Bu benim ilk kitabım,umarım hoşunuza gider.yazım yanlışlarım olursa şimdiden özür dilerim. oy verip ve yorum yapmanız beni çok mutlu eder.❤️👉👈
pencereremin açık perdesinden yüzüme vuran ışıkla gözlerimi araladım.yastığımın altındaki telefonumu elime alıp saate baktım. saat 09:00'du.mesaj yerine girip tae'ye mesaj attım.
rose;tae uçağa bindin mi?
tae;rose uçağa bineli çok oldu,ve yarım saat sonra koreye iniş yapıcak.
hızlıca yatağımdan kalktım ve banyoya ilerledim.yarım saate hava limanında olmam gerekliydi.işlerimi halledip dolabımda doğru ilerledim.siyah bir t-short ve kot şortumu üzerime geçirip saçlarımı açık bıraktım.tae benim orta okuldan beri en yakın arkadaşımdı ve üniversiteyi okumak için amerikaya gitmişti.ve şimdi koreye geri dönüyordu.evden çıktım ve bir taksiye atlayıp hava limanının ismini söyledim.
***
hava limanında etrafıma bakınırken taeyi göremeyince telefonumu cebimden çıkarıp tae'yi aradım.
tae?neredesin seni göremiyorum.
hmm... tam olarak iki metre uzağında arkandayım rosie.
arkama döndüğümde taeyi gördüm. hızla koşarak boynuna atladım.
onu çok özlemiştim. ondan ayrılıp yüzüne baktım.
"çok büyümüşsün tae."
"ya kızım abartma yaa.hala aynı taeyim."ona olan bakışlarım yanındaki çocuğa kaydığında tae bir elini belime koyup çocuğun karşısına geçtik.
"rosie bu benim amerikadan en yakın arkadaşım junkook. o da koreli ve okumak için amerikaya gitmiş."
junkookun uzattığı eli tuttum ve "merhaba,ben chaeyoung ama arkadaşlarım bana rose der.sende rose diyebilirsin."dedim.gülümsedi ve" merhaba rose, ben junkook umarım iyi anlaşırız."bende gülümsedim ve birlikte taksiyle benim evime gittik. tae en yakın arkadaşım olduğu için benimle kalmasını istedim sonuçta koca evde yalnızdım. ve junkook ta ev bulana kadar benim evimde kalıcaktı.
selam! ilk bölüm bitti ve biraz endişeliyim, ya kimse okumazsa? diye korkuyorum.inşallah hoşunuza gitmiştir ❤️ lütfen yorum yapın ve oy verin. hepinizi ÇOK SEVİYORUM. ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
is that love? ROSEKOOK
Romanceseni herşeyden, herkesten daha çok seviyorum. (TAMAMLANDI)