...14...

607 56 17
                                    

Seungmin'den....

Anneme göz kırptığımda hemen anlamış ve benim uykum geldi siz izleyin diyerek uyumaya gitmişti. Gidip bir cips ve iki kola aldım. Battaniye de getirdim. Hwa Young ise olacaklardan bihaber kenarda oturuyordu. Herşeyi hazırladım. Filmi de açtım ve battaniyeyi üstüme çektim. Hwa Young'u da omzuma yasladım. Ben çekmeseydim geleceği yoktu. Kkkkkk~

Film başlamıştı. Sadece birinci dakikadaydık ve omzum acımaya başladı. Hwa Young strese girmiş olacak ki omzumu sıkıyordu. Bir anda korkunç bir sahne geldiğinde Hwa Young bana sarılacak sandım ve kollarımı açtım.

İç sesim : Gerizekalı beyinsiz film mi çekiyoruz burda!?

Hwa Young elindeki kola şişesini bana fırlatmıştı.

Hwa Young : Kapat şunu kapat şunu kapat şunu!!

Seungmin : Ah başım!

Hwa Young : A şey özür dilerim bir an korktum da.

Hwa Young'tan....

Bilerek yaptığını anlamıştım. Ben de ona dersini verecektim. Korkunç bir sahne çıkınca bütün oyunculuğumu konuşturup harekete geçtim. Öncelikle beni kandırmaya çalıştığı için kafasına kola şişesini attım. Sonra ise korkmuş gibi yaptım ve tepinmeye başladım. Her ona vurduğumda tamam tamam diyor ve telaşlanıyordu. Daha fazla onun bu komik haline dayanamadım. Ve rolü bozup hunharca kahkaha atmaya başladım. Bana şaşkın şaşkın bakıyordu şapşal. Elimi başına koydum ve okşadım. Acıtmış olmalıydı.

- Benim şapşal sevgilim. Sen beni aptal mı zannettin?

Seungmin : Ah şey sen anladın o zaman.

-Tabiki!

Elini ensesine götürüp başını eğdinde bir süre baktım sadece. Sonra sarıldım ona. Şaşırmıştı. Sanırım azar yiyeceğini sanıyordu.

-Neden şaşırdın istediğin bu değil miydi?

Seungmin : Ah şey evet evet buydu...

O da bana sarıldı. Daha güzel bir film açtık ve izlemeye başladık. Saat çok geç olduğunda uykum gelmişti ve filmin yarısında...

Seungmin'den....

Filmin yarısında uyuyakalmış başını omzuma yaslamıştı. Saçları önüne gelmişti. Saçlarını geriye ittirip ona baktım. Adı gibi tam bir "güzellik" ti.

Filmi kapattım ve onu kucağıma alıp odasına götürüp yatırdım. Üstünü de örtüp çıktım.

Hwa Young'tan...

Anne!

Neredesin?

Seni çok özledim!

"Bende seni çok özledim"

'Asla mutlu olamayacaksın!'

Hayır yapma!

Anne!

"Kızım!"

ANNE!

Yapma!

"Kızım..."

Annem...

'Senide bulacağım!'

Hayır!

'Asla mutlu olamayacaksın!'

- Hayır yapma!!!!

Seungmin : Hwa Young iyi misin ne oluyor!?

-Annem.

Seungmin : Ne?

-O adam onu öldürdü. O adam.

Seungmin : Ne diyorsun o adam kim?

-Babam.

Seungmin : Tatlım sadece kötü bir rüya görmüşsün korkma.

Ağlamaya başladım. Çok korkmuştum.

Seungmin yanıma gelip bana sarıldı. Bir süre öyle kaldık.

Seungmin : Daha iyi misin?

Kafamı olumlu anlamda salladım. Tam kalkacakken onu tutup durdurdum. Konuşmadım. Sadece gözlerimle ona kal dedim. Beni yalnız bırakma dedim..

Seungmin : Tamam seni yalnız bırakmayacağım korkma tamam mı ben hep yanındayım~

Başımı göğsüne yasladığımda rahatlamıştım. Sanki varlığı huzur veriyordu insana. Ya da sadece bana. Ama kesinlikle kaynağı oydu. Teşekkürler Seungmin.

Seungmin : Uyudun mu?

-Hayır.

Seungmin : Hadi uyu çok geç oldu. Hem yarın sana bir sürprizim var.

-Neymiş o?

Seungmin : Hadi ama adı üstünde sürpriz!

-Uhh peki.

Seungmin : Tatlı rüyalar tatlım~

-Sanada sevgilim~~




Bu bölümde burada biter. Ehm zahmet edinde oy verin canım böyle olmaz ki aaa aaaaa tıch tıch tıch tıch tıch tıch tıch tıch tıch tıch!

Kapımızdaki Kız / Seungmin {Tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin