Arra sem volt időm, hogy rendesen lezuhanyozzak, azonnal berángatták az összes tanácstagot a Tanácsterembe. Hajam csurom víz volt, a testre simuló ruhámba visszaerőltettem magam, el lehet képzelni, milyen nehéz vizes testre ruhát húzni, csak attól kifulladtam, hogy a nadrágot magamra húztam. A „kerekasztal lovagjai" szépen helyet foglaltak, az asztalnál két új arccal bővült csapatunk. Mondjuk, számomra a többiek is mind újak, általánosságban köszönőviszonyt ápolok legalább száz taggal, de a nevüket képtelen vagyok megjegyezni.
- Nos, akkor milyen híreket hoztatok? – támaszkodott az asztalon Namjoon, hol a Lisa nevezetű lányra, hol pedig egy szőke, rövid hajú srácra figyelve.
- Sajnos, nincsenek jó híreink – kezdte a szőke -, T.O. pusztulóban, annyira sivár és sötét minden, hogy a Ragyogó szíve szakad meg, ha arra gondol, valaha ez volt az otthona.
- Mi? – csattantam fel. – Ti onnan jöttetek? – döbbenten tettem fel a kérdést, hisz eddig senki sem közölte velem, hogy át tudunk jutni oda.
- Nem szokás beleszólni, ha jelentést tesz valaki – nézett rám Lisa. – Különben is, nem is tudtam, hogy egy kezdő már tanácstag lehet, ügyesen küzd, de még nagyon sokat kell tanulnia. – nyilatkozta lekezelően.
- Bocsánat, sajnos sok mindent nem tudok még – álltam a pillantását, miközben megérintette a mellette ülő Jungkook kezét, ettől meg az én agyvizem ment fel.
- Még be sem mutattuk nektek – húzta el a kezét Jungkook.
- Ő nem egy kezdő, vagyis az, de nagyon fontos tagja a csapatunknak – állt ki mellettem Namjoon. – Jelenleg az ő védelme és kiképzése az egyik legfontosabb.
- Csak nem egy elveszett csillag – nevetett kényszeredetten Lisa.
- Lisa Manoba és Min Yoon Gi, bemutatom nektek Stacy Aechan Claville-t, aki Tiszta vérű – jelentette ki Namjoon
Yoongi felkapta a fejét, míg Lisa arcára ráfagyott a mosoly.
- Tiszta vérű? – ismételte Yoongi. – Biztosak vagytok benne, úgy értem, van rá bizonyíték?
- Ha az elég nektek, egyetlen éjszaka alatt, önkívületi állapotban, tette harcképtelenné Jenniet, Jimint, és majdnem kivégezte Jungkookot és Taehyungot, meg Annt, akkor van – sorolta annak az éjszakának az eseményeit Mandy, amire még mindig nem emlékszem tisztán.
- Az meg, hogy lehet? – döbbent meg Lisa.
- A telefonhívás, amit kapott – nézett rám Taehyung -, egy Árnytól jött. A Tudósok kiderítették, hogy olyan erőt használt, amivel befolyással bírt Stacy tudatára, erős a gyanúnk, hogy... - némult el.
- Hogy? – forgolódtam közöttük.
- Egy Tiszta vérűtől eredt – fejezte be a mondatot Jimin.
- Tehát igazak a hírek – sóhajtotta Yoongi.
- Míg odaát voltunk, rátaláltunk Martin Petrovra – vette át a szót Lisa -, életben van, és majdnem sikerült elkapnunk.
Jimin ököllel csapott az asztalra.
- Futni hagytátok?
- Nem tehettünk semmit, a vén róka keményebb ellenfél, mint azt hisztek – védte magukat Yoongi.
- Martin annyit viszont volt szíves az orrunkra kötni, hogy nincs esélyünk az Árnyak ellen, mert megszereztek egy Tiszta vérűt, hogy fogságban van-e, vagy ő vezeti őket, azt már nem árulta el – fejezte be Lisa.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Ragyogás (BEFEJEZETT)
ФанфикMindig csúfoltak, mert más voltam. Mindig éreztem, hogy más vagyok, mint a többi ember. De azaz igazság, hogy arra egyáltalán nem számítottam, ami tizennyolc éves koromban kiderült, és végérvényesen megváltoztatta az életemet. A borítóért ezer köszö...