší ti to," pošeptá mi Zayn do ucha, když si sednu vedle něj. Jen se pousměji a zaměřím se na televizi.
Celkem mě to nudí, dávají jen zprávy. A myslím, že to nudí všechny. Liam a Louis jsou na mobilu. Harry a Niall si povídají. Jen Zayn sleduje televizi, ale nevypadá, že by ji zrovna dvakrát žral. Já ležím vedle Zayna a hraji si s lemem svetříku.
Zayn mě z nenadání chytne za ruku a hraje si s mými prsty. Nakonec skončí naše prsty propletené a Zayn se na mě jen usměje.

"Máme 10 minut," přijde do obýváku táta a za ním Tomas. Rychle pustím Zaynovu ruku, aby táta nic neviděl.
"Broučku," usměji se na Tomase a ten se za námi rozběhne. Skočí na mě a na Zayna a začne se smát.
"Copak budeme dělat? Kluci pak půjdou na zkoušku," zeptám se Tomase.

Jen pokrčí rameny a přesune se k Zaynovi.
"Čau bráško," usměje se na něj Zayn a cvrnkne mu do nosu. To Tomase rozesměje a mě taky.
"Půjdu s vámi," řekne mu Tomas a asi naráží na tu zkoušku. To ne, opravdu se mi nechce sedět dvě hodiny na zkoušce. Zayn si mého pohledu asi všimne a ruku, kterou nedrží Tomase, položí na tu mou.
"Dneska nee. Půjdeš se sestřičkou ano? A dáš mi na ni pozor," usměje se na něj Zayn a snaží se mu vymluvit jeho nápad. Tomas sice chvíli protestuje, ale po úmluvě filmového večera a zmrzliny nakonec kývne. Vděčně se na Zayna usměji.

Akorát autobus zastaví a my všichni vystoupíme.

"Takže kluci na zkoušku a tobě All napíšu. Každopádně, kdykoliv se můžete vrátit do busu," usměje se táta a popohání kluky k hale.
"Doběhnu vás," houkne Zayn a přijde ke mě.
"Co plánuješ?"
"Nevím, něco co bude bavit Tomase."
"Nejraději bych šel s vámi, ale nemůžu," zatváří se trochu smutně.
"Upaluj, mi to s Tomasem nějak přežijeme," zasměji se, jako kdybychom předtím netrávili čas sami dva.
"Umm... napíšu ti až skončíme," pousměje se Zayn a dá mi pusu do koutku úst. "Mějte se," udělá na mě roztomilý kukuč a odejde. S Tomasem mu zamáváme a vydáme se na druhou stranu, kde je centrum.

Nakonec jsem se rozhodla vzít Tomase na tu slíbenou zmrzlinu. Samozřejmě se u toho nezapomněl ušpinit, takže úžasný. Sama nevím co ty dvě hodiny dělat. Nemít sebou Tomase zajdu do obchoďáku, na kosmetiku, někam. Ale s Tomasem? Nevím.

Od vraždy k lásceKde žijí příběhy. Začni objevovat