Pluja~°

257 29 6
                                    

Yorum ve oy istiyorum bol bol.

Sonda ki açıklamayı mutlaka okuyun. Önemli.

...

Birine bu kadar güveneceğim asla aklıma gelmezdi. Güvenim kırılmasına rağmen tekrar ve tekrar üzülmeme rağmen onun hayatımda olmasını istemek saçmalıktır.

İkinci şansı kimse haketmiyor fakat biri oluyor ki siz o kişiye ikinci şansı severek veriyorsunuz.

Göz yaşlarım benden habersiz akıyordular. Yanağımdan çeneme doğru kayan göz yaşımın tam olarak nereye gideceğini bilmiyorum.

Koluma taktığım çanta sürekli düşüyor ve bende onu sürekli geri düzeltiyorum. Çok sinir bozucu. Eve doğru koşuyordum. Ne yapacağımı tam olarak bilmiyorum ama şuan koşmak gerçekten iyi geliyor.

Eve geldiğim zaman anahtarı deliğine yerleştirmek aşırı çaba isteyen bir şeydi. Yaşlı gözlerim ile görüşüm iyice bulanık haldeydi. Üstüne üstlük koşmaktan ayaklarım ağrıyor, nefes almak zorlaşıyor ve ağladığımdan dolayı başım ağrıyordu.

İçeri girdiğim gibi kendimi salona atmıştım. Kafam hiç yerinde değildi. Zaten ondan sonrası hafızamdan silinip gitmişti.

Ertesi gün nasıl geliştiğini bilmeden eşyalarımı toplarken bulmuştum kendimi. Evin içindeki koliler ve kutulara eşyaları özensiz bir şekilde atıyor gözümden akan yaşlara engel olamıyordum.

Eşyaları toplama işi bitince kapımda beliren nakliyeciye teslim etmiştim evi. Yaklaşık bir saat içinde bomboş hale gelmiş eve geri gelmiştim.

Gözlerim etrafta dolaştı bir kaç saniye. Kısa bir süre zarfı olsa bile nasıl anılar biriktirmiştir biz. Salonda uyuması, beraber yemek yememiz. Yüzümde ufak bir tebessüm oluşuyorduki her şey bir anda yıkıldı. Bütün anılar silindi.

Geri getirdiğim kutu ve mektubu evim orta yerine bıraktım. Son kez odalarda dolaşıp dışarıya çıkmak için adım attım.

Ağladığımı fark ettim. Yaşlar istemsizce yanağımdan aşağıya akıyordu. Ama hiç bir şey hissetmiyordum.

Elveda yeonjun...

Herkese merhaba,
Bölüm geç oldu biliyorum. Aslında ramazan boyunca bölüm atmayacaktım. Ama bir istekle yazdım.
Bu arada hepiniz çok dikkatli olun. Korona testi pozitif çıktı ve iyi hissetmiyorum. Lütfen maskelerinizi doğru takın ve temizliğe çok dikkat edin. Sizi seviyorum. Bayrama doğru belki bir bölüm daha atabilirim. Ama önce güzelce iyileşeceğim. Kendinize iyi bakın.

Twitter: @/vodqabbyx

Epny~°

Traços~°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin