Başlık: Deli Kızın Aşk Şarkısı, Slyvia Plath
Başlık kelime sınırına takıldığı için tamamını buraya yazıyorum: Düşledim büyüyle beni yatağına çektiğini, ve çılgınca öptüğünü, delice şarkı söylediğini (Sanıyorum kafamdan uydurdum seni.)
Bölümü okumadan önce UYARI! Bu bölüm smut, yani eşcinsel seks içermektedir, okumak istemiyorsanız bittiği kısma koyacağım ((())) şeklindeki işaretten sonrasını okuyabilirsiniz.
(Y.N.: Hadi kaldığımız yerden devam edelim, size de hatırlatma olsun diye resimle başlasın ^^)
Merlin, eğer dikkatini toplayabilseydi, şu an hissettiği duyguların kaynağının ne olduğundan emin olmadığını söylerdi: Bu hisleri yaratan içtiği iksir miydi, kendi sihri mi yoksa sadece Arthur'un varlığı mı?
Vücudu yanıyordu.
Arthur, yüzünü elleri arasına almış, bir an durursa ölecekmişcesine bir tutkuyla onu öpüyordu. Merlin'in titreyen elleri Arthur'un kendi bedenine yapıştırdığı bedeninin iki yanında, havada asılı kalmışlardı. Merlin'in bütün varlığı asılı kalmış gibiydi. Beyni hala olanları algılayamamıştı.
Ardından gerçeklik, tüm gücüyle, devasa bir dalga gibi üzerine atıldı.
Merlin'in tüm sinirleri elektrik çarpmış gibi irkildi, silkindi ve hücuma geçti. Havada asılı kalan elleri birden canlanarak Arthur'un üzerinde gezinmeye başladı. Sol eli favorisi olan altın saçlara yapışırken sağ eli ise prensin omzuna tutunarak güçlerini kaybetmeye başlayan dizleri için bir destek bulma arayışındaydı. Arthur bunu anlamış gibi hala Merlin'in yüzünde olan ellerini çekerek belini kavradı.
Ardından Merlin'in dudaklarını geçen dili, boğazının içinde öyle bir şey yaptı ki, Merlin'in boğazından daha önce kendisinin bile duymadığı bir ses çıktı.
Pekala, burdan sonra olanlar için Merlin Arthur ve iksir ve kendi sihri dahil olmak üzere birçok şeyi suçlayacaktı.
Birdenbire bütün varlığını dolduran delicesine bir ihtiyaç, Arthur'la bir olma isteğinin kendisine verdiği güçle elleri prensin tuniğinin yakasına yapışarak onu arkalarındaki duvara yapıştırdı.
Arthur, boğazından inlemeye benzer bir ses çıkararak Merlin'i daha sıkı kavradı ve birden onu havaya kaldırdı. Merlin bu ani hareket üzerine refleks olarak bacaklarını Arthur'un beline sararken tuniği serbest bırakıp tekrar sol eliyle altın saçları, sağ eliyle ise prensin omzunu kavradı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADEH
FanficMerlin'e dokunmazsa ölecekti. Acıdan kendinden geçerek, ateşler içinde, kıvranarak ölecekti. Fakat Merlin'e böyle dokunmaya devam ederse Merlin'in içinde bir şeyler ölecekti.