-Ne?
Beni fark edip bana döndüler şaşkınlıkla. Ben ise sadece bir kişiye bakıyordum. Seungmin'in gözlerinin (ta içine jsjsjsj) içine bakıyordum.
Seungmin : Sen-
Hyunjin : Hwa Young! Ah tamam buradaymışsın. Hih siz ne oluyor burada be!?
Bangchan : Hwa Young-
-Bırakın.
Seungmin : Ne?
-Bırakın dedim!
Bangchan : Ama Hwa Young-
-Bırakın.
Seungmin Min Joo'yu bıraktığında yanlarına gittim. Polis sirenleri mi?
Evet yanılmadım. Polis sirenleri. Geldiler ve Min Joo'yu götürdüler. Hiç birşey yapmadım. Sevinilecek bu olay karşısında sadece kollarımı göğsümde birleştirmiş izliyordum. Polisler gittiğinde hemen herkes başıma toplandı.
Seungmin : Hwa Young-
-Sadece birine güvenmek istemiştim Seungmin. Ve özgür olmak. Sahiplenilmemek. Bu bu kadar zor mu!? Zor. Zormuş. Bunu anladım.
Seungmin : Adının anlamı gibi çok güzelsin Hwa Young. Çok tatlısın utanıp başını eğmen çok tatlı. Her hareketini seviyorum Hwa Young. Bana kızmanı , utanmanı, yemek yemeni , sakarlıklarını , şaşırmanı , sevinmeni. Aklına gelebilecek herşeyi.
-Ama ama-
Seungmin : Sorun değil Hwa Young. Bende uzaktan severim.
-Seungmin sen ciddi miydin?
Seungmin : Evet.
Arkasını dönüp bir iki adım attı ama koşup ona sarıldım. Ellerimi karnında birleştirdim. Ellerimi tuttu.
Seungmin : Seni seviyorum güzellim~
-Uhh sanırım sanırım-
Beni kendine çevirdi ve ellerimi tutup merakla gözlerimin içine bakmaya başladı.
Seungmin : Sanırım ne?
-Sanırım bende sana karşı boş değilim.
Jeongin : Ohooo şimdi mi fark ediyorsunuz ben taaa ilk günden anlamıştım.
Hyunjin : Bende!
Han : Hayır kıt beyinli senin geri zekan bunu anlamaya yetmez bu gerçek aşk!
Hyunjin : Asıl senin yetmez hatta senin beynin yok.
Seungmin : KESİN LAN SESİNİZİ ŞURADA AĞIZ TADIYLA MUTLU DA OLAMIYORUZ!!!!!
-Uhh sakin ol Seungmin~
Seungmin : Sen istersinde olmaz mıyım!?
Kıkırdadım. Jeongin yanıma gelip kolumu dürtüp kulağıma fısıldadı.
Jeongin : Noona lütfen hemen evlenin bebek sevmek istiyorum!
-Aa aaa sende iyice koca karı çıktın Jeongin! Ayıp!
Seungmin : Ne dedi ki?
-H-hiç b-bişi.
Jeongin : Çoçuk-sşdmlendkdjsşzşksms ya-lsmdlmsdidödşğ. Yah noona çeker misin ellerini!?
-Sus Jeongin sus!!!
Bangchan : Sanırım çocuk ne zamana demek istedi.
-Sağol Bangchan çok yardımcı oldun!
Bangchan :Ne demek yenge vazifemiz!
-Yenge? Yenge!?
Hepsi birden kahkaha atmıştı. Ama bir dakika bu kadar mutluluk fazla değil miydi?
Birşeyi unuttuk.
Annem...
Mal ananı unuttun ananı o senin anan yani sjjsjsjsjsjsjsj.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum
Ehm yorumlarınıza bayılıyorum yaNeyse kendinize iyi bakın ballar
Ah bu arada oy atanların hepsini takip ettim varsa kitaplarını okudum oyladım yorumladım. Yani sizde ehe şey yani ehe anladınız siz o işi.
(Sen anan yani jsjsjsj)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kapımızdaki Kız / Seungmin {Tamamlandı}
FanfictionBir kız bu kadar acı çekmemeliydi ona acımıştık acımıştım...