❀ the red death

301 75 277
                                    

» okumaya başladığınız tarihi alabilir miyim?

» okumaya başladığınız tarihi alabilir miyim?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ayrıca bol bol yorum istiyorum.

Dağlarda büyük bir kalede yaşayan Karina adında bir prenses vardı. Hizmetkarları ve saraylıları, her hevesine katıldı. Kalenin yüksek taş duvarları vardı ve etrafı derin bir hendekle çevriliydi. Girişte devasa demir kapılar ve kapının üzerinde devasa bir portkulli vardı.

Prenses ülkeyi kasıp kavuran korkunç bir veba olduğuna dair söylentiler duydu. Buna Kızıl Ölüm adını verdiler. Hastalık son derece bulaşıcıydı ve bütün kasabalar tek bir gecede yerle bir edilmişti.

Enfekte olanlar ani baş dönmesiyle birlikte, keskin ağrılarda yaşadı ve ciltleri kırmızı bir kızarıklık olarak patladı. Sonra dakikalar içinde gözlerinden, burunlarından ve ağızlarından kan dökülmeye başlayacaktı, ta ki dayanılmaz bir acı içinde kıvranıp ölünceye kadar.

Veba yaklaşırken prenses yüz arkadaşını kalesine sığınmaya ve ona eşlik etmeye davet etti. Kapıları kilitledi, pencereleri kilitledi ve herkesi dışarıda tutmak için portkullileri indirdi. İçeride prenses ve misafirleri güldüler, dans ettiler ve güldüler, duvarların dışındayken zavallı insanlar acı çektiler ve Kızıl Ölüm hiddetlenirken onlar öldüler.

Konuklarını eğlendirmek için Prenses Karina bir maskeli balo düzenlemeye karar verdi. Hizmetçilerine, özellikle balo için yedi odayı yeniden dekore etmelerini emretti. İlk oda zeminden tavana maviye boyandı. İkincisi pembe, üçüncüsü yeşil, dördüncü turuncu, beşinci beyaz ve altıncı mordu.

Yedinci oda tamamen siyahtı. Duvarlar ve tavan siyaha boyandı. Yerdeki halı siyahtı. Duvarlardan sarkan perdeler siyah satenden yapılmıştı. Tüm mobilyalar siyah kadife ile döşenmişti.

Duvarlardan birinde, yüksek ve tekdüze bir tıklama sesi çıkaran, yavaşça ileri geri sallanan sarkaçlı büyük siyah bir saat vardı. Her saat, saat çalar ve bir zilin çalması gibi bir dizi yüksek sesli klanlar çıkarırdı.

Odaların hiçbirinde ışık yoktu. Her odadaki tek aydınlatma, tüm duvarlara titreyen gölgeler bırakan şöminede alevli bir ateşten geliyordu. Yedinci odadaki ateş ışığı, duvarlara öylesine tuhaf ve korkutucu gölgeler bıraktı ki, misafirlerin çok azı içeri girecek kadar cesurdu.

Maskeli balo mavi salonda başladı ve tüm konuklar eğleniyordu. Herkes maske takıyordu. Konuklar dans ederken müzisyenler neşeli şarkılar çaldı. Yemekleri yediler ve kendileri için soflara serilen şarabı içtiler.

Saat saate vurduğunda, müzisyenler çalmayı bırakırdı, konuklar dans etmeyi bırakırdı ve herkes ayağa kalkıp çınlama canını dinlerdi. Çalan zilin yankısı söndüğünde, konuklar bir sonraki odaya geçecek ve şenlik yeniden başlayacaktı.

Gece ilerledikçe, kendilerini siyah odaya girerken bulana kadar mavi odadan pembe odaya, yeşil odaya, turuncu odaya, beyaz odaya ve mor odaya geçtiler.

Gece yarısı saat on ikiyi vurmaya başladı ve herkes dinlemeyi bıraktı. Çanlar azaldıkça, konuklar odanın ortasında duran maskeli bir figürün farkına vardılar. Konukların hiçbiri onu daha önce fark etmemişti.

Yabancı uzun ve zayıftı. Koyu kırmızı bir pelerin giymişti ve yüzü kafatası şeklinde kırmızı bir maske ile kaplanmıştı.

Prenses Karina, misafirlerin arasında duran figürü görünce öfkeyle ürperdi.

"Kimsin?" Yüzündeki maskesinden dolayı sesi biraz boğuk çıkmıştı. "Buraya davetiyesiz gelerek bana nasıl hakaret edersin! Kalemi hemen terk et yoksa seni öldürürüm!"

Maskeli figür ayrılmak için hiçbir hamle yapmadı. Bunun yerine orada dikilip prensese bakmaya devam etti. Tam o sırada kara odayı olağanüstü bir kırmızı ışık aydınlattı ve misafirler o kadar korktular ki botlarıyla titriyorlardı.

Prenses Karina, itaatsizlik edilmekten hoşlanmazdı. Kılıcını çekti ve anında kaldırdı. "Şimdi git yoksa seni ben öldürürüm!" diye bağırdı.

Maskeli figür yavaşça prensese doğru yürüdü ve tüm konuklar onu durdurmaya korkarak geri çekildiler. Prenses Karina'nın önünde duran figür, kemikli ellerle uzanıp maskesini çıkardı.

Prenses Karina, keskin bir çığlık atarak kılıcını düşürdü. Konuklar dehşet içinde çığlık atmaya başladı. Maskenin arkasında hiç yüz yoktu, sadece boş siyah bir boşluk vardı.

Birden Prenses Karina'nın başı döndü ve yanaklarında keskin ağrılar hissetmeye başladı. Derisi kırmızı bir kızarıklığa dönüştü. Gözlerinden, burnundan ve ağzından kan akmaya başladı. Misafirleri, acı içinde kıvranarak etrafına yığıldılar ve çığlıkları yedi odada yankılandı.

Kızıl Ölüm, geceleyin bir hırsız gibi gelmişti. Prenses Karina ve misafirleri, tek tek korkunç hastalığa yenik düşmüştü. Saat ilerlemeyi bıraktı, ateşler söndü. Geriye kalan tek şey karanlık ve çürüydü. Kızıl Ölüm her şeyin
üzerinde zafer kazandı.

selamm! umarım beğenmişsinizdir. ayrıca birkaç tane daha korku, gizem- gerilim tarzında şeyler yayınlayabilirim. seveceğini düşündüğünüz kişileri etiketler misiniz?

masque of the red death • yoo karina ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin