Kahvaltı sofrasına oturmuş yemeklerimizi yiyorduk. Ama içimde beni rahatsız eden bir his vardı.
-Anne bu böyle olmaz.
Annem : Ne ne olmaz kızım?
-Ben böyle evde oturarak yapamam çalışmamız lazım bizim.
Annem : Ah şey aslında haklısın kızım. Ama sen değil Seungmin çalışsın.
-Nedenmiş o?
Seungmin : Sen dayanmazsın da ondan yorulursun hemen.
-İddiaya var mısın?
Seungmin : Varım neyine?
-Bie hafta kölesi olacak kaybeden kazananın
Seungmin : Varım derim!
Biz sofradan kalkıp konuşa konuşa ilerlerken arkadan annem seslendi.
Annem : Ama çocuklar bu-
-Görürsün bak ben kazanacağım!
Seungmin : Hiçte bile ben kazanacağım!
-Hı hı göreceğiz onu Seungmin bey!
Seungmin : Göreceğiz de önce iş bulamamız gerekmiyor mu?
-Ah evet evet önce iş bulmalıyız!
Seungmin : Hadi git hazırlan hemen dışarı çıkıp ilanlara bakalım.
-Gittim bile!
Odama koşarak girdim. Çok mutluydum. Önce Seungmin'in bana aldığı ayıya sarıldım ve yanağından öptüm. Sonra da hemen üstümü değiştirdim.
Birlikte güle oynaya evden çıktık. Sanırım umutluydum. İçimden bir his doğru yoldasın diyordu. Kesinlikle garsonluk gibi ucuz işler bakmıyorduk. Ben kendime aşçılık bakıyordum. Seungmin ise muhasebe okuduğu için muhasebe işlerine bakıyordu. Bir lokanta da ilan vardı. Gördüğüm gibi Seungmin'i elinden tutup o tarafa sürükledim. İçeri girip ilanı sordum. Ve bir deneme yaptık. Yemeği yapıp önlerine koyduğumda çok heyecanlanmıştım. Ama olumlu yanıt alınca heyecanımın hepsi sevince dönüşmüştü. Seungmin'e sarıldım.-Beğendiler beğendiler yaşasın!
Seungmin : Tebrik ederim sevgilim~
Yarın sabah işe başlayabileceğimi söylediler ve oradan ayrıldık.
Yaklaşık 1.5 saatin sonunda Seungmin'e muhasebe işi bulabilmiştik. Bir kaç soru sorup kabul etmiştiler hemen. İkimizinde maaşı az değildi. Ve yükselme şansımız vardı. Ben şef olabilirdim. Şuan sadece yeni başlayacak bir aşçıydım. Şef bir üstüydü. Birde baş şef vardı tabi. Seungmin'in ise masa başı ve sekretet olarak vardı. Yani özel. Güle oynaya eve döndük. Annem de çok sevinmişti. Çok yorulmuştuk ama. Odama gidip biraz dinlenmeye karar verdim. Uhh sanırım uyuyakalacağım...
Seungmin'den...
Ona bakınıyordum evde. En sonunda odası aklıma gelmişti. Aptal kafam! Kapısını tıklattım ses yoktu. Önce gözlerimi kapattım sonra kapıyı açtım. Ses yoktu. Gözlerimi açtığımda uyuyakalmış olduğunu gördüm. Yanına uzandım ve onu izlemeye başladım. Çok tatlıydı. Her hali tatlı ve güzeldi. Ona bayılıyordum...
Sanırım bende çok yorulmuştum. Azıcık kestirsem sorun olmazdı herhalde hım?Bilmem olur mu ki?
Ehm oy ve yorumlarınızı heyecanla bekliyorum. Destekleriniz için sağolun. Sizi seviyorum ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kapımızdaki Kız / Seungmin {Tamamlandı}
FanficBir kız bu kadar acı çekmemeliydi ona acımıştık acımıştım...