Silenci~°

1.1K 85 89
                                    

Bölüm şarkısı Spotify'da Traços için hazırladığım listede ki expectations

Listeyi profilinde ki linke basarak ulaşabilirsiniz.

İyi okumalar :))

Sabahın köründe kalkıp pratik odasına gelmiştik ve saatlerdir çalışıyorduk. O kadar çok haraket etmiştim ki baldırlarım ağrımaya başlamıştı artık. Ve bize yine öğün atlatmışlardı. Bizi robotmuşuz gibi çalıştırmalarına sinir oluyordum ama en iyisi olabilmek için bunu yapmalıydım.

En sonunda o kadar yorulmuştum ki kendimi yere attım. O zaman tek yorulan kişinin ben olmadığımı fark ettim çünkü taehyun da benim gibi yere yatıp yoruldum diyip tepiniyordu. Başımızda ki dans hocası hadi biraz dinlenin diyip odadan çıkınca hepimiz derin bir nefes aldık.

Bir kaç dakika oturduktan sonra yeonjun dikkatimi çekti. Kenarda oturmuş bana dik dik bakıyordu. Bana neden bakıyordu ki. Hemde dik dik. Ve neden bakarken bile bu kadar sexy olabiliyor ki.

Taehyun ayağa fırlayıp bir fikrinin olduğunu söyledi. Odasında sakladığı bir kaç paket ramen olduğunu ve gizlice yemek istiyip istemediğimizi sordu bize. Aslında sormasın gerek yoktu koşa koşa odasına giderdim zaten.

Hep beraber ayağa kalkıp odadan çıkacakken yeonjun seslendi. Benimle bir şey konuşması gerektiğini sonra beraber gideceğimizi söyledi. Gerildim. Çünkü çok ciddi bir ses tonu ile konuşmuştu. Ama onu tanıyordum böyle ciddi konuşsa bile benimle konuşurken ciddiyetini bozar ve ortamı yumuşatır dı. Ona bakmak in arkamı döndüğüm zaman burnumda bitmişti. Çok yakındı bana. Aynı hayalim de ki gibi.

"hyung ne oldu benimle ne konuşacaksın?" aramızda yok denilecek bir mesafe vardı zaten. Ama o yinede adım atıyordu. O attıkça ben geriye kaçtığım için en son duvara dayanmıştım.

"soobin benim hakkımda ne düşünüyorsun?" onun hakkında çok fazla şey düşünüyordum. Hayaller, umutlar, dilekler, o benim herşeyim de vardı zaten.

"yada dur şu şekilde sorayım. O aklının içinde benimle ilgili nasıl düşünceler var soobin." istediğim ortam böyle bir ortam değildi. Bana yakın olması zaten nefesimi keserken sanki her şeyi biliyormuş edasıyla bana soru sorması ortamı benim açımdan daha çok geriyor du. Ama bu ortama rağmen ondan sakladığım şeyleri saklamaya devam etmem lazımdı.

"hyung senin hakkında ne düşüne bilirim ki, Kardeş gibiyiz pek düşünmedim aslında." sırıtıyor du. Tam olarak göz irislerime bakıp Sırıtıyordu. Bu gözlerimi kaçırma isteğini arttırıyor du.

"soobin"

"odanda adımı inleyerek kendini parmakladığını gördüm soobin..."

Hayır, biraz önce duyduğum şeyler beynimin bana oynadığı bir oyunun parçası. Öyle değil mi?

Tüm sesler susmuştu. Aramızda mesafe olmayan soobin bile ortadan kaybolmuştu. Beyaz bir odamdaydım şuanda. Deli insanları kapattıkları odalara benziyor du. Etraf çok sessizdi. Kalbimin bozulan ritmini bile duyabiliyordum.

Ritim sesi yükseldikçe korkuyordum. Bu ses korkutucuydu çünkü. Organlarımı dinlemek istemiyordum. Hayır bu çok korkunç. Mikrofon edası ile sesleri kulağına gelirken gözlerimi sıkı sıkı yumup açtığımda yeonjun karşımday dı. Aramızda hala mesafe yoktu. Ama ben o odada değildim şu anda.

Bir anda gelen güç ile yeonjun'u ittim. Haberi olmadığı için biraz geriye savrulmuştu. Onu umursamayarak odadan dışarı çıkıp oradan uzaklaştım.

Nasıl gördü beni? Neredeydi? Nerede olabilirdi ki orası benim odam dı. Beni o halde görmüştü. Kızarık yüzüm ve onu arzudağım o zamanda. Bu çok utanç vericiydi. İstediğim son şeyin artık bu olduğuna emin olmuştum. Beni böyle görmesi benim hakkımda ki düşüncelerini değiştirdi mi acaba?

Önüme bakmadan koştuğum için şuan nerede olduğum konusunda bir fikrim yoktu. Durdum ve kafamı kaldırdım. Kendimi merdivenlere çıkan kapının önünde buldum. Yukarı terası çıkıp biraz nefes almak iyi olabilir di. Hem olaylar hakkında düşüne bilirdim.

İnkar etmek geldi aklıma, imkansız kaçmayacaktım o zaman. Başka, başka fikir yok başka bir şey yok. Nasıl bir şey olabilir ki zaten. Gördüm acaba gerçekten. Saklanıyor muydu odamda. Nereye? Bir dakika neden saklanıyor ki hemde benim odama?

Ben saatler dir bu düşünceler ile terasta boğuşurken telefonuma mesej geldi.

Yeonjun 💜:
Akşam odama gel soobin konuşacağız.

Selam millet ~°
Nasılsınız? Size teşekkür etmek istiyorum çünkü okuma sayısı çok iyi. Ama sizden ufak bir rica daha oy ve yorum da yapar mısınız acaba?

Okuduğunuz için ayrı teşekkür ederim. Ve lütfen düşüncelerinizi yorum olarak belirtiniz.

Ayriyetten de Twitter hesabı açtım @/vodqabby1 ismi oradan bölüm tasear tarzı şeyler paylaşacağım takip ederseniz çok mutlu olurum.

Sizi çok seviyorum

Epny~°

Traços~°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin